OPI Visions Of Love is toch wel een van mijn favoriete lakjes. Vind OPI erg fijn, maar heb er veel te weinig van.

Vroeg me trouwens af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met FUN Lacquer? Vind ze prachtig (holo!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Mar3 schreef:Prachtige kleuren weer!
Voor die zalm, Anne!
Niemand een vijltip voor mij?
Shenavallie schreef:_Mar3 schreef:Prachtige kleuren weer!
Voor die zalm, Anne!
Niemand een vijltip voor mij?
Ik denk dat het bij jou het mooiste is als je de rand van je nagels in dezelfde vorm vijlt als de vorm die de nagelriem heeft. Dat wordt dan wel (weer) rond, maar zal wel het mooiste staan. Hiervoor hoef je je nagels niet te laten groeien. Je kunt de uiteinden bijvoorbeeld net zo lang maken als waar je vingertoppen eindigen (zo doe ik het bij mijn zoon ook - ik mag op hem altijd de manicure oefenen). Het hangt ook van de sterkte van jouw eigen nagel af of dat haalbaar is. Mocht je hele slappe nagels hebben, dan zou je er een laagje versteviging overheen kunnen laten zetten.
Michje schreef:Ik heb vandaag een super zomers kleurtje op, haha. Al past ie wel een beetje bij het weer.
OPI Visions Of Love is toch wel een van mijn favoriete lakjes. Vind OPI erg fijn, maar heb er veel te weinig van.
[ [url=m/D1GssN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vroeg me trouwens af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met FUN Lacquer? Vind ze prachtig (holo!) en ben benieuwd hoe ze lakken.