Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:42

Oeh wat een mooie lijst Saskia! Keep up the good work. :D

KarinvdM

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:43

Ik heb net Level 1 van Ripped in 30 gedaan, die vind ik leuker dan 6w6p, ik ga daar denk ik maar mee door. :)
Leuk Shanna, samen weer 30 dagen doorwerken! :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:44

KarinvdM schreef:
Ik heb net Level 1 van Ripped in 30 gedaan, die vind ik leuker dan 6w6p, ik ga daar denk ik maar mee door. :)
Leuk Shanna, samen weer 30 dagen doorwerken! :)

Gezellig! Klinkt als een topplan.
Benieuwd hoe ik me morgen voel na een week niet sporten. :+
Ik heb 6w6p niet gedaan, maar vond level 1 Ripped ook leuk :j

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:50

Joanne1987 schreef:
Heerlijk buikspieren, zijn ook best sterk daar onder flubber dus daar geen spierpijn

:')

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:53

Ik zit nu lekker aan een bakje gesneden meloen. Dat was in de aanbieding bij C1000, je kan kiezen uit verschillende soorten oa ook ananas en mango en dan 3 bakjes van 125 gr voor 3,-

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:56

Hmmm...daar heb ik nu eigenlijk ook wel trek in !

Zag weer een mooi lijstje voorbij komen, you go girl ! :D

Bij level 2 voel ik wel veeeul meer mijn armspieren, meer mensen die daar last van hebben? Soms kunnen mijn armen gewoon niet meer :+

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:04

Zo, viel best mee! Verschot in mijn rug komt dus niet van shredden, anders had ik het wel gevoeld he ;)
Eventjes afkoelen :)) en dan met de hond eruit, morgen laatste dag level 1 :D
Kijk intussen tv, anders duurt het zo lang, met wat afleiding lukt het nog zo goed.

Wow, mooi lijstje ook!

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:08

Mooie lijst hoor! Dat na level 1, wacht maar tot level 3. ik heb mn programma van vandaag omgegooid, maar level 1 en 2 van ripped na elkaar gedaan. eb nu wel rust verdiend :). Lekker een eitje koken.

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:16

Dank jullie wel, ben erg blij om te zien dat het niet voor niets is *\%/*

Ben heeeeel erg benieuwd naar m'n lijstje na level 2 en 3, gaat het veel langzamer naarmate je langer bezig bent?

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:20

Saskia: Dat zijn aardig wat centimeters, goed bezig. :D

Mijn Shred-rondje zit er ook weer op voor vandaag! Vanavond komt er wat visite en dan pak je toch snel weer een handje chips e.d., dus had me behoorlijk schuldig gevoeld als ik het niet had gedaan. Morgenavond komen er ook weer vriendinnen langs, dus morgen ook maar weer hard ertegenaan. Ik sport vooral om meer te kunnen eten, haha. }>

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:21

:)) Ik ken die gedachten van ergens Diane :))

Hoewel ik ook wil afvallen en strakker worden hoor!!! Ik wil er tegen de zomer fantastisch uitzien!

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:23

Nou, idd, als het mooi weer wordt wil ik mn stoppen met roken kilo's kwijt zijn en supertje strak over het strand paraderen :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:25

Oh dear, oh dear.
Komende zaterdag ga ik zwemmen met een stel vrienden. Hartstikke gezellig natuurlijk, maar we gaan daar rond een uur of 4 heen onder het motto dat we daar wel wat kunnen eten.
3x raden wat dat gaat worden... Ik kan me namelijk niet heugen dat ze in het zwembad iets gezonds verkopen. Ik denk dus dat ik maar een bak sla meeneem ofzo. Ik ben dus niet van plan om daar aan de vette friet te gaan omdat ze niks anders verkopen. :n

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:25

Welja, ik wil in mijn trouwkleed paraderen ;)
en ook in bikini uiteraard!

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:26

Jolien87 schreef:
Oh dear, oh dear.
Komende zaterdag ga ik zwemmen met een stel vrienden. Hartstikke gezellig natuurlijk, maar we gaan daar rond een uur of 4 heen onder het motto dat we daar wel wat kunnen eten.
3x raden wat dat gaat worden... Ik kan me namelijk niet heugen dat ze in het zwembad iets gezonds verkopen. Ik denk dus dat ik maar een bak sla meeneem ofzo. Ik ben dus niet van plan om daar aan de vette friet te gaan omdat ze niks anders verkopen. :n

Zouden ze echt niet nog wat anders hebben ook? Alez, echt heel gezonde dingen ga je er vast niet vinden, maar toch "iets" beter dan frietjes?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:28

Ik ben al lang niet meer in een zwembad geweest, maar als ik me niet vergis hebben ze daar voornamelijk frituur-troep. Hartstikke lekker natuurlijk, maar ik ben mezelf nu echt aan het leren om 'nee' te zeggen tegen ongezonde maaltijden. Dat wordt er op deze manier dus niet makkelijker op.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:31

Jolien, misschien hebben ze ook een klef broodje gezond? :+

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:36

Van te voren gezond eten (havermout? Of magere Griekse yoghurt met wat havermout en wat zoetstof) en niet te buiten gaan ad patat, geen bakje leeg eten maar een kwart?
Het zien als een boost v je stofwisseling :)
Ik heb tijdens de shred ook wel eens patat gegeten, maar niet alles op en rekening gehouden met wat ik de rest vd dag at

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:40

Haha goed idee Davinia. ;)
Dan neem ik gewoon zelf twee gezonde meergranenbroodjes mee met de vraag of ze die gezond willen beleggen. Ze zien me aankomen hihi. :')

Ik zie het ook niet helemaal als het eind van de wereld hoor Sall, maar vind het meer "een beetje jammer". Het gaat momenteel juist zo goed met het 'nee' zeggen tegen ongezonde dingen en nu zit er min of meer niets anders op. Maar je brengt me wel op een idee. Misschien kan ik tussen de middag een gezonde warme maaltijd nemen en naar het zwembad een salade en een broodje meenemen ofzo. Volgens mij zijn zelf meegebrachte consumpties niet verboden. En anders eet ik het gewoon stiekem op in een badhokje. O:)

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:47

Ik zou gewoon iets verzinnen, onder het motto 'ik moet straks nog ergens eten' (weet jouw leeftijd niet, maar ik zou zeggen dat ik beloofd had eens bij mijn ouders te eten ofzoiets ;) ), appel meenemen en voor de gezelligheid er nog even bij zitten, maar je appel eten want ja, je eet 'straks wel'... Je hoeft toch niet per sé mee te eten als je niet wil? Toch niet als het zoiets casual is? :)

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:49

Of je gaat de dagen tot zaterdag heel gezond eten, zwemt flink wat baantjes en gaat heel bewust genieten van je patatje? Kun je wel zonder saus doen, dat scheelt al heel veel!!

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:53

Mooi lijstje Saskia!

Moest tussen de middag ergens een broodje eten, dus heb voor een meegranenbroodje met rosbief gekozen. Best verantwoord dacht ik zo. Degene met wie ik was at een broodje warm vlees met pindasaus, heb ik toch beter gekozen. :D

En Jolien, snap je helemaal maar 1 bakje patat kan echt geen kwaad hoor! Al zou ik ook liever wat anders hebben inderdaad.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:08

Ik zou ook gewoon lekker van een patatje genieten Jolien.
Niet zo streng zijn voor jezelf, zondag weer gewoon gezond verder gaan.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:13

Ik ben het met Nadir eens :D. Gewoon de kleinste portie nemen en zonder mayo?

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:15

Ik heb nu 10 dagen level 1 van shred gedaan. Gister niet geshred. Vanavond maar eens beginnen met level 2!

Ik was helemaal happy toen ik bij de 6e work-out er achter kwam dat ik de echte push-ups kon doen! Ik houd ze nu allemaal vol. Was echt enorm verbaasd, aangezien ik dat echt niet kon, zelfs niet eens vanaf mijn knieën.

Welk gewicht dumbels gebruiken jullie? Ik heb de eertse 3 keer met gevulde waterflesjes gedaan, nu heb ik 2 kilo dumbels. Pfff dat voel je in je schouders!