Ja ik zal het laten zien! Het zag ernaar uit in de badkamer dat het niet gaat pakken, ik heb niet hele overduidelijke highlights dus denk dat het niet licht genoeg is. Ben benieuwd!
Dreamy
Geplaatst: 14-04-15 19:33
ssssuus schreef:
Ik heb vorige week een balayage laten zetten in mn haar, vind hem erg mooi gelukt!
Bij de Cosmo kapper in Breda hebben ze vandaag en morgen een actie: je krijgt een gratis haarstijl aangemeten, normaal betaal je er 15 euro voor.
Ik ga stappen vanavond en was toch in de stad, dus even langsgegaan! Het zit nu heel leuk, lekker veel volume en goeie vlecht, maar zou het de normale 15 euro niet waard vinden denk ik.
Oke ik ben zelf aan de slag gegaan met het Loreal pakje voor de ombre. Ben heel benieuwd. Er staat 25-45 minuten laten intrekken. Hij zit er nu bijna 15 minuten in en ik ga hem uitspoelen, mijn haar is heel poreus en zuigt de verf echt naar binnen dus ik ben bang als ik het langer laat zitten ik strakjes wit ben. (of kaal )
velvetblack
Geplaatst: 17-04-15 13:54
Haha kaal worden door een ombre, dat zou apart zijn
Denk dat het wel meevalt hoor Frummels! Ik heb die pakjes ook wel eens gebruikt en in de eerste instantie lijkt het altijd alsof het heel licht is maar als je het eenmaal uitgespoeld hebt valt het resultaat vaak een beetje tegen
Ik heb hem heel slecht nog een keer er in zitten, ik vond het een beetje te oranje. (En mijn haar is zo weinig en dun dat ik met een pakje zelfs 3 tot 4 keer mijn haar kan verven, dus ik had toch nog over ) Heb er meteen zilvershampoo in gegooid na het uitspoelen omdat het bij het uitspoelen wat gelig leek. Ben benieuwd strakjes hoe het eruit ziet! Voor de zekerheid vast een pakje midden blond uit de kast gevist.
Heb inmiddels nog steeds licht koper haar nadat ik de kruidvat color remover heb gebruikt. Heb in de tussentijd veel gewassen met zilvershampoo en dit heeft zeker geholpen. Het is nu rose gold achtig van kleur dus ik laat het voorlopig nog zo. Mijn bedoeling is om het uit te laten groeien hoop dat dit lukt aangzien ik al n aantal cm's uitgroei heb en mijn haar nu vrij kort is. Van de zomer bleekt het ook nog wel dankzij de zon. Na Frummels verhaal over het kleuren naar color remover heb ik besloten dat risico maar niet te nemen
Haha ja echt ik gebruik het nooit meer. ik was echt pik zwart terwijl ik er licht as blond in deed
Trouwens, ik was echt WIT nadat ik net de ombre dinges had uitgespoeld. ik schrok me rot haha. Zit nu met midden blond te wachten hoe dat uitpakt. Heb het in het bovenste deel van mijn haar gedaan, en dan elke tien minuten een stukje lager, en de laatste vijf minuten ook de onderste puntjes. Hopelijk is dat witte er dan uit maar is het wel een mooi verloop van donker naar licht.
oudaccountx
Geplaatst: 17-04-15 18:31
Ik heb trouwens geen slechte ervaringen met de color remover! Ik was donkerrood, maar ik werd het zat en toen een pakje eroverheen gegooid. Was bang dat het niet zou helpen omdat het rood vaak niet eruit haalt, maar wonder bij wonder is het ontzettend goed gelukt. Mijn haar is nu caramelblond
Zit er over te denken om het ook eens te testen. Haar is wel al meerdere keren geverfd dus denk dat het niet heel veel doet... Maar als het ietsje lichter wordt vind ik het al prima. Is het echt schadelijk of valt dat mee? En is het egaal?
Bij mij werd het ondanks meerdere malen verven (heel donker) relatief egaal en ook wel een stuk lichter. De rede dat ik het zelf niet meer doe is de geur. Ik werd gewoon misselijk van mezelf