Ik dacht dat het wel goed ging maar m’n uitvoering percentage is 0%
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Heftig die ademhalingssessie, lijkt me bizar om mee te maken. En ook ongemakkelijk, schiet je dan niet in de lach? Dat zou ik hebben denk ik.
Ik heb net nog even een lekkere 8km gelopen met intervallen, ik doe altijd maar wat op gevoel en waar ik zin in heb. Tot nu toe werkt het nog, want ik ben nog steeds productief
, Maar het was echt wel een bijzondere ervaring.
.

dus geen bijleespost gemaakt.

En je eerste 5 km in 35 minuten is heel netjes! En niet over inzitten dat je even moest stoppen, stoppen voor verkeer is doodnormaal, even wandelen voor eten/snotteren/ademhalen/genieten/uitzicht/foto/whatever is ook doodnormaal. 
Plus, dat maakt het weer een stuk behapbaarder, veel van die zware hoogtemeters wandel je toch en de vlakkere stukken ren je. Juist bij trailruns met hoogtemeters ga ik voor het genieten en rustig aan doen, omdat ik toch weet dat ik stukken ga wandelen, ik ben vooral langer onderweg, maar het uitlopen maak ik me geen zorgen over. Natuurlijk maakt heuvels rennen je sterker en doe je het dan makkelijker, maar het is mijns inziens echt geen vereiste. Wat ik wel kan aanraden is gericht je enkels sterker maken met kracht- en balansoefeningen vanwege meer technisch terrein.
Supervixen schreef:Volgende keer beter inderdaad. Kan gebeuren toch.
Lies gefeliciteerd met je nieuwe huis!
Ik heb ook een paar brooks ghost gehad, prima doorsnee schoen. Bij het tweede paar wat ik kocht kreeg ik last van mijn hallux valgus, dus ik koop ze niet meer.
Lekker gelopen leonie!
Ik blaf ondertussen lekker door. Hopelijk is het zondag wat minder. Morgen rustig aan doen.

ja ik zou ook denken doei garmin hahahah. Je hebt toch lekker gelopen en je best weer gedaan dus ach wat zou het. Wel apart dat hij het dan voorstelt. Misschien leer hij van zijn fouten en past hij zich wat meer aan...
En ook gelijk 12km
En dan wel krav maga doen. Hilarisch.
Dit soort motivatie vind ik echt zo leuk aan dit topic. Ook al kom ik pas net om de hoek kijken met mijn paar kilometertjes, toch motiveren jullie ook mij, dank jullie wel
Dat was dus precies wat ik wil voorkomen hihi.
Gelukkig heb je wel al uitgevonden waar het aan lag. 10x10 sec op 3:25 is echt wel heel heel snel, 4 nog wat vind ik al heel erg netjes! En 8.5 kilometer in de benen vind ik echt al heel wat. En je had ook die tijd op de bank kunnen zitten, goed bezig! En wat tof dat ook jij naar Berlijn gaat!
Ik word er een soort van verlegen van hihi. Ik vind het zo leuk om al jullie mooie uitgebreide verhalen te lezen, het minste wat ik kan doen is er dan op reageren.
Je conditie was volgens mij wel heel goed voor je bevalling toch? Dan denk ik dat je nu binnen no time ook weer op die 5 kilometer zit. Goed dat je rustig opbouwt en je niet te snel gaat. 

Maar zolang kan ik niet stilzitten joh. Plus dat ik van te weinig beweging echt stijf wordt als een malle en last krijg van mijn bilspieren, dus ik moest wel.
Hij was blij me weer te zien! En vond me koekoek (hij volgt me op instagram).
Weer lekker liggen vloeken. Maar los van strakke spieren (vooral dus in mijn kuiten), ben ik oké! Plekje in mijn linkeronderbeen is inderdaad wat overbelasting, maar sinds het gister tijdens en na het rennen weinig last gaf en niet verder opspeelde, zou het in principe weg moeten trekken met deze en volgende week wat meer rust pakken tussen het rennen en trainen door en niet gelijk weer 100+ per week gaan rennen. Het losprikken van mijn kuiten zou ook moeten helpen. Maar ze waarschuwde al, vandaag en morgen gaat heel oncomfortabel worden.

)