Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(ik merk het dus vooral ook in mijn voeten). 
-Namiro- schreef:Hier even blegh… mijn enkel blijft opspelen en nu begint mijn rug ook mee te doen.
Pijn in mijn rug is voor mij echt ‘error’.. dan krijg ik meteen weer flashbacks naar mijn hernia en alle pijn en toestanden van toen.
Dus hier even niks en even wachten op advies fysio..
vrijdag vertrekken we naar Oostenrijk en ik hoop echt daar lekker te kunnen wandelen en rennen.. maar op deze manier wordt het niks..

het was wel vreselijk benauwd. -Namiro- schreef:Hier even blegh… mijn enkel blijft opspelen en nu begint mijn rug ook mee te doen.
Pijn in mijn rug is voor mij echt ‘error’.. dan krijg ik meteen weer flashbacks naar mijn hernia en alle pijn en toestanden van toen.
Dus hier even niks en even wachten op advies fysio..
vrijdag vertrekken we naar Oostenrijk en ik hoop echt daar lekker te kunnen wandelen en rennen.. maar op deze manier wordt het niks..

BeFunny schreef:Hier ook bleh. Ik baal zo ook. Ik ben snip verkouden. Eigenlijk sinds zondag. Zaterdag nog wel lekker kunnen hardlopen. Maar sinds zondag niet geweest en we zijn nu dus thuis maar ivm de verkoudheid ga ik vanavond ook niet met de hardloopgroep.
. En toch ook lekker 6km.

wat is het verschrikkelijk vies warm weer
ik ben hier niet voor gemaakt. Echt niet... Was blij dat ik na 4km weer thuis was.