Hier nog niet gewandeld vandaag, en de laatste tijd ook weinig tijd door die wond. Het is hier nu wel strakblauw. Nederland is nog steeds wel echt groen, als je dat vergelijkt met de weilanden van Pien, dan is het hier wel groener, zal wel met de droogte te maken hebben.
Enne, ik heb eens op de link geklikt van Pien, wil nu wel eens weten wat voor huis je te koop hebt, haha. Alleen ja, de centjes ontbreken toch vrees ik.
Mijn trein naar Frankfurt (en daarna overstap naar Zürich) is uitgevallen.. Reizen momenteel is echt een ellende. Heb nu een compleet ander reisplan gekregen haha…
gaucho
Geplaatst: 13-07-22 10:33
Oh irritant Bootsiebob is het ook erg warm onderweg?
Germie het is een huis van Engelse kennissen. Het is niet van mij.
Bootsiebob
Geplaatst: 13-07-22 12:05
Het is vrij benauwd inderdaad. Ik heb ongeveer twee uur vertraging. Er was net een meid die geen mondkapje op wil. Dat werd ruzie met de conducteur, die de politie erbij moet halen. Ze moet de trein verlaten… Je maakt wat mee onderweg in Duitsland
Mooie foto's weer allemaal! Moonsparkle, bijzonder vondst in het bos zeg. Dideh, wat een heerlijke plek om met de honden te lopen. Die kat met die grasspriet, geweldig! Mijn kat heeft een heel fijn oppasadresje gevonden en mag daar de hele zomervakantie blijven. Toch een hele geruststelling! Ah Judit, leuk dat hagedisje. En Lizard, die eerste foto vind ik wel eng. Geen idee hoe groot ze zijn, maar ik krijg er de kriebels van zo vanaf je foto. Marlinde, wat woon je in een mooie, groene wijk zeg. Nu ben ik jaloers.... Leuk rondje Pien, ik vind het hier ook vrij warm. Ik loop liever met wat koeler weer als ik eerlijk ben. He balen Bootsiebob, succes met je reis.
Ik heb een rondje van 7,5 km gelopen vanmorgen. Heb de mini meegenomen, die loopt met dit weer een stuk beter dan de lab. Sterker nog, de lab wil niet eens mee met dit weer, die blijft gewoon liggen
gaucho
Geplaatst: 13-07-22 13:27
Het is ook wel echt warm, zelfs het windje koelt niet echt af.
Ik ga morgenochtend weer heel vroeg denk ik. Vanavond hardlopen
Ik ben ook blij met de groene wijk vsn Marlinde_Rooz
pien_2010
Geplaatst: 13-07-22 13:27
Leuk Goof en ik hou van je dappere mini (altijd zijn die minis de sterkste hondjes→zo leuk!).
Mooie foto's Pien! Was het in het bos nog een beetje uit te houden? Ik ben moed aan het verzamelen om vanavond te gaan wandelen. Maar gisteravond was het echt niet te doen.
Oh nee Bootsiebob! Wat een pech! Is het in de trein een beetje uit te houden? En wat een gedoe om een mondkapje zeg! Dat weet je toch van tevoren?
Ik lees berichten over warmte in Nederland, is het nog een beetje te doen? Dat wordt vroeg (of laat) wandelen voor jullie dus?
gaucho
Geplaatst: 13-07-22 14:39
In het midden van het land is het nu 23 graden, maar het voelt in iig warmer.
pien_2010
Geplaatst: 13-07-22 14:53
gaucho schreef:
In het midden van het land is het nu 23 graden, maar het voelt in iig warmer.
Dat is niets. HEt is hier dik over de 30 graden pfffffffff. We zitten lekker binnen met de luiken dicht en binnen is het goed uit te houden met 23,6 graden. Als je buiten komt om te zwemmen bv, dan valt de warmte als een deken over je neer.
Bootsiebob
Geplaatst: 13-07-22 14:59
Ik had een lang bericht getypt, viel internet weg
In elk geval: Goof leuk met de mini en ik las in je topic dat Tom Poes een oppas heeft De lab lijkt mij een heel relaxte hond
Verder erg warm hier en vóór vannacht ben ik wel in Zwitserland
Rest van mijn bericht laat ik weg, voordat internet weer uitvalt
Hier is het 26 graden en bewolkt. Het regent nu zelfs een beetje. Dat blijf ik toch bijzonder vinden, in zo'n klein landje zo'n verschil qua weer vaak.
Hier in Overijssel,28 graden,met zon. Voor mij te warm.
Eelmo
Geplaatst: 13-07-22 16:59
Het is hier volgens de weer app slechts 27 graden, maar het voelt echt veel warmer aan. En dan moeten we de echte hitte nog krijgen... Bleh. De lab hier staat ook uit met dit weer, tenzij hij ergens kan zwemmen
Goede reis nog, Boots! Hopelijk zonder al te veel gekke dingen.
Mandyy
Geplaatst: 13-07-22 20:28
Plitvice was geweldig! Gisteren in de auto ernaar toe deze foto kunnen maken:
Overnacht in een hotel vlakbij en om half 8 stonden we in het park. Drukte viel me alles mee. Om 13 uur zaten we weer in de auto. Ontzettend veel foto’s gemaakt.