Daihyo schreef:Ik gun mijn prik ook aan een ander die het harder nodig heeft. Zo werkt het niet helaas, want ik mag ‘m niet weg geven. Ik ben niet zwaar astmatisch, train mijn longen met saxofoon spelen. Maar ik weet ook wat een virus kan doen als het op je longen slaat en daar zit ik niet op te wachten. Dus ja, ik ben ook al een jaar thuis. Ga wel boodschappen doen en hou die 1,5 meter afstand. Maar verder zie ik weinig mensen en als ik ze zie is dat hetzelfde kleine kringetje. Ik werk al een jaar thuis, al het sociale gebeuren ligt stil. Ik kom wel op stal, maar zie daar zelden iemand. En ik rij motor met mijn partner.
En hoewel ik het een ander zeker zo hard gun, ben ik ook wel blij dat ik ‘m mag halen en daarmee wat minder krampachtig kan doen. Want ja, zo voelt het soms best wel, ook al weet ik dat het het beste is. Ik wil gewoon niet ziek worden.
Ook hierin ga ik met je mee. Nee, ik ben ook niet heel erg ziek, maar een virus wat op mijn luchtwegen slaat, daar kom ik ook niet zo 1, 2, 3 vanaf. Ik had geen oproep verwacht, was er ook helemaal niet mee bezig, maar ben er zeker wel blij mee. Ik zit al ruim een jaar op eigen erf met nog 3 kwetsbare mensen. Mijn laatste sociale contact is afgelopen september geweest, dus zou fijn zijn als er een beetje meer mogelijk gaat worden.
Zo beleefd ieder deze pandemie op zijn eigen manier, dus laten we niet gaan uitmaken voor een ander wie het vaccin wel of niet verdiend.