Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 12:48

Baudet klinkt als diep diep diep getraumatiseerd.

Hij is vanaf jongs af aan niet geaccepteerd door zijn omgeving, ouders gescheiden, geen vrienden op school, altijd buitengesloten en dat gebeurd uiteraard nog steeds.
En dit is zijn oplossing om een eigen huis een eigen plek te hebben.

Eigenlijk diep triest.
Onoplosbaar , en gevaarlijk, maar wel triest

( ik ken oud klasgenoten van hem )

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 13:05

Schemerdier schreef:
Dit zei vorige week een van onze extreemrechtse politici letterlijk in de krant :r

[ [url=m/lUxdVj.png]Afbeelding[/url] ]

Oh oliebol, hebben jullie er ook zo een :(

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 13:38

AmyII schreef:
Die man gek kost ons €118.982,94 per jaar jongens... Dat komt neer op zo’n €457,63 PER DAG!
Waanzin dat iemand voor dat bedrag dit soort achterlijkheden levensgevaarlijke ideeën ten toon mag spreiden.

Een eigen mening en denkwijze hebben prima. Maar uitsluiting, uitbuiting promoten en de volksgezondheid in gevaar brengen en er nog betaald voor krijgen ook...? Dat dit ongestraft kan.

Nee hoor, hij kost nog veel meer. Pensioenpremie, ziektekosten, etc., etc.. doe maar x1,6 a 1,8 als je het over salaris en loonkosten hebt. Dan zal er ook nog wel zoiets als daggeld, reiskostenvergoeding en verblijfkostenvergoeding zijn neem ik aan?

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 14:08

Cowboy55 schreef:
AmyII schreef:
Die man gek kost ons €118.982,94 per jaar jongens... Dat komt neer op zo’n €457,63 PER DAG!
Waanzin dat iemand voor dat bedrag dit soort achterlijkheden levensgevaarlijke ideeën ten toon mag spreiden.

Een eigen mening en denkwijze hebben prima. Maar uitsluiting, uitbuiting promoten en de volksgezondheid in gevaar brengen en er nog betaald voor krijgen ook...? Dat dit ongestraft kan.

Nee hoor, hij kost nog veel meer. Pensioenpremie, ziektekosten, etc., etc.. doe maar x1,6 a 1,8 als je het over salaris en loonkosten hebt. Dan zal er ook nog wel zoiets als daggeld, reiskostenvergoeding en verblijfkostenvergoeding zijn neem ik aan?

Dat zal vast. Het gaat mij erom dat die man gek veel te veel verdient voor wat hij ‘presteert’.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 15:12

Tiggs schreef:
Er hebben mensen op gestemd, Amy... Onbegrijpelijk maar waar. Wellicht begrijpen ze gewoon niet wat hij zegt en denken ze dat dure woorden betekenen dat iemand ook capabel is.

Ik dacht juist dat ze op hem o.a. stemden als tegenstem tegen het pluche en de elite. De macht bij het (blanke) volk enz :D

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 15:22

Electra63 schreef:
Tiggs schreef:
Er hebben mensen op gestemd, Amy... Onbegrijpelijk maar waar. Wellicht begrijpen ze gewoon niet wat hij zegt en denken ze dat dure woorden betekenen dat iemand ook capabel is.

Ik dacht juist dat ze op hem o.a. stemden als tegenstem tegen het pluche en de elite. De macht bij het (blanke) volk enz :D

Ja dat vind ik ook vrij ingewikkeld, hij lijkt me niet iemand die macht bij het volk laat.

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 15:51

Electra63 schreef:
Tiggs schreef:

Dat is balen, stem je tegen de elite, kom je terecht in Thierry's elitezuil :')

Maar inderdaad, wat een mafklapper. Naast dat ie zichzelf onmogelijk uitsluit voor ook maar enige samenwerking met andere partijen op welke manier dan ook hoop ik dat dit veel kiezers vervreemd en dat hij de volgende keer niet meer de kamer ingestemd wordt.

Anoniem

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 15:59

Nu had ie vooral veel stemmen door zijn anti corona geroep.. Heel benieuwd wat daar over 4 jaar nog van over is :+

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 21:57

Relaxed schreef:
Nu had ie vooral veel stemmen door zijn anti corona geroep.. Heel benieuwd wat daar over 4 jaar nog van over is :+

Ontevreden mensen zullen toch vooral op dit soort partijen stemmen, denk ik.
Ik ken FvD-stemmers, die eerder nog nooit of zelden gestemd hebben.

En volgens mij zijn sommige vrouwen zelfs verliefd op hem.
Als ik soms op SM kijk, hartjes en Love you enz. zie ik gewoon voorbij komen, bijna schaamteloos.
Dat zal je bij Rutte of Hoekstra niet zien, volgens mij :D

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 22:18

10x liever Rutte.

Wat zeg ik, maak daar maar 1000x van :')

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 18:29

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 18:35

'-Hij speelt piano dus hij zorgt goed voor zijn ziel'. 'En extreem-rechts, tja wat is nou eigenlijk extreem -rechts?'

Wat is nu eigenlijk gezond verstand?
:roll:

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 18:43

Ik heb kromgelegen om de opmerking van Lips: "Gel*l van een dronken aardbei" :')

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 18:44

Askja schreef:
'-Hij speelt piano dus hij zorgt goed voor zijn ziel'. 'En extreem-rechts, tja wat is nou eigenlijk extreem -rechts?'

"Ben zelfs verlaten door mijn ex. Alleen mijn vleugel...
Maar ja, die wil ook nooit meer seks!"

( https://www.youtube.com/watch?v=zbc5piH0GAM )

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 19:02

Ik heb die documentaire gezien. Het was echt gênant. En ongelooflijk dat dus mensen op baudet stemmen omdat hij piano speelt en van lavendel houdt wat een rustgevend medicijn is en dus daarom serieus genomen moet worden.
Tja...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 19:08

Lavendel houd ook muizen weg bij mijn kuilvoer. Straks heb ik Baudet in het weiland liggen, ik hoop dat hij ook van waakhonden houd.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 19:41

Nou ja, wat zijn aantrekkingskracht is, is dat hij veel mensen die tot de traditionele, inheemse en licht conservatieve meerderheid behoren, belooft/voorhoudt dat zij zich niet langer hoeven aan te passen aan, of rekening hoeven te houden met anderen (minderheden, andere landen, Brussel).

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 19:42

oomens schreef:
Nou ja, wat zijn aantrekkingskracht is, is dat hij veel mensen die tot de traditionele, inheemse en licht conservatieve meerderheid behoren, belooft/voorhoudt dat zij zich niet langer hoeven aan te passen aan, of rekening hoeven te houden met anderen (minderheden, andere landen, Brussel).

Wacht domme Vlaming hier :o? wat heeft Baudet met Brussel te maken?

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 19:44

Brussel is synoniem aan de eu in dit soort discussies in Nederland.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 19:45

Inheems :')

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 19:46

Thiery wil een Nexit. Nou ja hij praat er nou niet meer over, want de Brexit was toch niet zo dolletjes als hij gehoopt had en die corona werkt ook prima om stemmen te trekken...

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 19:52

Mizora schreef:
Brussel is synoniem aan de eu in dit soort discussies in Nederland.

Ooooh, ok bedankt :D

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 19:57

Goed, het zijn dan ook vooral loze beloften, waarvoor zoals altijd geldt: als het te mooi is om waar te zijn, dan...

Want nee, we worden uiteraard niet meer de baas van de halve wereld, krijgen niet meer onze koloniën terug, en ook thuis kunnen we niet ineens iedereen en onze vrouwen weer rondcommanderen. Maar toch, je kunt mensen met een mooi (maar ongeloofwaardig) verhaal alsnog (valse) hoop geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 20:12

Ik vind die datingapp van fvd wel een goed idee als die mensen automatisch voor iedere andere datingapp en -site worden geblokkeerd :')

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 20:24

Nu gaat het alweer een heel aantal posts uitsluitend over die nitwit.
De kabinetsformatie, anyone? Dat vind ik ook gênant worden.