Gecondoleerd

Welkom Sharani. Mooie doelen heb je, succes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tarzan schreef:Drukke week hier, sterfgeval in de familie, daarnaast toch elke dag gesport en geprobeerd redelijk goed te eten
Vanmorgen was de weegschaal ondanks de frietjes van gisteravond toch goedgezind en gaf deze -10,8 aan![]()
Woensdag heb ik weer m'n officiële meting, spannend!!
Vanmorgen lekker een banaan-ei pannenkoek gemaakt, vind ik soms zo enorm lekker(Wel met een beker chocomel
)
Menino, hahahaha, nouja ik werk in dezelfde sportschool dus heb altijd wel aanspraak, misschien maakt dat het wel ook leuker en de drempel minder hoog
Purny, wat goed, heel knap!![]()
Esther, onder de 80 eind april is ook een mooi doel toch?! Het moet vooral haalbaar blijven! Hoeveel kg heb je als doel in gedachte?
Roosch, topper! Goed dat je weer back on track bent, ook langzaam kom je uiteindelijk op je einddoel hoor![]()
Welkom Emtywords
Dustin, kom op, je was zo lekker bezig, jij kunt dit!!!
pallatin, die min komt helemaal goed als ik jo zo hoor!Ik heb dat ook als ik slecht heb gegeten dat ik meteen weer moet afkicken van alle troep
![]()
Slim Daphne om je weegschaal te negeren als die alleen demotiveerd!
purny schreef:Wow echt een verschil hoor!
Net was er op RTL nieuws een item over een injectie dat helpt om af te vallen.
Zit eraan te denken om hierover met mijn huisarts te spreken. Als ik die foto's zie wil ik ook zo graag weer rijden
Sharani schreef:Jeetje Tarzan, hoe hou je het vol, zoveel sporten naast alle andere dingen. Respect dat je het kunt!
Nirvana_ schreef:Ik kom ook even hier loeren voor motivatie. Ik wilde stabiliseren, en zelfs voorzichtig zijn dat ik niet nog meer af zou vallen.
Nu een weekje op vakantie geweest en ondanks veel lichaamsbeweging, weinig te zeggen gehad over eten en blijkbaar 3kg aangekomen. Pfff, waarom is gewicht zo lastig!