Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Jij stelt: als ik niet in het onderwijs gewerkt had, was ik niet besmet geraakt.
Dat kan je zo niet stellen. Als je niet in het onderwijs gewerkt had, had je ergens anders gewerkt en kon je ook besmet zijn geworden. Niet alleen in het onderwijs vonden besmettingen plaats.
purny schreef:Maar dan nog klopt jouw redenering niet.
Zonnetje81 schreef:purny schreef:Maar dan nog klopt jouw redenering niet.
Klopt prima met de wetenschap van nu maar is geen garantie voor de toekomst. Maw het is in mijn ogen mogelijk dat mensen zeggen nooit besmet te zijn geweest. Wat jullie ervan vinden moet je zelf weten. Ik kan mijn eigen leven prima analyseren, ik was erbij wat ik wel en niet heb uitgespookt en jullie niet.
rien10 schreef:Zonnetje81 schreef:
Klopt prima met de wetenschap van nu maar is geen garantie voor de toekomst. Maw het is in mijn ogen mogelijk dat mensen zeggen nooit besmet te zijn geweest. Wat jullie ervan vinden moet je zelf weten. Ik kan mijn eigen leven prima analyseren, ik was erbij wat ik wel en niet heb uitgespookt en jullie niet.
Ik geloof dat jij door het onderwijs besmet bent geworden. Dat is mij duidelijk.
Maar jij zegt “als ik niet in het onderwijs gewerkt had, was ik nooit besmet geraakt.” En zo werkt dat niet. Dat kan je zo niet stellen.
Misschien was je dan wel dierenarts geweest. En was je besmet door de baasjes van je patiënten. Je weet het niet. Dus kan je het niet zo stellen.
rien10 schreef:Pandora2 schreef:![]()
Ik ook maar dat gaat helaas niet![]()
Ik eet elke dag 2 of 3 kiwi's en nog wat ander fruit. Misschien helpt dat ook voor het immuunsysteem
Niet gevaccineerd trouwens.
Kiwi’s tegen Corona!! Yeah!!
Citaat:Ik eet elke dag 2 of 3 kiwi's en nog wat ander fruit. Misschien helpt dat ook voor het immuunsysteem
Citaat:Kiwi's zijn goed voor de darmen en zitten vol vit C. En aangezien 70% van je immuunsysteem in de darmen zit, zijn kiwi's dus goed tegen o.a. corona
Pandora2 schreef:Ik zou niet weten hoe dit kan opgevat worden als een redenering omdraaien...Citaat:Ik eet elke dag 2 of 3 kiwi's en nog wat ander fruit. Misschien helpt dat ook voor het immuunsysteem