[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 21:18

Ja, bij mijn in de fabriek zitten er meerdere mensen onder de tattoos. :=

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 22:08

ik werk bij een gemeente, iedereen ziet de tattoo bij m'n pols omdat ik altijd m'n mouwen omhoog heb. De collega met sleeve durft er nu ook iets van te laten zien

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 06:42

Op de accountancy was het echt not done. Toen moest alles bedekt. Bij mijn huidige baan vinden ze het mooi, al houd ik het voornamelijk nog bedekt.

Heel mooi dat handschrift zo <3

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 07:47

Ik ga zometeen naar mijn artiest voor een tekenafspraak. Ze gaat in november emigreren en zij heeft mijn bovenarm gezet. Ik zou ook graag mijn onderarm van haar hebben, maar nu is er dus ineens tijdsdruk :') Ik ga eens samen met haar zitten of we iets leuks kunnen creëren, ik heb namelijk geen idee wat ik precies wil :+

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 08:03

Bellatrix schreef:
Ja, ik ook. :')
Vriendin van mij zou het niet op die plek zetten ivm eventuele toekomstige sollicitatie gesprekken/andere banen.

Tja, bijna iedereen heeft wel een tattoo. De één meer dan de ander en meer zichtbaar dan de ander maar moet ik echt over zoiets nadenken? Het is niet dat ik een schedel daar laat zetten ofzo...

Eigenlijk wil ik niet eens meer werken op een plek waar ze 'tegen' tattoo's zijn. De mijne zijn mooi gezet, en niet aanstootgevend, en ik zie ze als sieraad. Misschien heb ik makkelijk praten hoor, want ik werkte eerst in de culturele sector en nu in de zorg, waar tattoo's bijna de norm zijn :D . Maar heb ook een representatieve functie gehad, denk aan congressen en zo, en heb dat gewoon in het eerste sollicitatiegesprek ter sprake gebracht. Was daar ook geen probleem.

Overigens kan ik ze altijd bedekken als het moet, dat doe ik bijvoorbeeld bij begrafenissen van mensen die ik niet goed ken, gewoon uit voorzorg, vind dat niet het moment om ongewild iemand te shockeren.

xMyrth schreef:
Ik ga eens samen met haar zitten of we iets leuks kunnen creëren, ik heb namelijk geen idee wat ik precies wil :+

Dat is tegelijk spannend en heel leuk! Vind het altijd heel leuk om een kundige artist de vrije hand te geven (wel met een onderwerp, maar verder geen aanwijzingen). Hoop dat jullie samen iets gaafs bedenken!

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 13:09

Artiest heeft net die van mij op haar insta gezet. Hier was die net gezet afgelopen zaterdag.
Afbeelding

En deze nog samen met mijn broertje voor oma!

Afbeelding

Ze beginnen nu te vervellen. Gelukkig geen jeuk ofzo.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 13:24

Ben benieuwd Welmoed, ik heb ook fineline bloemen. Ik houd ervan.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 15:39

Ik mag geen zichtbare tattoos hebben officieel (dierenarts). Maar mijn leidinggevende maakt er geen punt van zolang het inderdaad geen aanstootgevende afbeeldingen zijn. En anders draag ik een longsleeve en zetten we de airco wel hoger :')

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 18:39

miereneter schreef:
xMyrth schreef:
Ik ga eens samen met haar zitten of we iets leuks kunnen creëren, ik heb namelijk geen idee wat ik precies wil :+

Dat is tegelijk spannend en heel leuk! Vind het altijd heel leuk om een kundige artist de vrije hand te geven (wel met een onderwerp, maar verder geen aanwijzingen). Hoop dat jullie samen iets gaafs bedenken!

Het was ook heel leuk! Goede input en leuke ideeën, ga er eens even over nadenken. We hebben verschillende aanpassingen geprobeerd en 2 oktober komt het erop :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 19:02

Ik ben net even langs de shop geweest. Het worden wel de vleugels van het ontwerp maar iets anders keltisch ertussen. Ik ga dinsdag lang om het ontwerp te bekijken en dan ga ik woensdag op de stoel. :D

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 19:55

wat snel Bellatrix :)
Diegene waar ik naartoe wil is nu aan het plannen voor maart/april -O-
Of je moet mazzel hebben dat er afspraken uitvallen

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 07:16

xMyrth en Bellatris=x, leuk, nieuwe tatoo's in aankomst.

Kinke, ik vind het altijd de moeite waard om te wachten voor de artist die ik per se wil. Voor een van mijn tattoo's heb ik meer dan een jaar gewacht (en naar een klein dorp in Zuid-Frankrijk gereisd). Maar nu heb ik een leven lang een prachtig plaatje op mijn lijf! (Al geef ik toe: het duurde wel lang hoor, ik ben geen geduldig mens.)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 09:29

oh, dat ben ik met je eens hoor. Ik verbaas me er gewoon altijd over hoe druk ze zijn :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 09:30

Ja, ik kan hier meestal snel terecht en dat vind ik superfijn. :)
Ben heel benieuwd naar het ontwerp.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 16:08

Ben benieuwd wat het word. Waar ga jij heen Marlies?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 16:11

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 22:25

Ooooh dat is snel Bellatrix!
Ik kon ook wel wat sneller, maar ik wilde het liefst na de zomer :') Maar nu voel ik me toch weer ongeduldig... :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 22:49

Ik heb nu vakantie dus is het mooi genezen als ik weer moet werken.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 22:51

Dat is zeker snel!

Ik moest een maand of 3 wachten en dat vond ik al vrij vlot. Toen kwam er onverwacht eerder een dagsessie vrij en mag ik komende vrijdag al! Begin inmiddels een beetje nerveus te worden, maar hebber enorm veel zin in!

Komende vrijdag kwam wel goed uit. Zit dan ivm werk toch 3 weken bijna alleen maar binnen, dus dan heb ik ook geen last dat het niet in de zon mag :') moet wel werken, maar dat is op te lossen met een longsleeve. Heb geen paarden die 3 weken, dus dat scheelt een hoop in de hygiëne.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 07:39

eilleen333 schreef:
Ik moest een maand of 3 wachten en dat vond ik al vrij vlot. Toen kwam er onverwacht eerder een dagsessie vrij en mag ik komende vrijdag al! Begin inmiddels een beetje nerveus te worden, maar hebber enorm veel zin in!

Dat is leuk, vrijdag al. Ik herken de combi van zenuwen en zin-in.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 07:39

3 maanden is idd ook nog vlot. Overal waar ik tot nu toe geweest ben kon ik vrij vlot.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 19:36

Ik heb 22 oktober een afspraak maar ben er nog niet helemaal over uit wat ik wil. Echt weer iets voor mij :+

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 22:57

Ik meld me ook weer even..:D

Mijn man heeft groots in Galicië, Spanje.. Cambados om precies te zijn.. En in cambados ligt de ruïne van een oude toren.. Over die toren gaan tal van verhalen en legenden, maar ik vind de ruïne gewoon heel mooi. En altijd wanneer ik met mijn man op vakantie ga naar zijn familie daar, moet ik erheen.. Dit keer heb ik besloten om naar een tattoo artiest in de stad te gaan en deze ruïne (die voor anderen waarschijnlijk geen klap voorstelt :)) ) te laten vereeuwigen op mijn arm..

Omdat dit natuurlijk pal aan strand en zee ligt, zijn deze meegenomen in het ontwerp..

Ik wilde een niet al te grote, subtiele tatoeage hebben, dus we zijn uitgekomen op fijne lijnen..

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden..

Afbeelding

En nog wat foto's van het origineel.. <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 08:13

Heel subtiel. Zo leuk om al die originele ideeën voor tattoo's te zien in dit topic.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 10:07

Leuk idee!