Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Ja, ik ook.
Vriendin van mij zou het niet op die plek zetten ivm eventuele toekomstige sollicitatie gesprekken/andere banen.
Tja, bijna iedereen heeft wel een tattoo. De één meer dan de ander en meer zichtbaar dan de ander maar moet ik echt over zoiets nadenken? Het is niet dat ik een schedel daar laat zetten ofzo...
xMyrth schreef:Ik ga eens samen met haar zitten of we iets leuks kunnen creëren, ik heb namelijk geen idee wat ik precies wil
miereneter schreef:xMyrth schreef:Ik ga eens samen met haar zitten of we iets leuks kunnen creëren, ik heb namelijk geen idee wat ik precies wil
Dat is tegelijk spannend en heel leuk! Vind het altijd heel leuk om een kundige artist de vrije hand te geven (wel met een onderwerp, maar verder geen aanwijzingen). Hoop dat jullie samen iets gaafs bedenken!
eilleen333 schreef:Ik moest een maand of 3 wachten en dat vond ik al vrij vlot. Toen kwam er onverwacht eerder een dagsessie vrij en mag ik komende vrijdag al! Begin inmiddels een beetje nerveus te worden, maar hebber enorm veel zin in!