Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Puera schreef:Prachtige omgeving, Tita!
ontherun schreef:Kijk, dat is mijn tempo DilanIk loop eigenlijk wel hetzelfde, heb vorig jaar toen ik in Berlijn was 5:30 gelopen op 5 km, dat is nog altijd mijn pr. Nu kom ik daar niet bij in de buurt, maar ik geniet er wel van.
tita schreef:De smokkelroutes van gister is 8km, klein stukje in Nederland en dan steekje over naar België voelde best spannend zo door bos en heide en weiland net alsof illegaal was
Supervixen schreef:Puera die maak ik met mijn telefoon en de timer camera app. Werkt super.
Greetje63 schreef:Supervixen schreef:Puera die maak ik met mijn telefoon en de timer camera app. Werkt super.
Ben je daar dan niet een hele tijd mee bezig. Dan loop je dus feitelijk nog veel sneller op de trails dan je gegevens laat zien. Bij mij zorgt een sanitaire noodstop al voor drastische tempo verlaging. Of zet je je horloge onderweg op pauze?
Ik ben er denk ik gewoon te lui voor. Heb sowieso bijna nooit een mobiel bij. Maar vandaag toevallig wel voor eventueel communicatie met mijn man die intussen aan het wandelen was. En dan denk ik vaak van 'hier zou je een mooie foto kunnen maken'. Maar ik wil helemaal niet stoppen dus in de praktijk komt die mobiel helemaal niet tevoorschijn.
Greetje63 schreef:Ik heb altijd al voorpret als ik als ik de route plan.