[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Poess91

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 08:45

Thanks!
Loolotte ongeveer 13 uur

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 08:52

Gaaf Poess91, strak gezet! Leuk met die ingekleurde rozen en de rest zwart wit :j

Leuk K_im, wat ga je laten zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 09:07

Danique_G schreef:
Vinden jullie het raar als iemand een symbool als tattoo heeft maar eigenlijk aan bijna niemand liever wil zeggen wat het betekent/wat het voor diegene betekent?

Ik wil een bepaald symbool wat iets zegt over een bepaalde periode van mij. Maar ik heb geen zin in mensen die er naar gaan vragen (mochten ze het zien)

Ze gaan het waarschijnlijk vragen, maar je zou kunnen zeggen dat het gewoon verwijst naar een bepaalde periode in je leven. Ik heb ook geen zin om het hele verhaal te gaan doen als ie erop staat... Dus zal er ook omheen moeten gaan draaien haha :D

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 11:24

Mooi gezet hoor! Die uil met rozen! Prachtig!

Ik heb wel flinke napijn gehad, misschien omdat ik direct na de tweede sessie (twee dagen achter elkaar), 500 km in de auto moest, en de dag erna nog eens 1000. Voorzichtig zitten dus. Heb ook een grote plaat over hele rug. Op zich, als ik stil zat ging het wel, maar een hobbeltje in de weg was niet cool... (gelukkig niet veel drempels op de snelweg ;) )

De dagen erna, tot bijna een week, deed het niet constant pijn, alleen bij insmeren, dat was echt hel, dan stond ik te kronkelen om er bij weg te komen...
Mijn uitbreiding komt volgend jaar pas (komt nog achtergrond bij). Ik heb dit jaar al mn centjes al uitgegeven aan een nieuw paard...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 11:26

Ik kon de volgende dag niet paardrijden. :') Bij draven schuurde mijn kleding langs de tattoo en dat deed nog flink zeer. := En bij het omdraaien in bed voelde ik mijn tattoo maar dat was meer ongemakkelijk...pijn deed dat niet...hij is helemaal geheeld, jeukt niet meer en heeft geen korstjes meer.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 12:53

Ik heb net een, vind ik, mooie zin voorbij zien komen op Pinterest. Ik wou eerst graag een portret van mijn overleden paard, maar hier ben ik van af gestapt. Ik wil het graag simpel houden..
Zoiets (niet exact. Wil er graag een laten ontwerpen, maar dan hebben jullie een idee)
Afbeelding
Met de tekst: "Our hoofbeats were many, but our hearts beated as one." Op de binnenkant van mijn onder arm denk ik.
Is die zin goed Engels? Of kan ik er beter "but our hearts beat as one" van maken? Ik heb 'm inmiddels bijna 2 jaar geleden moeten laten inslapen, dus de verleden tijd lijkt mij passender, toch?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 12:57

Ik weet niet of de zin goed Engels is,maar verleden tijd is dan idd mooier. (toepasselijker)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 13:00

Heel mooi! :) Ik zou het ook in het verleden tijd houden denk ik.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 13:19

Verleden tijd is inderdaad logischer, alleen is "beated" niet het correcte woord. De verleden tijd is ook "beat." "Beated" is geen standaard gebruik, en wordt sowieso nooit op deze manier gebruikt. Sowieso is de zin een beetje vreemd Engels: 'our hoofbeats' is niet heel logisch omdat jij, als mens, geen hoofbeats hebt, en 'but' impliceert een tegenstelling maar die is er niet echt (want 'many hoofbeats' is geen tegenovergestelde van 'hearts beat[ing] as one.').

Als jij de zin mooi vindt moet je 'm gewoon gebruiken hoor! :) Maar zelf zou ik even doorzoeken naar andere quotes/zinnen over (liefde voor) paarden, en eentje kiezen die logischer is.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 13:27

Thanks. B-) :D
Dat ie niet logisch is snap ik natuurlijk. Ik heb geen 'hoofbeats', maar het gaat meer om het idee. Vond het een mooie zin. Ik was ook nog niet van plan om 'm morgen al te laten zetten.. (of misschien als ik een ontwerp vind waar ik zóóóó gek op ben dat ik 'm wel morgen al wil :')) Waarschijnlijk wordt het pas na de zomer, want anders moet ik 5 weken lang met lange mouwen rond lopen als het zonnetje schijnt. Dus misschien dat ik tegen die tijd wel een andere quote tegen kom. :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 15:04

mooi simpel plaatje Loes... ik heb ook iets in "die stijl" op mijn onderrug staan... :)

Nog 9 dagen! :D

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 15:55

Is hier iemand die mij kan helpen met een ontwerpje? Mijn artist zei dat ze geen ontwerpen meer maakt omdat ze druk is? :? Ze maakt het alleen vanuit een foto..

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 16:09

Vriendin van mij heeft een nieuwe op jaar onderarm...zo mooi! en nog niet eens ingekleurd. Ben mega jalours (op een goede manier). Ik wil ook!

@xziva_ andere artist zoeken?? Heb ik nog nooit gehoord. Alleen juist andersom dat ze niet van een plaatje kopieren maar liever zelf ontwerp maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 16:14

xZiva_ schreef:
Is hier iemand die mij kan helpen met een ontwerpje? Mijn artist zei dat ze geen ontwerpen meer maakt omdat ze druk is? :? Ze maakt het alleen vanuit een foto..

Idd, zou ik ook iemand ander zeoeken, je wilt een artiest die je gaat tatoeren, geen tatoeerder imo. :P

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 16:51

Nou inderdaad, als ze al niet eens een ontwerp wilt maken... wat voor artiest ben je dan :n

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 17:46

Whoehoe mijn mini tattoo staat *\o/*
Hij tintelt nog een beetje na :P

Ziva, ik zou toch ook een andere zoeken.. Ze kunnen alleen maar natekenen? :?

Trouwens over de betekenis van je tattoo, ik vertel het ook liever niet. Mensen gaan er vaak om lachen heb ik de indruk

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 18:16

Mijn artiest heeft naar aanleiding van wat ik verteld heb wat ik wilde een prachtig ontwerp getekend.
Ik mocht het nog aanpassen als ik wilde, maar dat vond ik niet nodig.
Ik ben ook de enige die deze tattoo heeft.
Ik heb haar gezegd dat als iemand hem ook wilde, dat dat mocht maar dan wel met aanpassingen.
Niet presies een kopie.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 19:22

Ik heb het beladen tattoo-gesprek met mijn ouders gehad! Ze reageerden positiever dan ik had gehad. Heb gezegd dat ik in september 18 word en dat het dan mijn eigen keuze is, en dat er zeker weten een tattoo komt, maar dat ik wel eerlijk met ze wil zijn en er niet geheimzinnig over wil doen. Ze vinden het zonde zoals verwacht, maar weten wel dat het er al aan zat te komen. Heb al wel een artiest, er begint langzaam wat meer vorm in te komen!! Ben zo blij!!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 19:26

Fijn @Uhnee!! Geeft toch een opluchting he?

@LoesVDB: en wat als je hoofbeats zou vervangen door footsteps? Want in feite zet een paard ook voetstappen :D Anyhow, je moet uiteraard doen wat jij het mooist vindt! Vind het plaatje wel mooi!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 19:51

Das een goede Jennifuur! Leuk dat je mee denkt! :D
Ik heb 'm genoteerd bij andere quotes die ik leuk vind. :)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 21:45

charissa134 schreef:
UhNee schreef:
Wat is je idee? :)

het is de bedoeling dat er een zin komt te staan met dit;

m/0VRXHy.jpg

maar hoe ik een zin het beste zou kunnen combineren hiermee ( alsin er onder, er boven, welk lettertype) vind ik heel moeilijk

Just FYI; je bent er bewust van dat het ook betekent 'God' als in letterlijk het begin van de wereld.
Het was volgens het hindoeïsme namelijk het eerste geluid in de wereld waarna alles is ontstaan. Ook houdt het in dat het de goden Brahma, Vishnu and Shiva symboliseert (geboren worden, leven en doodgaan). Het is een oorspronkelijk Hindoe-teken.

Ik weet niet, met de zin die je er bij wilt.. (in het spaans?) plus een Indiaas/Nepalees (even ge-generaliseerd) teken komt mij een beetje raar over. :)

Ik bedoel: wie ben ik.. maar heb een beetje het idee dat het Ohm teken gebruikt wordt als een infinity op deze manier en afbreuk doet aan de diepgang die het daadwerkelijk heeft.

@Jildau: Schouder deed AAAUW.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 22:25

Oh jongens ik krijg net een foto van m'n schets en ik zit helemaal te stuiteren :):) is echt nog vetter dan ik had verwacht

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 22:30

Showennnn, showen, showen!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 22:41

Laat zien! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 22:41

Uhmmm ik ga even kijken of ik hem via m'n telefoon in pb kan krijgen!