Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:06

Kel2004 schreef:
Ja Smoothies is ook wel een optie, maar ik ben zo iemand die fruit op de schaal heeft liggen en dan geen zin heeft in fruit := En als ik het niet heb bedenk ik dat ik zin heb in een smoothie ofzo...

Het is ook gewoon dat ik alleen woon en gewoon vrijgezelle boodschappen doe (lees: lege koelkast, op 1 of 2 maaltijden na) :o

En ik kook wel voor mezelf hoor, ik eet zelden kant en klaar, maar vers producten bederven als ik weer eens 3 dagen bij mn vriend geweest ben :+

:D :D :D

gewenning Kel! beginnen en volhouden :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:09

Wauw Monster, ik wou dat ik zoveel energie had als jij op een dag _/-\o_ Respect voor jouw zelfdiscipline!
Vanaf nu houd ik jouw strak schema in gedachten om nog meer uit mijn dag te halen!

Kel: om de vijf dagen ofzo een lading fruit kopen, wat rijp is meteen in stukken snijden, in bakjes in de koelkast. Bij je lunch zet je je bakjes voor die namiddag klaar, en je zet ze naast je met een vork erbij. 's Ochtends neem je een banaan mee en een appel als je uit de deur bent. Bij elke lunch gooi je wat rauwe groentjes, en 's avonds eet je ook veel groenten bij de maaltijd. Kom je nog niet aan je kcal, dan doe je zoals Rebel: je eet nootjes. Dat eetmetertje zal gauw aantikken ;)

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:10

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:18

KarinvdM schreef:
Fantabulouss schreef:
Wil zoieso na 8 uur niets meer eten aangezien je dat allemaal opslaat als vet zegt men :P
Dat is een fabel.

Ik heb er geen moeite mee om voldoende te eten, integendeel. :D

Inderdaad de oefeningen waarbij je je knieën te veel belast minder zwaar maken Hoppje.

ik eet vrij standaard 's avonds pas na 8 uur :+

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:21

Bhriseis schreef:
Wauw Monster, ik wou dat ik zoveel energie had als jij op een dag _/-\o_ Respect voor jouw zelfdiscipline!
Vanaf nu houd ik jouw strak schema in gedachten om nog meer uit mijn dag te halen!

Dankje :) Ik sta ook regelmatig op de kruising (Links is sportschool, rechts is huis) dat ik mezelf echt even moet dwingen om links af te slaan.
Maar zoals Jillians zo mooi zegt: Heb je ooit een training gedaan waar je achteraf spijt van had, en hebt gedacht, was ik maar op de bank blijven zitten?

Zodra ik dan links afgeslagen ben voel ik mij gelijk ook helemaal happy dat het weer gelukt is en ik niet naar huis ben gereden :)

Ariebombarie

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:36

ook van mij veel respect!! +:)+

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:40

Hoppje schreef:
:wave:

Heb me hier eerder weleens gemeld en was toen ook actief begonnen met shredden. Echter aan het einde van level 1 kreeg ik echt last van mijn knie. Aantal jaar geleden heb ik een ongeluk gehad waarbij mijn kruisbanden zijn afgeschreurd, meniscus beschadigd is en heb er ook lichte atrose aan overgehouden in mijn knie. In principe doe ik er alles mee en heb ik er met de meeste sporten niet (veel) last van....
Zijn er meer mensen die hier last van krijgen of tips hebben? Gaat dus echt alleen om die ene knie, met de andere nergens last van :o Let er ook echt goed op dat ik de oefeningen goed uitvoer.

Sowieso vind ik het ook wel lastig om het elke dag in te plannen tussen de andere dagelijkse bezigheden. :+

Ik heb geen meniscus meer en ook geen functionerende kruisbanden en ik doe het dus idd niet zo ver doorzakken en extra aandacht bij hoe ik de oefening uitvoer :j Prima te doen, rust en regelmaat :+

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:43

Machie schreef:
zap schreef:
Die buikspieroefenen (die fiets) is echt killing trouwens haha. Duidelijk dat daar mijn zwakke punt zit. Dat hupsen enzo houd ik makkelijk vol, maar die buikspieroefeningen :P

ja. Die vind ik ook vreselijk. De andere buikspieroefeningen gaan prima. Maar bij deze loop ik tegen een evenwichtsprobleem aan :D

En juist door het compenseren van je evenwicht is de oefening rete effectief :j :j

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:46

Joanne1987 schreef:
Ik hoop er idd even mn gedvhten vanaf te kunnen zetten, vooral na de miskraam in november was ik een klaar met mezelf en vooral toen is flubber tevoorschijn gekomen...

Jeetje wat heftig :(:)
Knap dat je nu weer op de goede weg zit na zo'n heftige gebeurtenis :)!

Over na 20.00 eten, ik zal wel moeten.
Anders word ik 's nachts wakker van de honger :+
Ik eet meestal tussen 21.00 en 22.30 nog wat fruit of magere yoghurt.

Vandaag even een dagje vrij, heb al een paar dagen af en toe last van mijn schouder (onder sleutelbeen).
Nu heb ik er al de hele middag last van :\

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:46

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:01

Serieus, stomme banner, zit een mens hier een hele tijd over sporten en gezond eten en lijnen te denken, plaatst bokt hier bovenaan bij mij een grote banner: 'het nieuwe LOTUS receptenboek, proef de tiramisu met speculoos'
EVIL

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:05

Is de 6week6pack voornamelijk gericht op de buikspieren?

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:08

Ik geloof het wel Kel.
Pf, ik heb echt geen zin vandaag. Heb bij de paarden 3 kwartier in de kou moeten wachten, want de man van het hooi kwam later. Ik heb het nu nog steeds niet warm en kan mezelf er niet toe zetten te gaan shredden. Wie schopt me? ;)

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:10

Rondje is er helaas niet van gekomen, kwam een klus tussendoor. Ook niet erg. :D Ga na het eten lekker shredden!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:11

Kel2004 schreef:

Ja je core, dus ook rug :j

Je bovenbenen en kont doen ook mee, maar daar is het niet op gericht.

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:12

Diane_ schreef:
Ik geloof het wel Kel.
Pf, ik heb echt geen zin vandaag. Heb bij de paarden 3 kwartier in de kou moeten wachten, want de man van het hooi kwam later. Ik heb het nu nog steeds niet warm en kan mezelf er niet toe zetten te gaan shredden. Wie schopt me? ;)

Eeeeeen hele harde schop, je krijgt het er lekker warm van :j :))

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:13

Stral schreef:
Serieus, stomme banner, zit een mens hier een hele tijd over sporten en gezond eten en lijnen te denken, plaatst bokt hier bovenaan bij mij een grote banner: 'het nieuwe LOTUS receptenboek, proef de tiramisu met speculoos'
EVIL

:')

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:14

NeverGiveUp schreef:
Kel2004 schreef:

Ja je core, dus ook rug :j

Je bovenbenen en kont doen ook mee, maar daar is het niet op gericht.

Lijkt het op pilatus? Ik deed vroeger pilatus en dat werkt zo ongelovelijk gruwelijk goed, ben nooit meer zo strak geworden als toen (maar nu rook ik niet meer, das veel meer waard)

Maar als het ingewikkelde oefeningen zijn moet ik wel echt mn huis verbouwen, want als ik op de grond lig kan ik mn scherm niet meer zien :=

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:16

Thnx allemaal!

*schop*
en dan ga ik nu even een rijstwafel naar binnen schuiven

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:24

Schop, en ik ga shredden! Eens zien wat lukt met mijn verschoten rug en wat niet ;)

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:34

Ik heb level 1 van de 30DS wat langer gedaan, omdat ik een paar dagen had overgeslagen, maar ga morgen over naar level 2. En bij het einde van een level hoort natuurlijk een lijstje:

Nek 33,5 (-0,5)
Borsten 93 (-2,0)
Bovenarmen L: 30  R: 30 (-0,0)
Taille 78 (-3,0)
Navel 87 (-5,0)
Heupen 94 (-3,0)
Billen 97 (-2,0)
Benen L: 61 R: 61 (-0,0)
Kuiten L: 36,5 (-0,5) R: 36 (-0,5)

Gewicht: 70,5 kg (+ 0,1 kg)
Totaal -15,5 cm

Vind het wel bloedirritant dat ik helemaal niets ben afgevallen, terwijl ik toch echt wel op mijn voeding let... Misschien toch nóg beter opletten

Het aantal centimeters ben ik echt blij mee en motiveerd enorm om door te zetten! *\%/*

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:36

Ik ben nu ook aan het proberen meerdere keren te sporten per dag. De planning was 6w6p in de ochtend en dan laat in de middag de 30day shred. Maar pff ik vind dat 6w6p zwaar hoor, heb alleen het eerste hele circuit gedaan en toen alles nog een keer kwam ben ik er mee opgehouden :+

Sanniey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:38

Schopt ook even mee!
Hahaa, die banner! Lekker dan. Ik heb gelukkig gewoon een banner van paardrijvakantie. Scheelt alweer ;)

Mijn spullen zijn binnen, matje en gewichtjes! Morgen beginnen. Nu met de hond wandelen, eten en naar het werk! Ik laat morgen weten hoe het is gegaan!

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:41

SaskiaKa schreef:
Ik heb level 1 van de 30DS wat langer gedaan, omdat ik een paar dagen had overgeslagen, maar ga morgen over naar level 2. En bij het einde van een level hoort natuurlijk een lijstje:

Nek 33,5 (-0,5)
Borsten 93 (-2,0)
Bovenarmen L: 30  R: 30 (-0,0)
Taille 78 (-3,0)
Navel 87 (-5,0)
Heupen 94 (-3,0)
Billen 97 (-2,0)
Benen L: 61 R: 61 (-0,0)
Kuiten L: 36,5 (-0,5) R: 36 (-0,5)

Gewicht: 70,5 kg (+ 0,1 kg)
Totaal -15,5 cm

Vind het wel bloedirritant dat ik helemaal niets ben afgevallen, terwijl ik toch echt wel op mijn voeding let... Misschien toch nóg beter opletten

Het aantal centimeters ben ik echt blij mee en motiveerd enorm om door te zetten! *\%/*

Spiermassa is zwaarder dan vet he? Dit zijn toch supermooie resultaten? Dat is wat 'men' ziet als ze jou zien, staat niet op je voorhoofd hoe zwaar je bent, toch? :+

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:41

Ik heb weer gesport *\o/* Dag 1 Ripped zit erop en ben zeker niet ontevreden.
Opdrukken was het lastigste nu met/na mijn blessure... dat deed nog wel auwie :+ Maar heb het gewoon iets rustiger gedaan en dan ging het wel. De rest was goed te doen, zo na de shred. Moest soms wel even goed kijken maar dat went wel weer.

Had mijn gewichtjes even naar 1,5 kilo geschroefd. Zal morgen wel wat spierpijn hebben en wil even kijken hoe mijn rug zich houdt, maar als het kan ga ik snel weer naar 2. 1,5 vond ik bij een aantal oefeningen toch echt wel een lachertje. :')

All in all ben ik best blij. Vanavond ga ik denk ik even naar dit subtropische zwembad: http://embricana.de/index.php?id=29&L=1
Lekker relaxen. Happy hour is vanaf 19.00 uur en dan betaal je 4,20. Zwembad sluit om 21.00 uur.