Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hannahaapje schreef:Mag ik serieus vragen of jullie weleens dromen over eten/weegschaal/etc?
Negerzoen schreef:Bluhhh. Weer cold turkey van de suiker af vandaag. Nu hoofdpijn als een gek, moe en een beetje slapjes. Dit is dus weer even een reminder van wat terugvallen op suiker met je doetDoen we niet meer
Frummels schreef:Eleionomae: ja soms heb ik die er tussen zitten haha.Jouw dag ziet er ook heel gezond uit zeg!
Wat een goed idee een smoothie, die ga ik morgen ook lekker maken. Dat snaaien in de avond heb ik ook last van hoormaar heb als oplossing gewoon niets in huis, behalve rauwe groenten en dipsausjes van Duyvis. Die moet je aanmaken met water en 2 EL mayonaise, maar ik doe het altijd met een halve EL halvanaise en 1,5 EL yoghurt of kwark, dat scheelt weer en je proeft het eigenlijk niet echt.
_PassoaJus schreef:Wat voor noten eten jullie en in wat voor hoeveelheden?
Frummels schreef:Eleionomae klinkt heel goed! Ik deed er ook altijd lijnzaad in, denk dat ik dat ook maar weer moet kopen, helpt toch wel wat betreft het vullen vind ik. Ik koop bij de albertheijn van die ingevroren vruchtjes bv Zomerfruit. Is in vergelijking met vers fruit echt heel goedkoop en het gaat toch in de blender
Wow dat klinkt ook goed Mandy517! Ik ga dat ook eens een keer proberen.
Ik maak ook altijd een salade van de pasta die over is.
Meestal met zongedroogde tomaten, pijnboompitjes, pesto, rucola en soms met een beetje gebakken Smac van unox er in.