[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:01

Giolli schreef:
Het is schitterend. Precies wat ik wilde! Grijs-blond. <3

Oeh ben heel benieuwd! Heb je een foto? :D

LoveGlove

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 23:05

Maar en dan heb ik goede krullen en dan merk ik dat ik heel zwaar haar heb. Lagen haarlak eroverheen maar het blijft niet zitten. En ja nu is mijn haar dus half dood omdat het nergens tegenkan. Kan ik morgen alweer de douche in en mijn haar gaan wassen. Ik ben ijdel en voorzichtig met mijn haar maar soms gaat dat dus echt niet samen. Rot haar |(

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 23:09

Het is erg slecht om je haar te stijlen én te krullen, ook je haar kammen wanneer het nog nat is kan je
haar beschadigen. Juist door het haar te bewerken met stijl- en krultangen wordt het erg droog. Wat je
kan proberen is regelmatig een haarmasker gebruiken en verder kan een haarserum of olie ook
helpen.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 23:17

Ik heb speciale dingen voor mijn haar en ik heb het helemaal laten drogen. Maar ik kan gewoon helemaal niets met mijn haar omdat het op alle manieren tegenwerkt.

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 23:24

Simoonzel schreef:
Haha nouja dan was het geen slechte gok. :')
Haarmaskertje heeft wel iets geholpen, dus voor herhaling vatbaar. Ik heb ook wat andere tips gelezen over wat voorzichtiger met je droge haar omgaan zodat je het niet snel beschadigd. En dat je het beter kunt kammen dan borstelen. Uh nou, de eerste die een kam ongeschonden door mijn haar weet te halen krijgt de bijnaam Koning Arthur. :+

Ik heb wel schouderlengte gehad in het verleden, maar alleen toen ik het aan het laten groeien was. Deze lengte vind ik veel mooier. :o

Wat mij betreft ook niets aan je lengte doen ! Volgensmij hebben wij als ik het zo zie een beetje dezelfde haar structuur . Mijn tips zijn :
-borstel je haar alleen als het nat is , of spuit het in met een planten spuit .
-geen Umbre ( of hoe dat ook heet ) persoonlijk vind ik dat niet mooi en dan is het wat mij betreft heel duidelijk dat je je haar verft .
- om de 3 maanden bijpunten zodat het vitaal blijft en langer door kan groeien ( ipv splijten )
- niet volledig droog föhnen ( als je dat doet ) en zo min mogelijk stylen ( als je dat doet )
- wanneer je doucht en je je haar niet wast kun je in de lengtes van je haar cremespoeling doen , dit zodat het gehydrateert wordt en het makkelijker door te kammen is .
- +\- 1 a 2 keer in de week je haar wassen , en wanneer je dit doet ook de cremespoeling (zoals het flesje zegt ) inmasseren . Zelf pak ik altijd mijn lengtes en masseer het als het ware met z'n allen op m'n hoofd in , smeer niet direct de crème spoeling boven op m'n hoofd .
- ik raad de lijn van Aussie aan en dan de repair , is wel duurder maar oh wat een resultaat , je haar groeit langer door zonder gespleten te worden en voelt heel goed aan . Ook hoef je er weinig van te gebruiken :)

Dit is overigens mijn haar , ik hoop dat je wat aan de tips hebt , je hebt echt prachtig haar !
Afbeelding
Note : dit is een oudere foto , mijn haar is inmiddels ruim 20 cm langer :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 00:20

Wauw wauw wauw :oo Ik ben jaloers op je haar :oo

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:47

Wat een geweldige bos LadyKim! <3
Je tips volg ik eigenlijk allemaal al, behalve de producten van Aussie, die ken ik niet. Zal eens kijken wat het inhoudt. :) Ligt er ook aan hoe duur het is want een fles gaat niet zo lang mee met de hoeveelheden die ik nodig heb. :') Maar dat probleem zal jij ook wel hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 13:13

Aussie is wel aan de dure kant vind ik zelf.. Maar het doet zoo veel voor je haar! Zou de aanbiedingen even in de gaten houden :j

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 13:25

Simoonzel schreef:
Wat een geweldige bos LadyKim! <3
Je tips volg ik eigenlijk allemaal al, behalve de producten van Aussie, die ken ik niet. Zal eens kijken wat het inhoudt. :) Ligt er ook aan hoe duur het is want een fles gaat niet zo lang mee met de hoeveelheden die ik nodig heb. :') Maar dat probleem zal jij ook wel hebben.

Hihi dankje , is wel een hoop werk maar ik denk dat we daarmee elkaar de hand kunnen schudden !
Aussie is inderdaad wat duurder , zijn wel grotere flessen . Ikzelf had ook altijd veel nodig maar met dit veel minder , het heeft namelijk al snel effect . Ik doe er langer dan een maand mee soms wel bijna 2 maanden , dit heeft er natuurlijk wel mee te maken dat ik maximaal 2 keer in de week m'n haren was . Het liefst een keer maar dit lukt niet altijd .

Maar aussie is echt de moeite waard ;)

IsisSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 18:21

LadyKim
Oeeh, prachtige haren heb jij! En die hond is prachtig :p.

__

Zelf heb ik paarse haren (wat ik pas heb geverfd vanaf December) en ben er heel blij mee. Mijn haren hebben natuurlijke golfjes wat af en toe heel irritant is. :')
Jammer genoeg is mijn haar heel zwaar en dik en daarom ook heel irritant met paardrijden. Ik heb zeker 5 tot 10 elastiekjes nodig om mijn haren goed bij elkaar te houden..

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 18:50

Waar kun je dat trouwens halen? Supermarkt/drogist of moet je het echt bestellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 20:21

Aussie kan je gewoon in alle drogisterijen vinden :) Supermarkt hebben ze het niet jammer genoeg

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 22:26

Zijn heel vaak aanbiedingen van Aussie. Heerlijke geur heeft het ook. :+: Ik gebruik het ook.

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 23:26

Emmaa_ schreef:
Aussie kan je gewoon in alle drogisterijen vinden :) Supermarkt hebben ze het niet jammer genoeg

Jup ;)
Ik heb dan de repair ( of zo iets ) lijn

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 23:27

Extensions vraag.. Twijfel tussen full head of 1 dikke laag .. Bij full head vind ik het na 1x breedste strook en 1vd2 iets smallere stroken al genoeg (misschien heb ik gewoon een te klein hoofd hahahaha) maar 1 zo'n brede strook, geeft die wel. Genoeg volume?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 23:28

Ik heb ook de repair gehad idd. Maar moet zeggen dat de geur wel een beetje een required taste is... Ruikt gelee erg naar hele zoete kauwgom haha

Voor extensions is er een apart topic, Elin_ :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 23:28

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 23:30

Sorry! Dankjewel :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 08:43

Fullhead is over algemeen beter/mooier/echter. Voor mij zijn die helaas nog te weinig, aangezien ik veel haar heb. het ligt dus heel erg aan je haartype en niet aan je hoofd groote haha. Met full head kun je nog laagjes creeeren, met 1 strook wordt dat lastig en zie je meestal vrij snel dat het extensions zijn. Dat is geen gezicht. Tenzij je het als volume gebruikt en niet als verlenging!

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 20:55

Emmaa_ schreef:
Ik heb ook de repair gehad idd. Maar moet zeggen dat de geur wel een beetje een required taste is... Ruikt gelee erg naar hele zoete kauwgom haha

Voor extensions is er een apart topic, Elin_ :)

Meningen verschillen haha , vond het wel een natuurlijk geurtje ! :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 15:26

Lang stil geweest hier! Ik ga zo weer in de verf denk ik. Heb nu gewoon bruin met highlights, heel leuk en ben er super blij mee, maar denk dat ik wat pastel paars door de highlights ga gooien, kijken of het pakt. Heb zin in iets nieuws :D

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 15:28

Aaaah gaaf Em, ben benieuwd!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 16:23

Ik heb overigens vandaag voor het eerst Aussie gekocht, het is tweede voor de halve prijs bij de Kruidvat!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 17:00

Jennifuur schreef:
Ik heb overigens vandaag voor het eerst Aussie gekocht, het is tweede voor de halve prijs bij de Kruidvat!

Oh, bedankt voor de tip! Ga van de week direct kijken!

Ben benieuwd Emma, plaats je een foto als t klaar is?

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 17:00

Ik heb vorige week een balayage laten zetten in mn haar, vind hem erg mooi gelukt!