Susan88 schreef:Ja, goed punt! Ik heb alleen damesfietsen geprobeerd. Stonden inderdaad wel wat kleine herenfietsen, maar of ver boven budget, of afgemonteerd met Sora of Claris. Maar goeie om op te letten! En haha, de weergoden zijn je dus goed gezind, Susan. Wel erg broeierig deze week inderdaad!Gave fiets die Liv Langma! Heb je alleen damesfietsen geprobeerd bij Mantel of hebben ze je ook herenfietsen laten proberen? Maat S hebben de (heren)fietsen tegenwoordig ook wel vaak.
Haha MuSLi, het is deels jullie schuld dat ik nu voor de Liv val

Time2Tri schreef:Ja, alles is dan weg, denk je? Hm, lastig hoor. Het is zeker een mooie investering, maar voor mij toch best veel geld. Ik hoorde wel dat de fabricage van de frames behoorlijk stil gelegen heeft ivm corona, dus kan me voorstellen dat het hard gaat!culaccino schreef:*\o/* Ik ben een totale ( Liv ) Langma fanLiv Langma Advanced 2 Disc, afgemonteerd met shimano 105.
Mochten jullie een mooie aanbieding zien in framemaat S, please let me know!Al ben ik niet heel merkgebonden, hoor.
![]()
Ik zou denk ik niet super lang wachten .
S is een gangbare maat , en meestal zijn die voor seisoenseinde uitverkocht . En dan is het wachten tot de 2021 modellen .
Er staat nog een hele coole Liv in de winkel die van 3000 (of bijna 4000? Ik weet het niet meer) naar 1800 is gegaan. Ze kregen hem maar niet verkocht. Helaas voor mij echt veel te groot (L).
Er stonden ook wat LaPierres. Dat merk kende ik niet, maar die zijn wel relatief laaggeprijsd. Wel velgremmen ipv schijfremmen. Ik ben velgremmen gewend; zouden jullie (afgezien van de slijtage van remblokjes) schijfremmen aanbevelen?