Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Supervixen

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-25 06:28

Wat een verschil dan hè. En twee vp's is best weinig ja. Gelukkig is het in november niet zo warm, dan drink je wat minder.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 08:57

Dank voor ook jullie enthousiasme voor de 1e 5 kilometer <3

Sherivey je 1e rondje Middelburg, dat er nog maar veel mogen volgen *\o/* En wat super fijn dat je paarden het zo goed doen op de nieuwe stal, is toch altijd een hele geruststelling!

Germie zie mijn eerdere posts, mijn ervaring met de punten staat er 3 posts boven de jouwe.

Goof ondanks dat het niet vanzelf ging, ziet het er echt heel goed en snel uit hoor, knap gedaan!

Samantha wat fijn dat je Vinted pareltje al binnen is :)

Namiro fijn dat je nog even naar de fysio kon en alles mooi soepel aanvoelt :) En war een enorm leuke runs hebben ze daar zeg! Is wel een tof doel voor volgend jaar ofzo (of het jaar daarna :') ) . Ik liet het zien aan mijn vriend, hij begon al te lachen.. Ga je eerst nou maar eens richten op een gewone 10 als je dat zo graag wil.. en dan pas trailen, gaat je zwaar vallen! Ziet er echt wel heel leuk uit <3

Goof ik ken dat hoor, hier ook platte randstad :') Eerst maar de 5 hier, stapje voor stapje haha. Jij had laatst dat lange pad omhoog toch? Kun je daar af en toe omhoog? En anders hoor ik toch je hoogtemeter mini meetings aankomen van de zomer met alle andere hoogtemeter bikkels uit het topic ;)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 09:08

Lisitano, wat andere kunnen kun je ok als inspiratie zien ivm je eraan willen meten. Zie het als paardrijden. Er zijn mensen zoals Charlotte Dujardin, dat gaan wij niet worden, maar we kunnen er wel naar kijken en van leren en ons laten inspireren (ik noem maar even wat).

muppetmayo je eerste 5! wat super goed! *\o/*

Sherivey ja je eerste run! Hoe was het? Voelde het goed in de buurt? En hoe was je eerste werkdag?
En fijn dat de paarden het goed doen.

Mooie interval Goof! Blijft vreemd he hoe je soms met mindset jezelf gewoon in een goede flow kan krijgen. Jou probleem van hoogtemeters trainen herken ik. Super irritant.

Ziet er heel gaaf uit Namiro! Maar idd 2 verzorgingsposten is wel weinig joh! Ligt misschien aan het parcours? Wel heel tof.

Ik heb gister voor de 5de dag op rij gelopen :') was niet helemaal gepland maar ik had opeens wat tijd over dus ik dacht, ach waarom niet.
Garmin had een idee over 15sec sprints op 2:50km/h dus die aangezet en lekker even half uurtje gelopen. Ik had geen idee of ik die snelheid zou halen, maar dat lukte dus "gewoon"! (paar keer gestopt om te zoeken waar ik heen moest, was op onbekend terrein en moest op tijd terug zijn)

Afbeelding

Daarna had ik een Wim Hof ademhalingssessie. Niet helemaal mijn straatje maar ik kon er gratis aan deelnemen en was nieuwsgierig. Het eerste half uur dacht ik, wat doe ik hier? Waarom heb ik mezelf in deze situatie geplaatst? Maar als ik er ben, doe ik ook mee. Het was ook echt binnen 3 uur volgeboekt dus ik had echt geluk dat ik erbij zat. Daarna begon de echte ademhalingstechniek en oefeningen. En hoewel ik soms dacht, ach joh ik kan altijd stoppen of niet meedoen, ging ik mee met de flow en het was echt heeel bizar. Je lijf gaat echt helemaal trippen :o Hij zei dat het meer kick in je lijf geeft dan een bungee jump gemeten in je bloed. Ik vond die bungee toch wel heftiger :') maar het was absoluut een hele bizarre ervaring. Er kwam iig echt even wat los bij mij en ik heb daarna geslapen als een rots. Gelukkig was dit een sessie zonder ijsbad want ik geloof niet dat dat aan mij besteed is.

En dan nog iets heel grappigs eigenlijk. Ik zag bij Sherivey op haar insta dat zij meedeed aan de loting van de halve van Berlijn. Dus heel spontaan ook ingeschreven onder het mom, mocht ik erbij zitten, kan ik hem altijd verkopen. Ik ben ingeloot en je ticket is NIET overdraagbaar.
Ik ga dus blijkbaar volgend jaar naar Berlijn _O- Vind het stiekem wel heel leuk hoor maar wel spannend zo ver vooruit iets plannen. En het is ook wel ver reizen voor 21km... Maar ach maken we er misschien wel gewoon leuk weekendje weg van met het gezin ofzo.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 09:15

Ga je ook voor een mooie medaille, Leonie? :)) Vijf dagen achter elkaar lopen, jeetje!
Per ongeluk ingeloot voor Berlijn, het is toch wat. :D

Klinkt als een gave trail, Namiro. :j Waar ga je zaterdag lopen?

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 09:18

Zo jeetje Leonie :wow: Hoe red je überhaupt zo hard sprinten :oo Zo bizar dat je dat gewoon redt, echt heel erg knap!
Zo'n Wim Hof ademhalingssessie lijkt mij wel echt super interessant om eens mee te maken. Hij heeft het van de winter hier in de buurt gegeven voor een aantal winter open water zwemmers, helaas was er geen plekje over. Lijkt me heel bijzonder om eens mee te maken, en een heel bizarre ervaring als er ineens eea los komt!
En wauw Berlijn, wat stoer! *\o/* Idd een mooi weekendje weg van maken, heel gaaf vooruitzicht!

Sherivey ben jij ook ingeloot?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 10:16

Sprintjes op 2.50! Superknap zeg, dat is een tempo dat ik echt niet kan halen.
Wat grappig dat je 'per ongeluk' in Berlijn gaat lopen _O-

Die ademhalingstechnieken lijken me superinteressant. Ik weet van mezelf dat ik helemaal niet goed ademhaal, ik zou daar echt iets mee moeten eigenlijk, maar dat is iets wat ik voor me uit schuif en waar ik dan ook weer geen zin in heb alhoewel ik denk dat het me veel zou brengen.

Muppet, dat lange pad omhoog was tijdens een midweekje weg helaas. Ik kan thuis echt alleen dijkjes en viaducten pakken en op de Veluwe wat hoogtemeters, maar die gaan zo gestaag, dat dat ook niet een echte training is.
Laatst bijgewerkt door Goof op 03-06-25 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 10:20

Wauw wat snel Leonie, super!
En naar Berlijn wat gaaf! Ik had me vorig jaar aangemeld voor de loting voor de hele maar was helaas uitgeloot. Deze had ik helemaal gemist anders had ik me ook aangemeld.

Gaaf die trail Namiro!

Ik heb gisteren geprobeerd op lage hartslag te lopen. Liep zowat achteruit voor mijn gevoel, tempo 7:00. Nog steeds hartslag van 148 ofzo haha.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 11:14

Die ademhalingstechnieken komen uit het freediven. Je kunt iemand in 30 minuten leren om 90 tot 120 seconden de adem in te houden.

Hier al een week niet gelopen, iets met grotduiken enzo.
Zaterdag een urbantrail, dus lekker relaxed 7km door gebouwen en over dijken. Dus ook hoogtemeters. ;)

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 11:23

Gaaf germie, kun je dat hier in Nederland doen, dat grotduiken?
Leuk vooruitzicht, die urban trail.

Kan me voorstellen dat je het gevoel had dat je achteruit liep, Samantha. :))

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 12:23

Sherivey, wat fijn dat de verhuizing goed is gegaan, en je paarden er relaxed bij staan, en leuk dat je al een rondje hebt gelopen!
Zit je nu ook dicht bij het strand, of moet je dan wat verder?

Leonie, jemig dat tempo is inderdaad snoeihard! Dat zou ik echt niet kunnen, knap dat het gelukt is!
En al 5 dagen op een rij aan het lopen, goed bezig!
Wat gaaf dat je naar die ademhalings sessie bent geweest van Wim, en herkenbaar dat het zo veel losmaakt.
Ik had een keer een ademhaling sessie met een diggeridoo, en in het begin dacht ik hetzelfde als jou :D
Maar later kwam ik ook in de flow, bijzonder is dat dan hé.

Samantha, jammer dat je er niet bij zit.
Misschien is 148 voor jou hart gewoon heel erg laag, of niet?
Wel knap dat je zo rustig hebt gelopen, haha moest wel lachen om bijna achteruit gelopen :)

Goof, fijn dat het bij jou ook steeds beter gaat!

Namiro, wow dat zijn echt gave trails zeg! Wat tof dat je die gaat lopen.
Voor mij wat ver, maar ziet er echt leuk uit!

Lisitano, jij gaat echt super hoor! Juist voor een jonge moeder met kids vind ik het echt super knap wat je doet.
En anders kijk je toch wat vaker naar mensen om je heen die wat minder ver en minder hard gaan dan jou, dan voel je je misschien wel beter.
Maar voor mij maakt het niet uit hoe je loopt ik vind je gewoon een topper, je doet het toch maar mooi *\o/*

Muppet Mayo, wat leuk om te horen dat het bij jou steeds beter gaat naar de 5km toe.
En wandelen is echt niet erg hoor!

Vandaag voelde ik me weer helemaal fit, en heb ik tempo's gelopen.
15x 200 meter, ging lekker.
Met in en uitlopen erbij 15km geworden.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 12:30

Puera schreef:
Gaaf germie, kun je dat hier in Nederland doen, dat grotduiken?
Leuk vooruitzicht, die urban trail.

Kan me voorstellen dat je het gevoel had dat je achteruit liep, Samantha. :))

Helaas niet. Dus naar Frankrijk geweest. Hoop gevlieg, 845km, dan 2 dagen duiken en weer 845km terug. Maar leuk.
Misschien vandaag toch nog rondje hardlopen. De kebab in Frankrijk is wat verkeerd gevallen, dus heb wat darmkrampen. maar paardrijden ging goed.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 14:38

Namiro, wat een toffe doelen! Gaaf zeg! Ik heb die trail de la soup (oid) voorbij zien komen bij kennissen omdat je daar ook met hond mee mag doen. Je inspireert me eens even te snuffelen bij buitenlandse trails. Ik ben heel benieuwd naar je verslagen, nu al!

Leonie, wow 2:50 sprints! Ik doe ze op 3:10 en dan ga ik echt volllllll gas :') Zeker knap na 5 dagen lopen! Jij gaat ook als de brandweer *\o/*
Die ademhalingen klinkt heel tof, wat een ervaring. Ik wist niet dat het bestond, ik ga eens zoeken. Toch leuk om af en toe wat anders te proberen! Zo heb ik laatst techno yoga gedaan, ik vond het eerst heel awkward maar ik heb me volledig laten gaan en dat is normaal echt heel moeilijk voor mij :=
En Berlijn, leuk! Mooie stad denk ik!

Ieris, wat lief! En is ook helemaal waar, ik zal niet meer zeuren. Stom hoofd.
Ik zie jou elke keer voorbij komen op Strava, jij gaat ook wel heel lekker zeg. Wat een kilometers!

Sherivey, wat fijn dat de verhuizing zo goed is gegaan! Ik zag je rondje voorbij komen, goed bezig!

Goof, jij zit ook wel in een heerlijke flow zeg. Dat klompenpad van laatst zag er ook goed uit. Ik woon trouwens ook in de randstad zonder heuvels maar ik loop veel door mul zand. Echt ellendig maar je wordt er heel sterk van want die Limburgse heuvels voelden best gemakkelijk. En trappen lopen! Gewoon 15x dezelfde. Supersaai, dat wel.

Ik had ook nog wat te melden maar mijn tijd is alweer voorbij dus ik kom nog eens terug :')

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 14:52

Whaha Samantha, achteruit is denk ik ook best hartslag verhogend :=

Ahh lekkere interval Ieries. e fijn dat jeje weer fit voelt. 200m vind ik wel heel leuk **\O/**
Ja je kan het niet echt uitleggen he zo een ademhalingsessie. Apart iig.

Whaha lisitano had je even pauze? :=

Ik had net al bijna mijn hardloopschoenen aan toen ik mezelf heb gestopt onder het mom, vanavond spinnen EN pilates :o . Even wat energie besparen dacht ik. Voel me ook nog echt een beetje waus vandaag door gisteren. Hoop dat dat morgen ook weer over is.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 17:40

Goed, na 10 dagen niet hardlopen vandaag weer gegaan. Nou, alles wat mis kon gaan ging mis.

Ik was ten eerste niet vooruit te branden. Man, ik moest 800meters doen en een magic mile. Na 100m was ik al moe. Dus ik liep steeds 200m's en soms 100m en dan een 30m wandelen. Het voelde gewoon niet fijn. Maar ik heb ook de 800m rust na de magic mile ingekort, want die had ik niet nodig. Toen zei ik tegen mezelf: ok, als je de rustpauzes niet nodig hebt kun je dus best meer lopen. En zo ging ik naar 400m. En ook had ik toen na 1.5minuut zoiets van ik kan wel weer, terwijl ik 3 minuten rust had. Dus ik zat wat met mezelf in de struggles, want enerzijds liep ik totaal niet fijn, ik was traag, sloom en het voelde of ik niets kon, maar anderzijds had ik dus die rustpauzes helemaal niet zo lang nodig. Dan doe je iets fout. Dus ik zei tegen mezelf: je gaat die laatste 800m lopen, hoe langzaam maakt niet uit, maar je stopt niet.
Helaas vond het bos dat ik wel moest stoppen na 250m, een kuil, enkel dubbel en daar lag ik. Knie bloeden. Ik heb denk ik wel 10 minuten op de grond gezeten voordat ik weer kon opstaan. Ik had ook zoiets van als het niet lukt, dan komt er tussen nu en half uur wel iemand met een hond langs om te helpen, er is niets gebroken, maar het doet enorme pijn. Uiteindelijk opgestaan en naar huis gestrompeld. Daar ging dus mijn training, zelfs met een redelijk gevoel afsluiten zat er niet meer in.

Hopelijk gaat het komend weekend weer beter. Morgen ga ik veel traplopen (Helgoland). Ik ga er van uit dat dat moet lukken op een trager dan traag tempo. Ik was van plan m'n hardloopschoenen mee te nemen voor de heuveltraining van Jeff, maar nu weet ik niet of dat gaat.

En Goof, heb je ook geen heuvel in de buurt? Ik heb in het bos eentje van 6-7m hoogte, dus voor de 15 seconden sprintjes goed. En de Kardingerbult is 28m hoog (moet ik wel met de auto naartoe). Daar raak je wel even buiten adem als je die opwandelt (en dus zeker als je gaat hardlopen).
Maar verder is hier ook niets hoor, leef onder NAP :+

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-25 19:35

Leonie wat een snelle sprints, supergoed zeg! En wat leuk dat je bent ingeloot voor Berlijn. Ik vind Berlijn echt een leuke stad. Wij hebben er toen fietsen gehuurd ennde hele stad doorgefietst, dat was zo tof. Aanrader. Berlijn heeft ook hele mooie stadsparken.

Heftig die ademhalingssessie, lijkt me bizar om mee te maken. En ook ongemakkelijk, schiet je dan niet in de lach? Dat zou ik hebben denk ik.

Ieris 15x200 meter, dat is ook pittig hoor. Lekkere training.

Germie pijnlijk!

Lisitano ik vind het absoluut geen zeuren hoor, je uit meer je onzekerheden en die heeft iedereen toch? Ik vind het juist goed dat je ze durft te delen, want soms lijkt het op social media wel of alles bij iedereen maar makkelijk gaat.
Door dat zand word je inderdaad ook sterk, dat is altijd zo zwaar.

Ik heb net nog even een lekkere 8km gelopen met intervallen, ik doe altijd maar wat op gevoel en waar ik zin in heb. Tot nu toe werkt het nog, want ik ben nog steeds productief :D

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 21:51

Jeutje Leonie! Dat is pas gas geven zeg! Knap dat je dat haalt!! :j en Berlijn! Wat tof! Benieuwd of Sherivey ook ingeloot is. Hopelijk wel!!
Die ademhalingssessies zijn zo gaaf! Ik heb er ook aan meegedaan op de sportschool. Ik was ook helemaal van de wereld.. nog nooit meegemaakt.
Wij mochten daarna wel het ijsbad in. En ik ben echt geen fan van koud water maar door die ademhalingsoefeningen ging het echt verrassend makkelijk!

Puera, zaterdag staan we in Oostenrijk aan de start van de Mozart trail *\o/*
‘Gelukkig’ zijn de temperaturen gezakt van 27 naar 25… pfff.. ik hoop echt dat het nog wat minder wordt want dit is veeel te heet.

Lisitano, wat moet ik me voorstellen bij techno yoga?? Ik krijg daar toch een bijzonder beeld bij meer *\%/* :# i.p.v. rust en ontspanning..

Germie, ik word altijd blij als ik over jouw duikavonturen lees. Daarin komt in alles naar voren dat het jouw passie is!
Hopelijk heb je niet teveel last van je val.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 22:17

Mooie afstand vandaag, Ieris!

Ik vind duiken zowel fascinerend als angstaanjagend. := Heb je ook actiefoto’s van je duikweekend, germie?
Oef, wat jammer dat je training niet zo lekker ging en ook nog een val op de koop toe. Heb je nog veel last?

Wat is techno yoga, Lisitano? Klinkt heel bijzonder. :))

Hoe hou je het vol allemaal, Leonie! Wat een energie heb jij!

Lekkere loop, SV! Het schiet ook al mooi op richting jullie trail in Schotland(?)

Oh, wat gaaf Namiro, naar Oostenrijk te trailen!

Vanavond met weer met de loopgroep getraind, van te voren een kleine 25 minuten extra gelopen.
Ik was vanmiddag niet helemaal fit maar uiteindelijk toch lekker kunnen lopen. Na het programma met de loopscholing hadden we intervallen in een serie van 3-2-1 minuten met telkens een minuut rust. De eerste drie minuten heb ik behoudend gelopen omdat ik even wilde aftasten wat mijn lijf ervan vond. Maar de benen voelden heel goed, uiteindelijk heerlijk op tempo gelopen. :):)
Garmin had me vanochtend op status Herstel maar nu op Aanhouden. Daar doe je het voor, hè. :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 22:23

Goed, beetje cave spam.
Op de ene foto ben ik. De andere was een geintje, we moesten de ingang open harken. En toen kwam het idee om er wat onkruid bij te steken onder het mom van 'cave gardening'. Kan natuurlijk niet, want zonder daglicht geen fotosynthese, maar werd leuke foto. De rode handschoenen bleken groene vingers te bezitten.

Afbeelding

Afbeelding

Helaas loop ik best wel mank. Enkel is stijf en pijnlijk. Heup ook, en mn pols begint nu ook. Grrr. Maar niets gebroken, want dan kon ik er niet op staan.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 22:31

Ai, balen dat je zo stijf bent. Hopelijk trekt het snel weer weg.

Gave foto’s!! Echt stoer dat je dat durft!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-25 06:32

Alvast heel veel succes Namiro en deel vooral foto's! 25 graden is wel warm ja, hopelijk daalt de temperatuur nog wat.

Puera we gaan in Wales lopen, het laatste weekend van juli.
Goh toch nog een soort van compliment van garmin..

Mooie foto's Germie.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 08:22

Wat weinig inderdaad Namiro, 2 vp! Alvast heel veel plezier en succes!

Iris, ja ik heb dus m’n hartslag zones nog niet laten bepalen. Maar ik loop nu regelmatig boven de 180 inderdaad.
Lekker dat je tempo’s zo goed gingen!

Haha Leonie, ja als ik echt achteruit had gelopen was m’n hartslag wel hoger inderdaad.

O jeetje Germie, hoe gaat het nu? Als je een breuk hebt kan je er gewoon op staan hoor. M’n vriend had z’n voet op 2 plaatsen gebroken en kon er op lopen.

Lekker SV, zo op gevoel lopen.

Pfff Namiro, 25 graden is ook nog warm zeg.

Techno yoga klinkt mij ook als een feestje haha.

Wat gaaf die foto’s Germie!

Ik wou vanochtend lopen maar m’n bed lag zo lekker. En ik had hoofdpijn.
Ik ga tussen de middag maar lopen denk ik. Gisteren sportschool geweest, dus braaf elke dag sporten lukt nog steeds. Ben gewoon niet zo fit ofzo, geen idee.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 08:32

Leonie wat omschrijf je dat mooi aan Lisitano eigenlijk, inspiratie ipv aan een ander willen meten. Daar kan ik ook nog een hoop van leren, dus dankjewel <3 Daar was ik nog helemaal op vergeten te reageren!
Wat goed dat je jezelf even hebt terug geroepen met weer hardlopen. Hoe gingen spinnen en pilates?

Goof wat jammer dat dat pad op vakantie was (ik twijfelde al idd).

Samantha_ goed gedaan toch op lage hartslag geprobeerd! Ik doe het je niet na hoor, 7:00 op 148 hartslag, dat is nog een beeeeeeeeeeetje veel te ver weg voor mij :')

Gaaf Germie dat grotduiken! Ik ben echt een vakantieduiker, ik vind het heerlijk om zomers in warm helder zeewater te duiken, maar zo in een grot of hier in Nederland moet ik toch niet aan denken, brrrr. Ook met warme wetsuit niet overigens ;)
Je val klinkt pijnlijk :\ Doe maar rustig aan.

Ieris wat fijn dat je je weer fit voelt. En 15x200 meter lijkt me best pittig!

Lisitanto tijd voorbij? Te druk met kids? Dat trainen in mulle zand wat je zegt lijkt me zooooooo zwaar, echt de hel klinkt dat nog voor mij. Ik vind wandelen in mul zand al vervelend :')
Dat techno yoga klinkt wel echt heel tof! Heb je dat in de buurt gedaan? Dat zou ik ook nog wel leuk vinden om uit te proberen!

Supervixen heb je deze week een iets rustigere week dan vorige week? Lekker zo'n productieve melding van Garmin, goed gedaan! Tof dat jullie naar Wales gaan.

Namiro bijna naar Oostenrijk *\o/* Heeeeeeeel veel plezier! Ben je weer helemaal hersteld ook? 25 graden in Oostenrijk :oo Hoop voor je dat het nog een graadje minder warm wordt!

Puera lekker met de loopgroep getraind, en zelfs ervoor zelf ook nog gelopen! Fijn dat het goed ging ondanks dat je je niet helemaal fit voelde. Voel je je nu weer wat beter? 3-2-1 intervallen klinken wel leuk!

Hier gister ook weer gelopen. Had eigenlijk intervallen 10-8-6-4-2 op de planning staan, maar wilde bij elkaar iets langer lopen om iets meer kilometers te maken met het idee dat de 5 dan straks makkelijker wordt. Uiteindelijk dus aangepast naar 11-9-7-5-3-1. Ging eigenlijk best wel goed, ik zat er lekker in! Wel vrij laat het tempo opgevoerd, maar de laatste minuut nog wel vol gas kunnen gaan :) Achteraf heel mooi kunnen zien dat langzaam elke interval mijn hartslag iets omhoog ging tegen het einde.
En ik vrees dat jullie me hebben aangestoken >;) Ik heb de 1e georganiseerde run van 5 kilometer nog niet gelopen en ik twijfel nu al om op te gaan bouwen naar de 10 km :') Heb een run in de buurt gezien in november van 10 kilometer, ik denk wel dat dat haalbaar moet zijn. Of denken jullie dat dat te snel opbouwen is?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 08:34

muppetmayo schreef:
En ik vrees dat jullie me hebben aangestoken >;) Ik heb de 1e georganiseerde run van 5 kilometer nog niet gelopen en ik twijfel nu al om op te gaan bouwen naar de 10 km :') Heb een run in de buurt gezien in november van 10 kilometer, ik denk wel dat dat haalbaar moet zijn. Of denken jullie dat dat te snel opbouwen is?

Doen! Dat kan jij :D

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 08:40

Ja dat gaat zeker goedkomen hoor, gewoon inschrijven! Leuk!

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 09:24

Doen Muppetmayo! :j

Ik ben er weer helemaal. Net alsof ik gisteren iets gegeten had wat niet helemaal lekker gevallen is.