Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En wat super fijn dat je paarden het zo goed doen op de nieuwe stal, is toch altijd een hele geruststelling!
En war een enorm leuke runs hebben ze daar zeg! Is wel een tof doel voor volgend jaar ofzo (of het jaar daarna
) . Ik liet het zien aan mijn vriend, hij begon al te lachen.. Ga je eerst nou maar eens richten op een gewone 10 als je dat zo graag wil.. en dan pas trailen, gaat je zwaar vallen! Ziet er echt wel heel leuk uit
Eerst maar de 5 hier, stapje voor stapje haha. Jij had laatst dat lange pad omhoog toch? Kun je daar af en toe omhoog? En anders hoor ik toch je hoogtemeter mini meetings aankomen van de zomer met alle andere hoogtemeter bikkels uit het topic
was niet helemaal gepland maar ik had opeens wat tijd over dus ik dacht, ach waarom niet. 
Hij zei dat het meer kick in je lijf geeft dan een bungee jump gemeten in je bloed. Ik vond die bungee toch wel heftiger
maar het was absoluut een hele bizarre ervaring. Er kwam iig echt even wat los bij mij en ik heb daarna geslapen als een rots. Gelukkig was dit een sessie zonder ijsbad want ik geloof niet dat dat aan mij besteed is.
Vind het stiekem wel heel leuk hoor maar wel spannend zo ver vooruit iets plannen. En het is ook wel ver reizen voor 21km... Maar ach maken we er misschien wel gewoon leuk weekendje weg van met het gezin ofzo.
Hoe red je überhaupt zo hard sprinten
Zo bizar dat je dat gewoon redt, echt heel erg knap!
Idd een mooi weekendje weg van maken, heel gaaf vooruitzicht!
Puera schreef:Gaaf germie, kun je dat hier in Nederland doen, dat grotduiken?
Leuk vooruitzicht, die urban trail.
Kan me voorstellen dat je het gevoel had dat je achteruit liep, Samantha.
Zeker knap na 5 dagen lopen! Jij gaat ook als de brandweer
. Even wat energie besparen dacht ik. Voel me ook nog echt een beetje waus vandaag door gisteren. Hoop dat dat morgen ook weer over is.
en Berlijn! Wat tof! Benieuwd of Sherivey ook ingeloot is. Hopelijk wel!!
i.p.v. rust en ontspanning..
Heb je ook actiefoto’s van je duikweekend, germie?

Daar was ik nog helemaal op vergeten te reageren!

Doe maar rustig aan.
Heeeeeeeel veel plezier! Ben je weer helemaal hersteld ook? 25 graden in Oostenrijk
Hoop voor je dat het nog een graadje minder warm wordt!
Achteraf heel mooi kunnen zien dat langzaam elke interval mijn hartslag iets omhoog ging tegen het einde.
Ik heb de 1e georganiseerde run van 5 kilometer nog niet gelopen en ik twijfel nu al om op te gaan bouwen naar de 10 km
Heb een run in de buurt gezien in november van 10 kilometer, ik denk wel dat dat haalbaar moet zijn. Of denken jullie dat dat te snel opbouwen is? muppetmayo schreef:En ik vrees dat jullie me hebben aangestokenIk heb de 1e georganiseerde run van 5 kilometer nog niet gelopen en ik twijfel nu al om op te gaan bouwen naar de 10 km
Heb een run in de buurt gezien in november van 10 kilometer, ik denk wel dat dat haalbaar moet zijn. Of denken jullie dat dat te snel opbouwen is?