Lekker gaucho. En dennengeur hou ik ook van coonart Shaddy veel plezier vandaag Ik had de pony mestdienst vanmorgen. Lil werd door oppas wandelend teruggebracht ongeveer 10 km. Had niet in mijn agenda staan dat ik moest werken zo.invaldienst..ships dan veranderen de plannen allemaal.
Ik heb net nog een rondje met de honden gelopen. Lekker weer. En in de tuin bivakkeert momenteel een grote groene sprinkhaan. Wie mij kent, weet dat ik het daar niet zo op heb
shaddy82
Geplaatst: Vandaag, 16:46
Mooie foto's Lizard, CoonArt en Goof
noordje
Geplaatst: 6 min geleden
Leuke foto's Lizard en Coonart.
Leuk al die bijtjes Goof en sprinkhaan,brrr.
Leuke foto's Gaucho
Je hebt je vast vermaakt in de Efteling Shaddy .
Ik ben naar Nord-Odal geweest,want vandaag was de laatste dag dat Skålbergsætra open was. Dat is een zomer boerderij waar ze nog op de oude manier boter en room/sourcream maken En je kunt er wafels eten Schuilen bij Bakkesætra Aangekomen bij Skålbergsætra Van alles te koop Geitjes De oude kookpot waar de melk in gekookt wordt Weer niet gezien Dit pad wordt zeker vaak gebruikt,want die was gemaaid Er moest natuurlijk ook nog even gezwommen worden Een nieuwe sluisdeur,water stond wel wat laag En toen begon het weer te regenen Tegen de tijd dat we bij de auto waren ,was ik doorweekt En thuis was het blijkbaar gewoon droog geweest.
Ik zat trouwens de film The Salt Path te kijken toen mijn man zei : zullen wij ook meerdaagse wandeltochten gaan doen. Ik viel zowat van de bank van verbazing. De wonderen zijn de wereld nog niet uit