Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Cathalijne schreef:Tnx raket, kan er zo snel niks duidelijks over vinden mbt tot grensverkeer. Maar neem aan dat ze dat op een later moment dan wel volledig uitwerken
Winged schreef:Mindim schreef:Je zegt dat je er op hoopt want daar is behoefte aan, als je weet dat dat niet kan, waarom er dan op hopen.
Ik hoor dat vaker, dat men wil dat het kabinet perspectief geeft, die mensen hebben een plaat voor hun hoofd geloof ik.
Ik zeg nergens dat ik er op hoop? Waar heb ik dat volgens jou gezegd want dat heb je dus verkeerd?
Mentaal gezien is het voor iedereen beter dat er een perspectief is. Iedereen met een gezond verstand weet dat het niet mogelijk ís om een perspectief te hebben omdat we niet weten hoe het virus zich gaat houden.
Mensen leven wel naar datum x toe omdat dan nieuws komt 'waarop het mogelijk allemaal iets beter gaat worden.' Dat het beter worden momenteel een illusie is weten we ergens ook wel.
Maar beetje zinloze discussie dit, heb het idee dat we elkaar compleet verkeerd begrijpen namelijk.
tienus63 schreef:_Cathalijne schreef:Tnx raket, kan er zo snel niks duidelijks over vinden mbt tot grensverkeer. Maar neem aan dat ze dat op een later moment dan wel volledig uitwerken
Misschien heb hier wat meer aan:
https://nos.nl/l/2365211
Huertecilla schreef:Dan nog eens wat positiefs:
Door het noodgedwongen creatief zijn is het aantal patentaanvragen gestegen.
Mindim schreef:Maar mogelijk is het iets met 'perspectief'. Want daar is behoefte aan.
Ik lees daaruit dat je er toch op hoopt, maar als je dat niet bedoelt dan excuus.
Mentaal is het beter dat er perspectief is, dat klopt en daar wordt ook enorm vaak om gevraagd. Dat het kabinet perspectief moet bieden, voor de horeca, voor de examenklassen, voor de jeugd, voor de sport en als wordt aangegeven dat men dat niet kan geven, dan worden mensen chagarijnig en wijzen de vinger naar de regering vanwege get niet geven van perspectief. Alsof het kabinet het expres doet, dat bedoel ik. Mensen worden er boos om en dan denk ik, wat wil je nu dan.
_Cathalijne schreef:Weet iemand of er in de persco nog wat gezegd is over quaranaineverplichting voor grenswerkers/grensstudenten. Ik moet helaas voor examens en enkele practica soms naar België. Tot nu toe was er voor grenswerkers/studenten altijd een ontheffing, maar heb niet de hele persconferentie kunnen zien, dus weet neit of daar verder nog wat over gezegd is (evt tijdens de vragen)
Joy_Mennings schreef:_Cathalijne schreef:Weet iemand of er in de persco nog wat gezegd is over quaranaineverplichting voor grenswerkers/grensstudenten. Ik moet helaas voor examens en enkele practica soms naar België. Tot nu toe was er voor grenswerkers/studenten altijd een ontheffing, maar heb niet de hele persconferentie kunnen zien, dus weet neit of daar verder nog wat over gezegd is (evt tijdens de vragen)
Ik heb buitenlandse zaken gecontacteerd maar nog geen antwoord. Ik heb zelf ook volgende week een examen in Brussel.
Kaus schreef:Snapt iemand waarom je je hond alleen aangelijnd uit mag laten? Hoezo niet gewoon los?
Kaus schreef:Snapt iemand waarom je je hond alleen aangelijnd uit mag laten? Hoezo niet gewoon los?