Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Nou, kan Baudet dit ook op de berg in Spanje doen?
https://www.ad.nl/nieuws/baudet-wil-par ... ~acd387e8/
Electra63 schreef:verootjoo schreef:En dan vinden zijn stemmers de plannen en ‘de agenda’ van de overheid eng
Hiervan gaan echt al mijn nekharen overeind staan.
Je zou ook bijna vergeten, dat hij betaald wordt om zijn werk als Kamerlid te doen.
verootjoo schreef:En dan vinden zijn stemmers de plannen en ‘de agenda’ van de overheid eng
Karl66 schreef:bigone schreef:Het eerste wat mij te binnen schoot toen ik dit las : The handmaids tail.
Het is gewoon puur fascisme volgens het boekje. Hij volgt bijna letterlijk de blauwdruk van die beweging.
Tiggs schreef:verootjoo schreef:En dan vinden zijn stemmers de plannen en ‘de agenda’ van de overheid eng
Dit is gewoon The Great Reset waar iedereen het over heeft!
Ik heb sowieso een nieuwe theorie bedacht. De hogere macht wil helemaal geen zelfdenkende mensen, die willen sheeple. Wie zijn die sheeple? Juist, de mensen die het vaccin nemen. Van wie wil de hogere macht af? Niet van volgende sheeple!
Conclusie: het vaccin is veilig.
Ps. Ik heb uitgebreid onderzoek gedaan van enkele uren op internet.
Electra63 schreef:verootjoo schreef:En dan vinden zijn stemmers de plannen en ‘de agenda’ van de overheid eng
Je zou ook bijna vergeten, dat hij betaald wordt om zijn werk als Kamerlid te doen.