MuSLi schreef:purny schreef:1,3 kilo eraf in een week tijd!
Whoehoeee, mooie score!
Ik ben nu onder de 100 kilo
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gaucho schreef:Gefeliciteerd Punry, hele mooie prestatie![]()
Ik heb zo'n enorm lage bloeddruk, dat is precies de reden dat ik toch wel tuseendoortjes eet. Anders val ik inderdaad op geef moment om, of ga net daarvoor als een malle eten.
gaucho schreef:Gefeliciteerd Punry, hele mooie prestatie![]()
Ik heb zo'n enorm lage bloeddruk, dat is precies de reden dat ik toch wel tuseendoortjes eet. Anders val ik inderdaad op geef moment om, of ga net daarvoor als een malle eten.
Mijn hoge bloeddruk vriendje kan gerust een dag zonder eten doorbrengen met al te weinig problemen. Terwijl ik bij 3 dagen Sonja bakker dieet (bij wijze van) als een soort zombie door de wereld heen schuif, inclusief rare flauwtes en aanvallen die epileptisch lijken, maar vooral een soort voorstadium zijn van flauwvallen.
Maargoed. Voorlopig gaat het goed

gister netjes gegeten en ruim 11.000 stappen maar niet getreurd en door….ik wijt het aan de tijd van de maand. Vandaag iig al een uurtje gefietst en er 8000 stappen opzitten en ik moet nog naar m’n paard vanavond dus ik moet de 10.000 makkelijk halen vandaag. Hopelijk weer snel de min in…

kijk er nu al naar uit!
kleine ventje slaapt bij opa en oma, dus we kunnen het er echt even van nemen. Dustinlover schreef:Kan er zeker mee te maken hebben pallatin. Hopelijk snel weer in de -
heel erg maar vond dat ik daarom wel een beschuitje had verdiend met hagelslag…moet ik er morgen weet aflopen

(Wel met een beker chocomel
)
Ik heb dat ook als ik slecht heb gegeten dat ik meteen weer moet afkicken van alle troep
, zou ik hier ook mogen komen meepraten? Ik lees al een poosje mee in verschillende topics over afvallen en denk dat ik hier het beste in pas. Ik vind het heel motiverend om de ervaring van andere te lezen, jullie zijn allemaal zo goed bezig!
.