Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 12:23

MuSLi schreef:
purny schreef:
1,3 kilo eraf in een week tijd! *\o/*

Whoehoeee, mooie score! :j

Ik ben nu onder de 100 kilo :D

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 12:23

_/-\o_ Dat is nog een veel mooiere prestatie _/-\o_ Gefeliciteerd!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 12:28

Gefeliciteerd Punry, hele mooie prestatie *\o/*

Ik heb zo'n enorm lage bloeddruk, dat is precies de reden dat ik toch wel tuseendoortjes eet. Anders val ik inderdaad op geef moment om, of ga net daarvoor als een malle eten.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 12:31

gaucho schreef:

Ik heb zo'n enorm lage bloeddruk, dat is precies de reden dat ik toch wel tuseendoortjes eet. Anders val ik inderdaad op geef moment om, of ga net daarvoor als een malle eten.

Thanks!

Ik heb de tussendoortjes vervangen voor snoeptomaatjes of worteltjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 12:43

gaucho schreef:

Ohja, dat is herkenbaar en reuze irritant :+ Mijn hoge bloeddruk vriendje kan gerust een dag zonder eten doorbrengen met al te weinig problemen. Terwijl ik bij 3 dagen Sonja bakker dieet (bij wijze van) als een soort zombie door de wereld heen schuif, inclusief rare flauwtes en aanvallen die epileptisch lijken, maar vooral een soort voorstadium zijn van flauwvallen.

Nu ik te zwaar ben is mijn bloeddruk gemiddeld, en ben ik eindelijk van dat gedonder af, wat toch een beetje vreemde gevoelens met zich meebrengt met betrekking tot afvallen :7 Maargoed. Voorlopig gaat het goed :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 12:43

purny schreef:
MuSLi schreef:

Whoehoeee, mooie score! :j

Ik ben nu onder de 100 kilo :D

Oeh, dat moet een heerlijk gevoel zijn. Out of the three digits :D Gefeliciteerd

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 12:51

Lekker bezig dames!
Ik ga ook weer volle bak er tegenaan :).
Had als doel om rond de 70 te wegen rond april, dat gaat me niet lukken :') . Hoop nu onder de 80 eind april..

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 14:23

Gefeliciteerd Purny! Wat een mijlpaal *\o/*

Roosch

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 15:25

Wat goed, purny!!

En Tarzan ook fijn bezig. Lekker dat je weer op je paard gezeten hebt!!

Iedereen hier is weer goed bezig. Super!

Ikzelf begin langzaam maar zeker weer on track te komen. Vandaag een uur gezwommen, vrijdag nog zumba gedaan en ik heb me deze week voor twee lessen op de sportschool in geschreven in het kader van outside the box. Ik had twee sportmaatjes waar ik af en toe groepslessen mee deed maar de een is geblesseerd en de ander schijnt twee maanden geleden haar abonnement op te hebben gezegd. Zie je hoe fanatiek ik afgelopen maanden ben geweest.. oeps. :D

Maar langzaam maar zeker weer het goede pad op, ook slakken komen op hun gewenste eindbestemming toch? O:)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 15:26

Goedemiddag, ooit eens aangemeld hier, maar mijn afvallen is nooit helemaal op gang gekomen. Op t moment gaat het weer redelijk.

Ik zou graag weer meekletsen

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 17:10

Wat zijn jullie goed bezig zeg! Super knap! Zoveel sporten en afvallen.

Hier even een moment: * ik stop mijn kop in het zand voor de weegschaal * Vorige week ging echt gewoon niet. Veel tegenslagen en wat knopen aan het doorhakken waardoor het zo slecht ging. Probeer het nu weer beetje op te pakken.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 16:22

Wat goed Purny!!! Dat moet een boost geven, ik vind het superknap!

Hier vanmorgen een klein plusje… -O- gister netjes gegeten en ruim 11.000 stappen maar niet getreurd en door….ik wijt het aan de tijd van de maand. Vandaag iig al een uurtje gefietst en er 8000 stappen opzitten en ik moet nog naar m’n paard vanavond dus ik moet de 10.000 makkelijk halen vandaag. Hopelijk weer snel de min in… :D

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 21:38

Kan er zeker mee te maken hebben pallatin. Hopelijk snel weer in de -

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 21:41

Lekker bewogen Pallatin! *\o/*

Ik negeer mijn weegschaal en focus mij op het bewegen en natuurlijk netjes eten. Maar die weegschaal demotiveerd zo enorm dat ik hem even niet gebruik.

Ik probeer nu elke dag minimaal 8000 stappen te behalen, maar eindig vaak rond de 11.000. Hoger doel stellen zorgt weer voor teveel druk, dus dit is zo even prima. Hou het al twee weken vol.
Daarnaast de YouTube workouts weer herontdekt. Kan de volgende workout echt aanraden als beginner met sporten.
Ik wandel alleen en al die andere spiergroepen hebben wat meer aandacht nodig dus dit soort work outs maar gaan doen.

https://youtu.be/PvEnWsPrL4w

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 21:52

Spiergroepen, die probeer ik even te negeren. :D :D
Ik ben vanavond naar bodycombat geweest en hoewel het tof was, ben ik stuk en voorspel ik spierpijn. :')

Deze week 3 groepslesjes gepland waarvan ik er 2 nog niet eerder heb gedaan, een keer zwemmen en als het morgen een beetje meezit met de spierpijn ga ik ofwel nog even naar de sportschool of Foxy is de sjaak. :+

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 23:21

Goed bezig dames! Die weegschaal kan soms zo vertekenen. Hier ook, supergoed bezig met van alles en weinig verschil, zelfs een plus op de weegschaal. Terwijl mijn lichaam echt niet "slechter" is geworden.

Hier net terug van een uur kickboksen. Was weer lekker stukgaan en voldaan weer naar huis. Morgen ga ik samen met m'n man lekker wat kilometers maken op de racefiets :D kijk er nu al naar uit! *\o/* kleine ventje slaapt bij opa en oma, dus we kunnen het er echt even van nemen.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 23:24

Dustinlover schreef:
Kan er zeker mee te maken hebben pallatin. Hopelijk snel weer in de -

Ik hoop t van harte :D
@daphne; ik heb 3 maanden de weegschaal genegeerd maarja dat was een soort struisvogel politiek..:
Wat goed dat je die van workouts doet… ik ben daar echt te lui voor. Ik doe wel weer buikspieroefeningen maar elke ochtend denk ik van laat maar… dan maar een blubberbuik…
@ Roos; jij bent weer lekker bezig zeg!!! Wauw!
Kom ik aan met m’n 13000 stappen :') heel erg maar vond dat ik daarom wel een beschuitje had verdiend met hagelslag…moet ik er morgen weet aflopen

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 23:46

Goed bezig dames! Lekker aan de wandel met veel stappen zie ik al *\o/* .

Hier ook 6 kilometer in de beentjes. Dag 2 van netjes eten en niet snoepen, dus begin is er :') .

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 09:16

Ik vind die eerste dagen weer netjes eten altijd het moeilijkst! Ik lijk dan wel te moeten afkicken van het teveel aan suiker en vet… hebben jullie ook de dag nadat je een dag veel hebt bewogen/ gesport een soort nahonger? Ik werd net met een knorrende maag wakker…fijn Esther dat je ook qua eten weer in de flow komt, hopelijk heb je nu de moeilijkste dagen achter de rug en gaat t dan weer wat makkelijker.

Hier nu aan een flinke kom havermout met banaan, kaneel en walnoot om het geknor te dempen. En weer een flinke min op de weegschaal -0,6kg. Ik ben iig toch nog goed in 1’sport’; jojoën :D

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 09:27

Die nahonger herken ik onwijs @Pallatin. Ik probeer daar ook wel een beetje op een gezonde manier aan toe te geven. Net als jij dus, even uitgebreid ontbijten bijvoorbeeld. Je lichaam heeft "hard" gewerkt dus snap wel dat het dan ook iets meer verwacht. Fijn dat er wel weer een min op de weegschaal was.

Hier vanochtend -0.7kg ten opzichte van gisterochtend. Ook hier schommelt het lekker zegmaar :')
En mijn arme beentje heeft het kickboksen gisteren toch flink te pakken gehad...

Afbeelding

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 09:45

Hier ook nahonger, en dan maar wat extra gezonds eten inderdaad.

Weegschaal fluctueert hier ff de verkeerde kant op na een Indische rijsttafel gisteren op werk. Zal wel vooral vocht zijn verwacht ik.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 12:07

Jeetje Müsli!!!! Wat een nare plek!!! :oo
Die nahonger is dus wel normaal blijkbaar…ik zit te werken dus heb nog geen bal gedaan lichamelijk maar heb nu alweer trek…zo maar even beschuitje eten…
Ik heb gister de ergste trek gestild met een boterham en beschuitje…heb ook weer gold kiwi’s dus dat is ook wel een goede snack.
En Gaucho, zal idd vocht zijn.. van een etentje kom je toch niet echt aan. Ik ga vanavond naar de bios (wel met de fiets) morgen borrel en woensdag uit lunchen…pfff, hoop ook niet op al teveel schade

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 20:01

Jeetje wat een plek müsli!

En ja, dag na het snaaien ook altijd natrek.. extra water/thee drinken en een appeltje pakken :D

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 10:05

Drukke week hier, sterfgeval in de familie, daarnaast toch elke dag gesport en geprobeerd redelijk goed te eten :=
Vanmorgen was de weegschaal ondanks de frietjes van gisteravond toch goedgezind en gaf deze -10,8 aan *\o/*
Woensdag heb ik weer m'n officiële meting, spannend!!
Vanmorgen lekker een banaan-ei pannenkoek gemaakt, vind ik soms zo enorm lekker :D (Wel met een beker chocomel _O- )

Menino, hahahaha, nouja ik werk in dezelfde sportschool dus heb altijd wel aanspraak, misschien maakt dat het wel ook leuker en de drempel minder hoog :')
Purny, wat goed, heel knap! *\o/*
Esther, onder de 80 eind april is ook een mooi doel toch?! Het moet vooral haalbaar blijven! Hoeveel kg heb je als doel in gedachte?
Roosch, topper! Goed dat je weer back on track bent, ook langzaam kom je uiteindelijk op je einddoel hoor *\o/*
Welkom Emtywords
Dustin, kom op, je was zo lekker bezig, jij kunt dit!!!
pallatin, die min komt helemaal goed als ik jo zo hoor! *\o/* Ik heb dat ook als ik slecht heb gegeten dat ik meteen weer moet afkicken van alle troep :r
Slim Daphne om je weegschaal te negeren als die alleen demotiveerd!

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 10:47

Hoi allemaal :wave: , zou ik hier ook mogen komen meepraten? Ik lees al een poosje mee in verschillende topics over afvallen en denk dat ik hier het beste in pas. Ik vind het heel motiverend om de ervaring van andere te lezen, jullie zijn allemaal zo goed bezig!

Zelf eind januari de knop om gezet om de kilo’s te veel die ik de laatste jaren verzameld heb nu eindelijk proberen kwijt te raken. Mijn doel is weer onder de 75 kg te komen, dan ben ik nog niet slank, maar wil mezelf geen onhaalbare doelen stellen. Totaal wil ik 20 kg afvallen. De eerste 5,5 zijn er nu af, door veel te bewegen en op mijn eten te letten. Daar was duidelijk nog genoeg in te verbeteren := .