Hardlopen, wie nog meer? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 12:29

Ik heb daar nog van gehoord maar nooit zelf mee gelopen.

Blessures zijn echt zuur. Ik heb nu wel geleerd om goed op te letten. Bij pijntjes een training een dag verzetten of zelfs laten vallen. Zeker nu ik een actieve baan heb, 3 keer loop (en ook weer wat meer km) en 3 keer paardrij, merk ik gewoon dat ik goed moet letten op genoeg slaap en op tijd eens aan de rem trekken. We zijn geen machines :D

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 12:41

Ja ik ben eigenlijk te laat om dan in september te starten als ik nu een opdrachtgever zoek. Zomaar iemand mag helaas ook niet, anders had mijn baas dat gedaan :=

Dat merk je zeker poes! Ik merk ook echt wel verschil als ik veel werk of minder, met het lopen. Actieve baan scheelt ook heel veel inderdaad.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 12:43

Ja eerste weken echt flink afgezien!

Vind het overigens wel mooi dat ik dan kan tracken met mijn Garmin. Ook het paardrijden, toch interessant!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 13:37

Ben net twee uur bezig geweest om muziek op mijn garmin te krijgen..
#technischekneus

Had alweer zin om de boel uit het raam te flikkeren.
Ik mis echt zoveel geduld hiervoor. En handigheid.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 13:46

Nike run club ken ik wel :j Liep ik mee hard voor mn TomTom horloge

Ontherun, wel heel erg balen dat je zo weinig vrijheid hebt in opdrachtkeuze :n

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 13:56

Dilan93 schreef:

Vond jij de opbouw van het schema fijn?

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 15:20

Ymor schreef:
Dilan93 schreef:

Vond jij de opbouw van het schema fijn?

Van wat ik me kan herinneren niet zo. Ben uiteindelijk over gegaan op een schema van runnersworld. :)

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 15:54

Ik loop ook met de nike running app hard en vind het ideaal! Maar de schemas zijn niet fantastisch van wat ik mij herinner maar het is ook 7 jaar geleden dat ik die gebruikt heb!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 16:32

Het is me zowaar gelukt om een rondje te fietsen met muziek op mijn forerunner en hij heeft alles bijgehouden!
Overwinning!
Morgen wat pijnstillers erin en kijken of ik een rondje kan hardlopen.

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 17:18

Heerlijk als het lukt haha!
Ik heb al een hele tijd een fitbit charge 2 die mij opzich goed bevalt, maar ze hebben net de charge 4 uitgebracht die waterdicht is en met gps. Nu hoop ik stiekem dat ze een versa gaan uitbrengen die dat ook heeft en dan ga ik misschien upgraden.

Voorzichtig doen hoor SV met pijnstillers erin kan je de schade ook alleen maar erger maken omdat je de pijn dan natuurlijk niet voelt!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 17:50

Ik denk zeker dat ik de pijn nog ga voelen hoor, maar dat het scherpe randje eraf is. Ik pak een klein trailrondje die ik eventueel kan uitbreiden als het goed gaat.

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 18:58

Oh ik kan ook echt niet wachten om lekker op pad te gaan met mijn fiets, nog even geduld. <3
Heb mijn vriend ook denk ik aangestoken, die zit nu ook te twijfelen om een fiets te kopen zodat we samen ritjes kunnen maken. :D Vanmorgen ook samen een rondje van 8 kilometer gedaan op wat meer tempo.

Gewoon rustig aan doen SV, komt vast goed! Lekker lopen met je nieuwe horloge. *\o/* *\o/*

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 19:03

Ik heb ook een tijd met nike gelopen, vond het wel fijn!

Dilan ik snap het ergens ook niet. Dat zou me toch juist moeten onderscheiden en iets voor me kunnen doen wat betreft loopbaan. Maar nee, dan moet je iets nietszeggends doen :n

Komt vast goed SV, gewoon lekker rustig gaan. Ik vind dat zo leuk, nieuwe horloges uittesten :=

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 19:09

En mocht je op het strand willen lopen ontherun, ik heb nog wel een kamertje beschikbaar voor je met een bed. :')

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 19:47

Ik vind het schema tot nu toe prima. Als ik op niveau ben ga ik gewoon zelf lopen.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 20:10

Nozidia schreef:
En mocht je op het strand willen lopen ontherun, ik heb nog wel een kamertje beschikbaar voor je met een bed. :')

Verleidelijk dit, heel verleidelijk :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 20:37

Strand heb ik eigenlijk nog nooit gelopen. Wel veel bos.

Mooiste was toch wel een georganiseerde trail op de Leenderheide :D

Maar de Veluwe staat ook hoog op mijn lijstje

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 21:02

Ik wil graag een keer zelf in park de hoge veluwe trailen.
Ik heb daar wel de hoge veluwetrail gelopen, die was echt tof.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 21:06

Met zijn allen op de brunssumerheide als we weer mogen *\o/* ik heb wel een tuin waarin mensen tentjes op kunnen zetten om te overnachten na de wereldreis _O- _O- _O-

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 21:30

ontherun schreef:
Met zijn allen op de brunssumerheide als we weer mogen *\o/* ik heb wel een tuin waarin mensen tentjes op kunnen zetten om te overnachten na de wereldreis _O- _O- _O-

En de Schinveldse bossen! Die ken ik dan weer heel goed :D .

Ontherun: in jouw studiekeuze zou ik gaan voor het richten op kinderen. Kinderen hebben de toekomst en in kinderen wordt 'dus' altijd het meeste geld gestoken. Daarbij, denk aan obesitas, veel slechte voeding, goedkope schoenen .... er zit 'markt' in kinderen.

Afgelopen woensdag voorlopig weer even mijn laatste Mainloopje gehad, van sluis tot sluis. Donderdag en vrijdag was varen op de Rijn richting Hüningen / Basel, en nu weer thuis want ik wil niet met de auto de Franse grens over. Donderdagavond of vrijdag zal ik dan vermoedelijk weer richting schip vertrekken; we hebben een reisje vanaf de Moezel.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 21:59

ontherun schreef:

Is ook een heel mooi gebied idd :D

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 22:03

Even 4 pagina’s bijlezen hoor meiden :')

Ik heb vandaag voor de 3e keer 10K gelopen. Vandaag liep ik hem voor de CoronaSolo10K. Ik had totaal geen zin en kwam onderweg nog een stuk of 10 ganzen gezinnen tegen (met allemaal 10 jonkies) die naar me aan het blazen waren (dood eng die beesten :')) maar toch weer een PR gelopen! 52 min 23 sec :D

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 22:10

Halloooo mjwb jij gaat echt als een speer zeg!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 22:18

Jaa Gem schinveldse bossen is de andere kant op vanuit m’n voordeur _O- daar ken ik helaas geen routes, vind ik wel heel jammer. Hoewel ik op de hei ook niet echt routes ken. Dus, als iemand eens samen wil lopen in een van de twee, gezellig!
En ik neig inderdaad het meest naar kinderen, vind het ook gewoon super leuk om met kinderen te werken. En er is zoveel mogelijk. Denk dat ik daar wel voor ga, en hardlopen gewoon lekker hobby en hoofd leeglopen blijft.

Klinkt als een lekker rondje hoor!

Mjwb, loopt voor de derde keer een 10 km gewoon ff 5 min sneller dan mijn pr is :') knap hoor! Echt een flink tempo heb je.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 23:19

Dankjulliewel!! :D

Ik heb zelf altijd het idee dat ik heel sloom ben. Zeker als ik dan andere mensen zie hardlopen maar dat motiveert wel weer om net iets sneller te lopen. Ik loop ook alles aan een stuk door zonder te wandelen in een constant tempo. Ik wil uiteindelijk ook gaan werken met intervallen (zoals ik hier vaak lees) maar zo ver ben ik nog niet haha

Gisteren 3 km hardgelopen met mijn broertje en die ging toch snel! Uiteindelijk in 14 min weer thuis. Zo snel had ik dat rondje nog nooit gelopen en ik was helemaal buiten adem. Mijn broertje stond nog te lachen daarna dat ik juist degene ben die bijna elke dag gaat en hij 1 keer in de maand ofzo. Bedankt he :')