Courses schreef:Maar no offence, jij bent geen tattoo artiest. Iemand gaat echt niet voor de lol 3 uur extra rekenen, zeker niet als diegene goed staat aangeschreven.
Daar heb je zeker gelijk in. Zo bedoel ik het ook niet..!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Memories schreef:Met locatie bedoelde ik in dit geval locatie van de shopeen mooie shop in hartje Amsterdam brengt nou eenmaal meer kosten met zich mee dan een omgebouwde schuur in een achteraf woonwijk, om maar wat te noemen. En dat zie je gewoon terug in de prijs.
Als ik het zo hoor lijkt de prijs mij wel wat aan de dure kant, maar het is gewoon moeilijk inschatten. Misschien is het ontwerp toch lastiger te zetten dan dat het voor jou op het eerste gezicht lijkt en houdt de artiest daar rekening mee.
_Micha_ schreef:Welke shop ga je heen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor dit ontwerp 500 euro ook wel echt heel erg veel vind.
_Micha_ schreef:Ken de shop verder niet maar het werk ziet er allemaal goed uit![]()
Het ding is, dat je zelf moet beslissen of je 500 euro te veel geld vind voor de tattoo.
Dat is natuurlijk ook een stuk lastiger te bepalen wanneer je je eerste tattoo laat zetten.
Even ter indicatie misschien heb je daar wat aan, ik heb voor deze 280 euro betaald (staat op mijn kuit en is +- 18 bij 8 gok ik)
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58FBFFAF
Je kunt kijken of je misschien nog andere shops kunt vinden die ook zulke stijl zetten en wat je aanspreekt? Ik zelf ben erg fan van black bear ink en snip art.
_Micha_ schreef:Ken de shop verder niet maar het werk ziet er allemaal goed uit![]()
Het ding is, dat je zelf moet beslissen of je 500 euro te veel geld vind voor de tattoo.
Dat is natuurlijk ook een stuk lastiger te bepalen wanneer je je eerste tattoo laat zetten.
Even ter indicatie misschien heb je daar wat aan, ik heb voor deze 280 euro betaald (staat op mijn kuit en is +- 18 bij 8 gok ik)
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58FBFFAF
Je kunt kijken of je misschien nog andere shops kunt vinden die ook zulke stijl zetten en wat je aanspreekt? Ik zelf ben erg fan van black bear ink en snip art.