Courses schreef:Maar no offence, jij bent geen tattoo artiest. Iemand gaat echt niet voor de lol 3 uur extra rekenen, zeker niet als diegene goed staat aangeschreven.
Daar heb je zeker gelijk in. Zo bedoel ik het ook niet..!
Mijn vraag is alleen of het een realistische prijs is.
een mooie shop in hartje Amsterdam brengt nou eenmaal meer kosten met zich mee dan een omgebouwde schuur in een achteraf woonwijk, om maar wat te noemen. En dat zie je gewoon terug in de prijs.
De studio zit in Tilburg. Hierbij een foto van mijn schets!
) en hij is een stukje groter. En dan bijna de helft van de prijs... Plus dat ik dacht dat ook de kosten van het ontwerp (zo'n artiest is natuurlijk creatief voor je bezig en dat kost tijd) ook betaald, dus dat zou dan niet bij de prijs in zitten toch?
Maar buiten dat vind ik 500 voor het ontwerp wat je liet zien heel erg veel, zeker aangezien je het ontwerp zelf gemaakt hebt. Ik betaalde 500 voor mijn arm-tattoo, die is op de huid ontworpen en in totaal duurde het 4-5 uur, door een goede en redelijk bekende artiest. Uiteindelijk kies je zelf wat je betaalt natuurlijk, maar ik zou 500 veel te veel vinden voor een al ontworpen, vrij kleine tattoo.
die is door snip art gezet.
Vind dat echt zwaar overdreven als ik kijk naar wat andere artiesten in die tijd kunnen zetten... Wil je echt 100% bij deze of overweeg je eventueel ook andere artiesten in NL?