Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kel2004 schreef:Monster_tos schreef:Het is lastig, maar haalbaar! Ben half 6 klaar met werken, dan sta ik 6 uur in de sportschool. Rond een uur of 8 kom ik daar weer uit ( inclusief sauna) Dan snel naar stal om de paarden naar binnen te gooien en te voeren. Ben ik half 9 thuis, snel koken en eten. En dan rond 10 uur nog een shred rondje. Slaap ik rond 11 uur.
Ga niet elke dag naar de sportschool, maar ongeveer 4 keer per week.
Tjeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
En wanneer rij je dan? Of lopen de paarden niet onder de man? (of iig niet onder jou)
kel2004 schreef:Tjeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
En wanneer rij je dan? Of lopen de paarden niet onder de man? (of iig niet onder jou)
Monster_tos schreef:Heb 1 met spat, die rij ik alleen zomers omdat ze dan veel minder stijf is, en ben mijn jonkie aan het beleren, maar dat kan alleen in de weekenden omdat het zo vroeg donker is en ik geen verlichting heb.
Als ik in de zomer 's avonds weer kan rijden gaat het aantal keren naar de sportschool naar beneden hoor
zap schreef:Die buikspieroefenen (die fiets) is echt killing trouwens haha. Duidelijk dat daar mijn zwakke punt zit. Dat hupsen enzo houd ik makkelijk vol, maar die buikspieroefeningen