[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 19:50

Spoedje hier. Vandaag voor 100,- genaaid bij de kapper. Ik was ooit rood, toen bruin en nu 3 maanden later wilde ik weer rustig aan blond. Ze heeft het ontkleurd, geverfd, highlights en geknipt. Mijn haar is nu knalgeel. Moet terug naar kapper, weet ik. Maar kan dus pas donderdag weer en wilde niet met zo'n kop rond lopen! Dus... Kruidvat hadden ze geen asblond meer (al een x eerder gebeurd en met askleur goed gekomen) en de lichtblonde kleur gekocht. Verf deed niets en zit nu in de head en sholders (?)

Kritiek/commentaar en 'oh wat dom' kan ik nu even niet gebruiken. Janken staat me nader dan het lachen en heb al zo moeten werken vandaag dus is er iemand die een gouden tip voor me heeft? Ik heb maandag een date en die ga ik dus afzeggen. :(

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 20:02

Morgen zijn er winkels open, kun je even een kleurmousse/shampoo halen?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 20:09

Heb er nu het laatste restje zilvershampoo in dat ik had... Voor zover ik weet is morgen alles wel dicht!

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 20:18

Rot zeg! Zilvershampoo zou inderdaad moeten helpen tegen het gele, maar meestal wel pas met meerdere keren wassen. Als je het echt lichter wilt zit er denk ik niet veel anders op dan nogmaals ontkleuren, ik denk dat t' gemiddelde pakje verf van de drogist niets meer gaat uithalen. Anders op safe spelen en een donkerdere kleur pakken. Gelukkig is het pasen, is tenminste een goed excuus om een mooi hoedje op te doen :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 20:19

Grote supermarkten zijn morgen gewoon open, zou eventueel kijken of er een AH XL bij je in de buurt zit. Daar hebben ze een relatief groot assortiment haarverf :j

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 21:00

Ik kan morgen eventueel wel naar de vrije markt in tiel....

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 22:11

Is morgen denk ik meer open dan je zou verwachten, zelfs onze AH is open en wij hebben maar een relatief kleine (wijk) AH en ik woon niet in een stad ofzo (sterker nog in een dorpje in zeeland :'D )

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 23:45

Zelfs op eerste paasdag Nadine, ja? Bij ons zijn normaal ook een stuk of 3 supermarkten open op zondag, maar op eerste paasdag is toch echt alles dicht hier :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 23:49

Ik woon dan wel in een grote stad, maar hier zijn altijd de supermarkten wel open op zondag. Ook op eerste paasdag :j Meestal niet eens met aangepaste openingstijden (hooguit 12 ipv 10 uur open). Tweede paasdag is ook altijd aangepaste openingstijden.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 00:00

Vraagje, ik wil morgen krullen voor Pasen maar nouja als ik krul met een krultant dan wordt alles een ontplofte bom op mijn hoofd. En een invlecht ofzo is nu te laat. Hebben jullie tips? Ik ga zeker nu proberen om eerst mijn haar te stijlen en dan te krullen, wie weet gaat dat beter

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 00:14

Ik heb toevallig ook mijn haar gekruld voor Pasen haha. Heb het vandaag al gekruld, met mijn stijltang (klinkt zo logisch :') ) nu in een goeie losse knot gedaan en morgen lichtjes borstelen en haarspray erin. Maar mijn haar is van zichzelf heel stijl en niet pluizig, kan schelen.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 01:11

Mijne niet. Als mijn haar iets niet wil poeft het alle kanten op. Ook met chloor. Als mijn haar droog is moet ik het allang gekamt en vast hebben anders ben ik net een leeuw

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 21:47

Heyy,
ik kom even binnen stormen nu.
Ik heb van mezelf bruin haar, heb het wel vaak met rood geverft en nu wil ik een donkerbruine/bijna zwarte haarkleur. Wil het wel zelf verven wie weet een goed pakje? ik moet wel 2 pakjes kopen aangezien de lengte van mijn haar dus het moet niet 50 euro kosten ofzo.
zoiets:
http://i1123.photobucket.com/albums/l55 ... -bruin.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 2afd4e.jpg
http://1-ps.googleusercontent.com/x/www ... _Color.jpg

ojah ik heb bijna volledig stijl haar en ik stijl het maar er komen geen highlits in. Ik wil puur weten welke verf ik het best kan kopen, een groenige of ik weet niet hoe je dat schrijft aangezien ik nu veel rood pigment in me haar heb?

groetjess

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 22:41

Jorinda schreef:
Zelfs op eerste paasdag Nadine, ja? Bij ons zijn normaal ook een stuk of 3 supermarkten open op zondag, maar op eerste paasdag is toch echt alles dicht hier :P

Yes! Gewoon normale zondag tijden open geweest (:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 22:41

Nou lekker dan, hier in Utrecht was welgeteld 1 Albert Heijn open... Natuurlijk aan de andere kant van de stad -O-

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 00:07

Mensen iemand nog tips om me bos haar te temmen als het in de krul zit?? Ik heb het vandaag vast gehad aangezien ik met een kind van 7 moest spelen maar morgen moet met mooi. Iemand tips om goed te kunnen krullen?? O die verfvraag weet ik niet want ik krijg alleen soms highlights bij de kapper voor de rest verf ik ze niet

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 02:57

Bedoel je; haar wat al gekruld is opnieuw krullen? Als ik op m'n 3e dag zit en ik wil dat het er nog enigzins fatsoenlijk uit ziet doe ik er een zooitje olie in. Daar gaat je haar niet meer van krullen, maar reflecteert het licht en geeft de illusie van mooie nette krullen. Als je echt wil dat het er weer helemaal netjes uit ziet zit er niet veel anders op dan wassen en opnieuw in de krul zetten! Moet je alleen niet te vaak doen want kort achter mekaar krullen is niet zo best voor je haar.

Of heb je van jezelf krullen? Dan kan ik je helaas niet helpen :+

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 10:32

Nee ik stijl het eerst en dan krul ik het. Van mezelf heb ik raar haar. Soms heb ik veel krullen en soms bijna geen. Maar ik wil gewoon krullen als ik dat nog niet heb gedaan alleen dan is het probleem dus dat het een ontplofte bom op mijn hoofd word in plaats van mooie krullen

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 10:59

Ik loop nog steeds met geel haar. Na de brunch stap ik in de auto en ga ik stad en land af. Eerst maar eens bij de Makro kijken en daarna maar door naar Arnhem.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 11:40

Giolli schreef:
Ik loop nog steeds met geel haar. Na de brunch stap ik in de auto en ga ik stad en land af. Eerst maar eens bij de Makro kijken en daarna maar door naar Arnhem.

Of je gaat weer even terug langs de kapper of zoekt een andere op? Volgens mij is het meeste vandaag weer open. (iig in de wat grotere steden)

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 17:12

Afbeelding
Zo, ik heb het er toch maar op gewaagd :D Ik was eerst blond by the way :P

Over die krul vraag: Ik zou het denk ik ook opnieuw wassen, stijlen en krullen. Een andere manier weet ik ook niet -O-

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 18:00

Arnhem was alles open! Heb er nu asblond in en ziet er naar uit dat het goed gaat. :):)

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 18:36

Giolli schreef:
Arnhem was alles open! Heb er nu asblond in en ziet er naar uit dat het goed gaat. :):)

Ik hoop voor je dat het er beter uit gaat zien dan :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 18:47

Het is schitterend. Precies wat ik wilde! Grijs-blond. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 18:50

Thasja schreef:
[ [url=m/UoG8V9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo, ik heb het er toch maar op gewaagd :D Ik was eerst blond by the way :P

Over die krul vraag: Ik zou het denk ik ook opnieuw wassen, stijlen en krullen. Een andere manier weet ik ook niet -O-

Staat je goed!