Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat goeeeeddddd! Superknap van je!! Heb je jezelf iets in het vooruitzicht gesteld als beloning? Heb je wel verdiend denk ik zo!

ik tref al de hele week dikke file omdat de spitsstrook bij ons niet open is door een technische storing. Niet zo'n beetje file ook, maar gewoon 1.5u langer onderweg. Ik krijg dan ontzettende honger en heb gisteren bij het tankstation wat gehaald omdat ik zowat van m'n graat ging en vandaag ook maar weer omdat ik meteen door wilde naar de sportschool omdat ik pas 19u thuis zou zijn ipv 17:45. Ik baal daarvan, want dit gooit mijn macro's aardig over de kop en is een stuk minder voedzaam. Ik stond braaf in de sportschool vandaag maar ben na een half uurtje gestopt want het zat er gewoon niet in vandaag.
en heb het weer keurig gehouden bij paar speculaasjes en stukje chocola, hoera ik kan toch een beetje maat houden….
Af en toe…
Heeft niks met dit topic te maken, maar ben zo blij en opgelucht. Ik kan dus weer met een gerust hart rijden….jeejj!

komende week hopelijk minder file en weer de goede kant op 
) post.
wel stuk chocola gehad maar verder wel netjes gegeten.
Gisteren 10km hardgelopen, lekker in het bos/duin. _Tarzan schreef:Fijn Snippergroen dat de eiwitreep je helpt!
Goedzo gaucho!!
Jij ook lekker bezig Musli!
Toch goed en bewust bezig Pallatin, goede instelling
Ik heb afgelopen week 5 dagen gesport kwam ik achter
Vanavond weer!Wat werkt dat sporten verslavend!
En eerlijk, ik vind in de sportschool wat doen echt geestdodend, ik beweeg liever buiten…al moet ik zeggen dat de wind gister op fiets best venijnig koud was, dan voel ik toch ook sneller m’n ribben bij inspanning. Hier iig weer een min op de weegschaal, hopelijk kan ik dat deze week volhouden want heb een borrel en etentje deze week… Pallatin schreef:_Tarzan schreef:Fijn Snippergroen dat de eiwitreep je helpt!
Goedzo gaucho!!
Jij ook lekker bezig Musli!
Toch goed en bewust bezig Pallatin, goede instelling
Ik heb afgelopen week 5 dagen gesport kwam ik achter
Vanavond weer!Wat werkt dat sporten verslavend!
Knap dat je zoveel sport hoor Tarzan! Heerlijk dat je je daar zo goed bij voelt, ik vind het knap hoor dat je ook de tijd ervoor kunt maken. Ik vind het best lastig om genoeg bewegen in te passen naast m’n baan en de zorg voor m’n paard….En eerlijk, ik vind in de sportschool wat doen echt geestdodend, ik beweeg liever buiten…al moet ik zeggen dat de wind gister op fiets best venijnig koud was, dan voel ik toch ook sneller m’n ribben bij inspanning. Hier iig weer een min op de weegschaal, hopelijk kan ik dat deze week volhouden want heb een borrel en etentje deze week…
Ik denk dat je niet moet onderschatten hoeveel beweging een paard met zich meebrengt ookal is dat misschien voor jou nu normaal (was het voor mij ook, tot ik het dus niet meer had). Dus met die actieve levensstijl zit het dan al snel goed. Ondanks dat het geen intensief sporten is
Niet te streng voor jezelf!
Moet wel zeggen dat ik jaloers ben op je passie
Ik sport 1x per week met de personal trainer en hoewel het echt een gezellige gozer is (en mijn vriend gaat tegenwoordig mee) vind ik het toch vooral lijdensweg. Evenals de oefeningen die ik thuis doe
Weinig verslavends aan hahaha.
. Ik kan je het boek wat ik eerder aanraadde ook aanbevelen. Want ik herken het paniek-gevoel als je geen toegang hebt tot. eten maar al te goed, om dan impulsieve beslissingen te maken die me een slecht gevoel geven. En dat is dan weer het begin van een kettingreactie van meer slechte beslissingen.
? Of ben je net als ik gezegend met een iconisch lage bloeddruk wat er sowieso voor zorgt dat het fysiek erg snel bergafwaarts gaat bij een relatief klein suikerdipje.