Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Maar testen jullie daar nog allemaal op?
Als ik nu ziek word maakt mij het weinig uit welk virus erachter zit.
BigOne schreef:Dat kan maar eens zo de oorzaak zijn van de grote hoeveelheid zieke en invaliderende mensen ten gevolge van COVID , wat mij dan ontzettend stoort is dat vlak voor de verkiezingen het demissionaire kabinet nog even 50 miljoen euro weghaalt dat voor covid klinieken/behandelingen was bestemd. Zeer dom en kortzichtig want misschien waren daar ook mensen met me/cvs mee geholpen. En in de toekomst, wanneer er geen onderzoek/behandeling komt gaat het miljarden meer kosten.
Ik adviseer werkenden nog altijd om een COVID test de doen, dan heb je een stukje bewijs want het is vechten tegen de bierkaai.
purny schreef:Dat je met klapzoenen corona niet kan krijgen is bull.
Wij hadden een aantal jaren geleden een familiedag. Ik gaf veel mensen 3 zoenen en mijn zus alleen een boks.
En zowel mijn zus als ik hadden corona.
En dat mensen nu zieker zijn als eerst heeft er gewoon mee te maken dat virussen een aantal jaren buiten de deur zijn gehouden door zogenaamde schijn maatregelen. Daardoor zijn mensen zieker dan eerst.
DuoPenotti schreef:BigOne schreef:Dat kan maar eens zo de oorzaak zijn van de grote hoeveelheid zieke en invaliderende mensen ten gevolge van COVID , wat mij dan ontzettend stoort is dat vlak voor de verkiezingen het demissionaire kabinet nog even 50 miljoen euro weghaalt dat voor covid klinieken/behandelingen was bestemd. Zeer dom en kortzichtig want misschien waren daar ook mensen met me/cvs mee geholpen. En in de toekomst, wanneer er geen onderzoek/behandeling komt gaat het miljarden meer kosten.
Ik adviseer werkenden nog altijd om een COVID test de doen, dan heb je een stukje bewijs want het is vechten tegen de bierkaai.
Dit was ook mijn hoop.
Dat door corona en het onderzoek naar long/post covid de groep die door een andere virus dezelfde klachten hielden ook geholpen konden worden.
Maar helaas, in Nederland iig niet.
Geen idee met bijvoorbeeld Amerika
BigOne schreef:Maar ze hadden er allang moeten zijn !