Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Britt schreef:Ik had het gezien op IG Wijslander, mooi!
Die PNS, zijn dat metallic stamping polishes? En die panter vijl vind ik altijd zo leuk

-Namiro- schreef:Wauw Wijslander! Dat is nog eens een bestelling!
Vandaag ook mijn bestelling ontvangen en vanavond meteen aan de slag gegaan met glitters, flakes en stempels. Foto volgt morgen want nu is het echt te donker. Ben er heel blij mee.
Diva topcoat is echt heel fijn. Niet meer met cleaner aan de slag maar meteen plakloos.

Britt schreef:Ik ga binnenkort beginnen met een gellak cursus, soort polish to perfection, maar ik ben nog op zoek naar een model voor 2 data. Er zit zeker niemand van jullie in zuid oost Brabant, die dan ook nog interesse zou hebben om een keer met me mee te gaan?

misschien nog een tip voor de topcoat: als die uit dreigt te lopen, kun je je vinger even op de kop houden (als je dat niet al deed). Uitharden van de topcoat doe ik meestal per nagel, bijvoorbeeld eerst 30 seconden per vinger en daarna nog eens allemaal erin (en de duim dan nog weer apart).
Wijslander schreef:Bhodi schreef:Dit is echt m’n favoriete glitter! Copper gold van Pink Gellac
[ [url=m/FjsDb4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi deze!![]()
Ik heb mijn bestelling binnen!
[ [url=m/wcrYtL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wijslander schreef:Bedankt allemaal!
Via deze website is Néonail weer in de aanbieding!
Fleurtjeuh, volgens mij doet de nieuwe collectie hier ook mee:
https://www.vnailsmachelenshop.be/

.
.