Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
IvysToeter schreef:ZoeyDercks schreef:Ik mocht onverwachts gisteren al naar Marika van Tattoo Kaatje ipv in november pas.
6 uur binnen geweest, 4.5 uur bijna aan een stuk gelegen. Volgende x maken we hem af!
[ [url=m/6WFsME.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die is gaaf!
Staat op je heup?
HelmerG schreef:prachtig die poot afdrukken!!
Ik wil ook heel graag een afdruk van de poot van m'n hond in de toekomst.
Hoe heb je deze afdrukken gemaakt? Gewoon inkt op de poot en op een blaadje gedrukt?
Ik zie dit echt niet makkelijk gaan met mijn mormel hahaha.
Ik wil graag iets in deze stijl - zonder hartje in de poot verwerkt.
[ [url=m/2mm9Hv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8wlBU8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Amado schreef:Dinsdag mag ik eindelijk na maanden wachten
Ben er al wel overuit wat het gaat worden, maar ik twijfel nog over de kleur watercolor op de achtergrond
Ik vind paars zoals hier wel heel gaaf, maar misschien weten jullie nog een gave kleur?
[ [url=m/HBiIpz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij wordt uiteraard wel wat aangepast en ga er waarschijnlijk geen blaadjes bij doen. Ook moet ik nog even een lettertype uitzoeken voor de naam die erbij komt.![]()
Als jullie daar suggesties voor hebben?
Ik ben in ieder geval heel benieuwd! Het wordt mijn eerste tattoo
Mijn moeder moet nog ff mee die dag om goedkeuring te geven voor de tekening (ben nog geen 18 haha) en dan kunnen we beginnen
Joolien schreef:Amado schreef:Dinsdag mag ik eindelijk na maanden wachten
Ben er al wel overuit wat het gaat worden, maar ik twijfel nog over de kleur watercolor op de achtergrond
Ik vind paars zoals hier wel heel gaaf, maar misschien weten jullie nog een gave kleur?
[ [url=m/HBiIpz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij wordt uiteraard wel wat aangepast en ga er waarschijnlijk geen blaadjes bij doen. Ook moet ik nog even een lettertype uitzoeken voor de naam die erbij komt.![]()
Als jullie daar suggesties voor hebben?
Ik ben in ieder geval heel benieuwd! Het wordt mijn eerste tattoo
Mijn moeder moet nog ff mee die dag om goedkeuring te geven voor de tekening (ben nog geen 18 haha) en dan kunnen we beginnen
Petrol misschien?
Danielleeee_ schreef:Weet iemand goede artiesten die ervaring hebben met teksten tatoeëren?Zelf woon ik in Nijkerk, maar het mag door heel het land zijn. Dan kan ik me eens verdiepen in verschillende artiesten.
Danielleeee_ schreef:Weet iemand goede artiesten die ervaring hebben met teksten tatoeëren?Zelf woon ik in Nijkerk, maar het mag door heel het land zijn. Dan kan ik me eens verdiepen in verschillende artiesten. Ik wil het liefst tekst wat lijkt op handgeschreven tekst.
@Amado
Heeel gaaf!