Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zowel bij 64kg als bij 49kg haha dus dat is voor mij gelukkig niet echt een ding.
Snap heel goed dat je de motivatie verliest als het al zo lang niet lekker gaat. Hoop voor je dat er snel verbetering is, of in elk geval in hoe je ermee om kunt gaan!
) weer een dag
Bij mij waren ze al op geweest
Maar inmiddels zijn er geloof ik sowieso nog maar 2, voordeel van huisgenoten die ze wel opeten haha

Maar ik durf het niet te kopen omdat ik natuurlijk hoop dat ik nog 1 of 2 kledingmaten kwijt raak. Maar 2 maten kleiner kopen durf ik ook niet
Grrr. Heb wel een verlanglijstje gemaakt op Zalando. Met mezelf afgesproken dat ik een paar nieuwe schoenen mag als het me lukt om bij het volgende meetmoment weer wat cm kwijt te zijn en 78 kg te wegen. Ik hoop dat het lukt.. Tot nu toe kom ik niet onder de 79,7 helaas..
) (589)
knap dat je ze niet allemaal hebt binnen gewerkt, mooie beloning dan.
)
)
.
. Wilde vroeger naar bed gaan maar kon echt niet slapen(a). Zit werkloos thuis en ben echt een nachtraaf dus ben na 12:00 op mijn efficiëntst gek genoeg xD
Vind ik iets lekkerder dan water, maar zijn niet veel kcal.
theoretisch gezien zo je op enkel McDonalds af kunnen vallen. De vitamines en vezels enzo even ter zijde.
Ik snap wel dat het moeilijk is om je met gezond eten bezig te houden terwijl je niet lekker in je vel zit. Lekker lijstje!