florence123 schreef:en welke wenkbrouwgel gebruiken jullie dan?ik gebruik meestal zo een wenkbrouwliner
Zeep met water
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joolien schreef:Ik had een brow wiz van anastasia maar die is redelijk snel op gegaan. Is dat bij jullie ook zo? Ik gebruikte m niet heel vaak, maar ik heb er vols mij nog geen jaar mee gedaan. Ook is de kant van het borsteltje helemaal stuk gegaan, zonder dat het ergens tussen heeft gezeten oid.
linoleum schreef:Joolien schreef:Ik had een brow wiz van anastasia maar die is redelijk snel op gegaan. Is dat bij jullie ook zo? Ik gebruikte m niet heel vaak, maar ik heb er vols mij nog geen jaar mee gedaan. Ook is de kant van het borsteltje helemaal stuk gegaan, zonder dat het ergens tussen heeft gezeten oid.
Ja die gaan heel snel op. Hele fijne wel, maar erg duur. Ik deed ongeveer 3 maand met een browwiz.
Nee maar dan klopt dat idd
Tekende eerst bij met potlood, maar een maand geleden mijn wenkbrauwen laten verven bij de browbar. Wat een zegen is dat, altijd goede wenkbrauwen. Merk dat het nu wat lichter wordt, dus denk dat het makkelijk om de zes weken kan. Ideaal! Teken het nu iets bij met een wenkbrauwpotlood van Nyx.
. Hiervoor gebruikte ik pommade van freedom. Joolien schreef:Ik had een brow wiz van anastasia maar die is redelijk snel op gegaan. Is dat bij jullie ook zo? Ik gebruikte m niet heel vaak, maar ik heb er vols mij nog geen jaar mee gedaan. Ook is de kant van het borsteltje helemaal stuk gegaan, zonder dat het ergens tussen heeft gezeten oid.

Cherry staat ook nog hoog op mijn verlanglijstje!
Maar ik heb net een nieuwe auto moeten kopen omdat mijn oude een week terug is overleden, dus voorlopig zit er even geen makeup ed in helaas. Nou heb ik ook al genoeg natuurlijk 
Pfff lastig! Het is gewoon niet te vergelijken qua gebruikgemak en kwaliteit