Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonprayer schreef:[ [url=m/v08yJu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de tattoo die ik dit jaar heb laten zetten.
Volgend jaar komt er ófwel een zeemeermin / sirene, of alice in wonderland, beetje creepy gemaakt.
mijn tattoo is Jean Grey , van de X men. Phoenix. de phoenix heeft voor mij natuurlijk de betekenis van uit de as herrijzen. maar ik wilde geen vogel als tattoo
ik ben er super blij mee.
Gezet door Josephine, clair obscura uit Groningen.
khirshanta schreef:Weet iemand een artiest die goed is met zwart-grijs?
Ik heb in de buurt (Venlo) rondgekeken maar de online portfolios van de shops hier vind ik teleurstellend.
Een kennis van me heeft een vriend die goed werk levert, maar ik wil me eerst oriënteren.
Ik heb in de buurt (Venlo) rondgekeken maar de online portfolios van de shops hier vind ik teleurstellend.
Een kennis van me heeft een vriend die goed werk levert, maar ik wil me eerst oriënteren.
Memories schreef:Bekendheid van de artiest en locatie kunnen ook een hoop meewegen in de prijs van een tattoo, en daarbij gaat het hier ook nog eens om twee totaal verschillende landen.
Maar om wat objectiever te bepalen welke prijs redelijk is is wat meer info nodig dan formaat alleen. Hoeveel uur werk zou er ongeveer in gaan zitten, is het heel gedetailleerd of simpel lijnwerk, worden er speciale technieken gebruikt, etc.
DanielleVos schreef:Memories schreef:Bekendheid van de artiest en locatie kunnen ook een hoop meewegen in de prijs van een tattoo, en daarbij gaat het hier ook nog eens om twee totaal verschillende landen.
Maar om wat objectiever te bepalen welke prijs redelijk is is wat meer info nodig dan formaat alleen. Hoeveel uur werk zou er ongeveer in gaan zitten, is het heel gedetailleerd of simpel lijnwerk, worden er speciale technieken gebruikt, etc.
Als je met de locatie de plek op m'n lichaam bedoeld; tussen mijn schouderbladen... Het is vooral dunne linen en dotwork schaduw...
Edit; ik heb ze wel het ontwerp gestuurd, ik kan me niet voorstellen dat het heel lang zal duren. Het is vrij subtiel en simplistisch