[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 10:51

Je weet natuurlijk niet hoe de agenda van de beste man eruit ziet. Ik heb een week terug eea besproken met mijn artist en ze schreef mijn naam onderaan de lijst met " nóg te ontwerpen", was een beste lijst en ze gaf ook aan dat het nog wel even kon duren, want ze heeft natuurlijk ook nog de gewone agenda met afspraken

moonprayer

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 13:02

bij mij is het simpel.
ontwerp krijg je als je een afspraak hebt, en dan hooguit 2 dagen ervoor.
als mensen vooraf eerst een ontwerp willen, als ze nog geen afspraak hebben staan dus, dan vraag ik een aanbetaling van €50,-. Als hij dan gezet word trek ik die €50,- er weer van af.

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 14:38

Zo ist bij mij inderdaad ook gegaan.. nu staat de derde tattoo bij dezelfde artiest in het verschiet.. over een dikke 2 maanden. *\o/*

Hij wordt geïnspireerd op deze..
maar dan minder huppelig ;) Wordt echt super gaaf.. denk ik.. in combinatie met mijn voodoo en sugarskull

Afbeelding

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 16:30

moonprayer schreef:
[ [url=m/v08yJu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is de tattoo die ik dit jaar heb laten zetten.

Volgend jaar komt er ófwel een zeemeermin / sirene, of alice in wonderland, beetje creepy gemaakt.

mijn tattoo is Jean Grey , van de X men. Phoenix. de phoenix heeft voor mij natuurlijk de betekenis van uit de as herrijzen. maar ik wilde geen vogel als tattoo ;)
ik ben er super blij mee.

Gezet door Josephine, clair obscura uit Groningen.

Vind dit ook erg gaaf.. ook het idee er achter. Hou ik wel van.. met zo'n omweg..

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 21:41

*\o/* afspraak bij Bodil in januari :D
Paardenbloem tattoo in botanische stijl.
Op de ribbetjes 8-) we gaan het gewoon doen :o

Er zaten hier nog twee meiden, waarvan eentje nog afspraak wilde, was dit nog gelukt?

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 14:14

Snap dat ik natuurlijk niet in zijn agenda kan kijken.. maar mijn ontwerp had ik na 2 week, en daarna stond hij er op na nog 3 week.
Heb hem een paar keer gevraagd waarna hij zegt er vaart achter te zetten. Maakt mij niet uit dat het wat langer duurt, maar krijg nu een beetje het gevoel dat het eerder misschien vergeten is :=? En wil niet gemeen of zeurderig of iets overkomen, maar vind het ook zo naar overkomen als ik steeds een berichtje stuur maar zou gewoon graag een beetje duidelijkheid willen :=

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 22:44

idinn schreef:
Weet iemand toevallig +- de wachtlijst van Marsha? Dan heb ik een idee of ik al eens moet mailen of beter nog langer sparen en dan pas keer contact opnemen :')

Ik heb begin oktober mijn afspraken bij haar ingepland voor 2017, de 1e staat voor in april. Ze is nu met zwangerschapsverlof.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 01:19

Bedankt Chans! Heb ik beetje een idee :)

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 01:50

Weet iemand een artiest die goed is met zwart-grijs?

Ik heb in de buurt (Venlo) rondgekeken maar de online portfolios van de shops hier vind ik teleurstellend.

Een kennis van me heeft een vriend die goed werk levert, maar ik wil me eerst oriënteren.

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 02:36

Ik mag donderdag weer *\%/* word de wolf ingekleurd

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 07:30

Ik zou zoiets nog wel willen. Vind dat zo schattig maar dan moeten er 5 op een rij staan _O-

Afbeelding

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 08:27

khirshanta schreef:

Ik heb in de buurt (Venlo) rondgekeken maar de online portfolios van de shops hier vind ik teleurstellend.

Een kennis van me heeft een vriend die goed werk levert, maar ik wil me eerst oriënteren.

Tattoo Joey's TreasureInk :j Alle artiesten daar zijn ontzettend goed :)

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 09:05

khirshanta schreef:

Marsha van Point Blank is ook erg goed met zwart grijs, zij zit in weert

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 10:49

Ik heb een tijdje geleden een foto geplaatst hoe mijn tattoo nu is. Nu heb ik een foto gevonden met watercolor wat mij heel mooi lijkt. En dan met paars/fuchsia.
Zou dit mooi zijn denken jullie?

Afbeelding

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 10:53

De linker, de rechter vind ik op een blauwe plek lijken

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-16 11:32

Ik vind het erg mooi.
Fuchsia is ook een mooie kleur.
Ik zeg doen! +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 12:25

:D

De tattoeerder zegt dat ze wel een ontwerpje kan maken maar dat kleur er op de huid heel anders uit ziet. Ik heb natuurlijk al de zwarte lijnen.
Ze wilt gelijk tattoeeren en dan goed luisteren naar mijn wensen qua grootte. Klinkt dat oke?

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 12:46

Roxanne zo zijn mijn hondepootjes ook gedaan. Hij besprak wat met me en tekende de lijn richtingen op mn been vroeg of het zo oke was en daar ging ie met alle kleurtjes! Haha

Lijkt mij dus een prima idee. Als je laat zien wat je wilt ongeveer en goed overlegt moet dat goedkomen.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 12:51

Als je het vertrouwt moet je het gewoon doen! Maar wees echt heel duidelijk in je wensen qua grootte en vormgeving. En zorg zoals hierboven dat er wel eerst wat getekend wordt op je huid en dat het niet helemaal uit de losse pols gaat, voorkomt een hoop teleurstelling achteraf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 13:57

khirshanta schreef:

Tattoo Yanoezs in Tegelen. Vooral Wesley Gemistaris levert goed werk: https://www.facebook.com/wesley.gemista ... ?pnref=lhc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 17:40

Met watercolor (en al helemaal in dit soort dingen) echt goed uitkijken dat het geen kans heeft om op een blauwe plek te gaan lijken. Een vriendin van mij heeft zich laten adviseren door de shop en toen op de binnenkant van haar bovenarm een watercolor met blauw, groen en geel laten zetten. Het idee en de tekening waren heel mooi, maar alle kleuren zijn veel te donker uitgevallen waardoor het oprecht lijkt alsof ze veel te hard bij haar arm is vastgegrepen of ergens tegenaan is gelopen.

Ik zou voor dit soort dingen alleen naar shops gaan die dmv uitgebreid portfoliowerk kunnen laten zien dat ze hier ervaring mee hebben en dat het ook echt mooi wordt.

DanielleVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 16:21

Helloo!

Even een vraagje. Ik heb net een aanvraag gedaan bij een tattoo-shop. Dit word mijn eerste tatoeage, dus ik ga het internet af om wat wijzer te worden. Ik heb het ontwerp zelf gemaakt, en de tatoeage is ongeveer 12 bij 6 cm (rechtopstaand). Ik heb een tijd tegen het idee aangezeten om naar Zweden te reizen, omdat er daar een artist zit die ik al 1,5 jaar volg en echt mega goed is. Nu heb ik dus iemand gevonden die vergelijkbaar is en ook in Nederland zit (toch wel handig :') ). Maarrrr to get to the point... Ik wil totaal niet bezuinigen op de kosten van een tattoo, maar vraag me nu toch af of het niet wat duur is. De tatoeerder in Zweden vroeg 3000 SEK (= 308 euro) en deze in NL vraagt 500. Ik vind het toch wel een verschil, maar goed, de reis naar zweden is voor met zn tweeën 230 euro, dus dan kom ik hoger uit.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 16:36

Bekendheid van de artiest en locatie kunnen ook een hoop meewegen in de prijs van een tattoo, en daarbij gaat het hier ook nog eens om twee totaal verschillende landen.
Maar om wat objectiever te bepalen welke prijs redelijk is is wat meer info nodig dan formaat alleen. Hoeveel uur werk zou er ongeveer in gaan zitten, is het heel gedetailleerd of simpel lijnwerk, worden er speciale technieken gebruikt, etc.

DanielleVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 16:58

Memories schreef:
Bekendheid van de artiest en locatie kunnen ook een hoop meewegen in de prijs van een tattoo, en daarbij gaat het hier ook nog eens om twee totaal verschillende landen.
Maar om wat objectiever te bepalen welke prijs redelijk is is wat meer info nodig dan formaat alleen. Hoeveel uur werk zou er ongeveer in gaan zitten, is het heel gedetailleerd of simpel lijnwerk, worden er speciale technieken gebruikt, etc.

Als je met de locatie de plek op m'n lichaam bedoeld; tussen mijn schouderbladen... Het is vooral dunne linen en dotwork schaduw...

Edit; ik heb ze wel het ontwerp gestuurd, ik kan me niet voorstellen dat het heel lang zal duren. Het is vrij subtiel en simplistisch

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 17:00

DanielleVos schreef:
Memories schreef:

Als je met de locatie de plek op m'n lichaam bedoeld; tussen mijn schouderbladen... Het is vooral dunne linen en dotwork schaduw...

Edit; ik heb ze wel het ontwerp gestuurd, ik kan me niet voorstellen dat het heel lang zal duren. Het is vrij subtiel en simplistisch

Maar no offence, jij bent geen tattoo artiest. Iemand gaat echt niet voor de lol 3 uur extra rekenen, zeker niet als diegene goed staat aangeschreven.