Ik weet niet meer wie het was die hier deze week "Zaanse huisjes" ofzoiets at? Dat heb ik opgezocht met Google, kwam ik eerst groene huizen tegen, snapte ik er nog niets van
Mijn lijstje voor vandaag O: honey rings met melk L: 50 gram witte kaas, perzikstukjes en 2 knäckebröd met boter en 2 plakjes kipfilet T: banaan met pindakaas A: op het werk B: 3 of 5 uur werken in de horeca
Mocht ik nog trek hebben, pak ik een bakje Griekse yoghurt
Lis_Ol
Geplaatst: 25-09-15 10:48
Gister een redelijke dag gehad. O: youghurt met crusli. T: - L: pistoletje met kipfilet en mozzarella. T: sultana. A: 2 pannenkoeken.
verwachtte lijstje van vandaag: O: youghurt met crusli. T: - L: 2 afbak broodjes met filet americain en een gekookt eitje. T: - A: 200 gram gebakken aardappeltjes, groente (nog geen idee wat) en een kipsnitzel.
vanavond ga ik weer de nacht in, dus dat wordt weer 'snachts eten en overdag niks
xNavatu
Geplaatst: 25-09-15 10:49
Ik kan echt merken dat ik ongesteld ben man, jezus Normaal eet ik smorgen nooit en heb ik nooit honger, en nu heb ik vanmorgen alweer een bak griekse yoghurt op (moest ik eerst ff opeten voordat ik aan mn Skyr verder kan, anders had ik 'm weg moeten gooien :'D ) en een questbar erdoor, en heb nu weer al honger.. zit verdorie al een hele dag aan eten te denken man
Haha ja dat was ik en het waren niet eens echte zaanse huisjes want die verkopen ze hier natuurlijk niet maar wel vrijwel hetzelfde. Prepare had ik ook nog nooit gehoord!
Anoniem
Geplaatst: 25-09-15 11:08
Preparé heb ik ook nog nooit van gehoord terwijl ik toch heel dicht bij de belgische grens woon.
Lijstje van vandaag is weer rommelig helaas
O/l: 1 kiwi, 1 italiaanse maaltijdsalade met 1 ei en paar schijfjes augurk A: op hetwerk eten bij la place dus ik denk iets van frietjes of n pizza
Ik ga morgen ook uit eten, met ouders en opa en oma. Hun kennende is het dan echt voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht en vind dat ik dat dan wel van mezelf mag voor een keertje Daarna weer even heel streng doen dus. (ben stiekem al op de site aan het kiezen wat ik wil hebben )
Ik moet straks m'n auto naar de garage brengen voor de MOT (APK) en moet daar dan ook even lunch halen want heb niks bij me (het zit naast een soort winkelcentrum) maar ik kan echt niets gezonds bedenken wat ik zo even snel daar kan halen Er zit een McDonald's dus dat is niet goed
xNavatu
Geplaatst: 25-09-15 12:24
Hahaha 12 taarten, maar aw wel cute! En gefeliciteerd!
Ik ga dit weekend een slecht weekend hebben.. moet uit de diepvries gaan eten dus dat word brood eten en veel met fruit doen, en een ijs voorraad weg werken Plus ik kijk al een 2 weken uit naar nacho's en pasta en mn ouders zijn vandaag en morgen niet thuis dus ik eet vandaag nacho's en morgen pasta
Vandaag; O: 250gr Griekse yoghurt 0% vet met een questbar L: tortilla met kalkoenborst filet, tomaat en kaas en dan smelten T: 500gr bosbessen A: Nacho's (Tortilla chips, 140gr kip, oliebol kaas en dan ga ik er verse pico (ui, tomaat, koriander en sap van limoen) en guacamole (avocado, sjalot, limoensap, knoflook, beetje sour cream en een rode peper) bij maken Kijk er nu al zo erg naar uit
Jaaa.. niet zo best maar yolo Ik blaim mn ongesteldheid hahaha
Nacho's zijn zo lekker! Ga ze volgende week ook eten Ik maak ze altijd met gehakt en dan ook lekker ui en mexicaanse kruiden ja en zure room is er ook lekker bij!
xNavatu
Geplaatst: 25-09-15 12:30
Ja ik vind ze met kip ook heel lekker dus ik dacht laat ik nog enigszins goede keuzes maken Ja zure room (sour cream) doe ik altijd al door de guacamole heen
Oh ik had het erger verwacht :'D Net alles ingevoerd en kom uit op1939 kcal voor vandaag Dus als ik ff ga sporten zit ik niet eens veel hoger dan normaal Wel screwed up macro's, 47% vet.. woops.
Laatst bijgewerkt door xNavatu op 25-09-15 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Jaa dat is wel slim! Nog nooit geproefd, moet ik onthouden! Oh daar had ik overheen gelezen Lekkkerrrr, en ik had al honger..
Farjen
Geplaatst: 25-09-15 12:37
Tot nu toe:
O: fruit met yoghurt en lijnzaad T: havermoutreep en vezel koek L: 3 sneetjes gluten vrij brood (in de hoop om minder opgeblazen gevoel te hebben) met wat geraspte wortels en kaas
A: geen idee, ik heb deze avond om 21u40 een loopwedstrijd van 9km. Dus misschien pasta? Of andere ideeën die niet zwaar op de maag liggen? Zou rond half 6 eten
Nachos heb ik gegeten in Costa Rica met zwarte bonen pasta, ben geen fan
O: 3 tarwe boterhammen met appels troop kaas en kipfilet (en eentje met chocopasta pindakaas...) T: Halve nakd bar L: Broodje carpaccio op de uni T:?? A:??
Moet om 4 uur weer werken en had vanochtend gewoon college na een avond werken + stappen. Nu even powernappen en hopelijk hoef ik niet tot laat zodat ik dan nog even iets van avondeten kan regelen