[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:49

Als je tattoo er eenmaal op zit en je bent door die eerste napijn heen, ben je de pijn alweer vergeten :D

En ja kom maar op Captain!

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:49

Ben benieuwd Captain!

Enne, napijn? Welke napijn? :')

Courses

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:50

Ik heb alleen soms nog wel eens als het wat warmer is geweest of als ik gesport heb dat ik ’t idee heb dat m’n huid een klein beetje protesteert waar m’n tattoo zit, of zeg ik nu iets heel belachelijks? Hij is van september afgelopen jaar.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:51

Dat heb ik nog nooit gehad nee! Heb die van mij nu 4, 2 en 1 jaar. Maar ik heb ook (nog) geen onwijs grote :')

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:52

Ssstt :p

Ballerina's zijn een optie maar ik ga denk ik voor de zekerheid teenslippers mee nemen :P Dan maar lastiger fietsen

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:59

Ik wil heel graag een vliegtuig dus, en het liefste een 747 aangezien ik dat de mooiste vind haha.
Nu vind ik dit heel erg mooi en kan ook gewoon klein (geen 747, maar voor het idee)
Afbeelding

Dit is dus een 747, en lijkt me wel gaaf hem zo te maken dat het beetje lijkt alsof die echt uit je huid komt vliegen zeg maar.. Misschien hebben jullie nog voorbeeldjes over hoe je zoiets zou kunnen laten lijken?
Afbeelding

Dit vind ik ook erg mooi, gedetailleerd dat je alle flaps, slats, ailerons etc ziet:
Afbeelding

En dit een eigen gemaakte foto van een A380, wellicht ook wel een mooi idee....
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:00

Ik denk dat die eerste binnen een paar jaar 1 grote vlek is eigenlijk haha

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:02

Oh maar serieus, toen hij begon vanmorgen dacht ik echt 'Hoe ga ik dit in godsnaam ooit volhouden'.. Maar ik heb een beetje mee zitten kijken, vragen gesteld, gekletst, op m'n telefoon gezeten, tussendoor even rookpauze gehouden en toen was ie af :)

Wat ik me net bedacht.. Hoe moet ik m'n benen ontharen ? Scheren is no-go nu denk ik ? Vrijdag wil ik een jurkje aan want dan zijn er vrienden van mij uit NL (65+) die vriendlief en mij mee uit eten nemen en 't is wel een net restaurant. Stoppels vind ik dan niet al te sexy...

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:04

.. Zien ze toch nie? :P

Captain

aanvulling, zoiets dan zeg maar alsof die uit je huid komt:
Afbeelding

Anoniem

Scheren zou ik voorlopig even niet doen inderdaad.. Dat lijkt me echt lastig aan dingen op je benen als vrouw :+

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:05

Ja zo goed als m'n hele bovenbeen (de voorkant dan) is nu gedaan. Kleine stukjes dat wel en tijdens het zetten zelf is t allemaal geen probleem.
Maar de hele plek voelt zo warm :'). Zal zo even de foto posten van t resultaat.

En war betreft benen scheren... Geen idee..! Even wat anders aan doen dan een jurkje? :p

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:09

Ik vind dit trouwens best gek. Ik heb op mijn arm bij mijn rozen ook 3 blaadjes. 1 boven, 1 in het midden en 1 onder. Bij een van de blaadjes onderaan, dacht ik tijdens het zetten van: oei, die wordt wel heel donker. Nu, na het vervellen, ziet hij er dus niet mooi uit. Heel licht en ook een stukje roos is niet mooi. Ik heb zelf het idee dat ik er tijdens het vervellen in mijn slaap aan heb gezeten. Over 2 weken ga ik ff langs voor controle en dan hoop ik dat hij het wil bijwerken.

Even voor de beeldvorming, zo zien de twee mooie blaadjes eruit:

Afbeelding

En zo ziet de lelijke eruit:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:10

He een vraagje...Ik ga zaterdag dus een tatoeage op mijn voet laten zetten, maar ik zat net te overwegen weer terug hot yoga te gaan doen (heb dat een tijdje gedaan en vind dat zo fijn!). Dat is yoga in een ruimte waar het 40 graden is (dus, ja, je zweet behoorlijk terwijl je jezelf in allerlei bochten wringt zeg maar :D ). Het lijkt mij verstandig om daar even mee te wachten tot die tattoo is genezen toch? Of kan dat geen kwaad om dat al te gaan doen als ik daarna de wond maar goed schoonmaak? Het is namelijk wel op blote voeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:12

Zou inderdaad wel even uitkijken met infectiegevaar, maar zo lang je niet in zonlicht of in zwembadwater hoeft zie ik zelf het probleem niet zo :) Hitte maakt niet zo veel uit

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:13

Of ik scheer ze voor 3/4 _O- Linkerbeen helemaal en rechterbeen om m'n tattoo heen :D Hahaha, nee, vrijdag red ik nog wel.. is niet zo opvallend hoop ik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:14

Idd niet scheren hoor, dat vind je huid niet echt leuk Maartje :P

Karlijn, kan ook zijn dat het gewoon niet direct goed gepakt heeft hoor, zal hij vast wel bij willen werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:17

Het ziet er idd meer uit als een plek waar de inkt niet zo goed gepakt heeft dan alsof je gekrabt hebt. Werkt hij heus wel even bij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:20

Emmaa_ schreef:
Zou inderdaad wel even uitkijken met infectiegevaar, maar zo lang je niet in zonlicht of in zwembadwater hoeft zie ik zelf het probleem niet zo :) Hitte maakt niet zo veel uit

Nee het is echt enkel in een warme ruimte. Dus geen zonlicht/zwembadwater. Maar denk dat ik voor de zekerheid gewoon even twee weekjes wacht tot het genezen is... Beter het zekere voor het onzekere!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:26

Captain,dat voorbeeld met die ster heeft mijn man. ;)

Ik heb niks met vliegtuigen.
Maar dat het lijkt of ie uit je huid komt is mooi!
Als jij een 747 het mooist vind moet je op zoek naar een mooi voorbeeld.
Een shop kan je dan zeggen of ze het realistich uit je huid kunnen laten komen.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:28

Lijkt me wel joh dat dat gewoon bijgewerkt wordt.

Napijn heb ik nauwelijks gehad. Vandaag is m'n tattoo een beetje boos, hij is weer een beetje rood. Even in de gaten houden.
Die van mij heeft denk ik ook wel wat bijwerking nodig, maar ik ben een muggenzifter :P

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:28

@Captain die eerste blijft denk ik niet zo heel lang mooi? Vind de derde persoonlijk het leukste als er nog wat 'ingevuld' wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:30

Captain ik weet niet of je al een artiest op het oog hebt, maar anders zou je ook met de artiest kunnen overleggen, misschien heeft hij vette ideeën. Weet bijv dat Vincent van Dorresteijn hier echt wel raad mee zou weten.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:34

Heb bij m'n kleinere Tats ook nooit zo erg napijn gehad..
Die grote kunnen echt wel even branden :')

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 22:20

Mijn been was vreselijk met napijn.
Als ik op de bank zat en wilde opstaan dan voelde het alsof ik derde graads verbrand was en dat al mijn huid trok aan mijn been en ik moest echt een paar passen hinkelen om daarna te kunnen lopen.
Met mijn arm was het gewoon gevoelig,maar lang niet zo overdreven als met mijn been.