De lakken zelf zijn wel oké, ik heb laatst een duochrome gehaald bij ze die echt heel leuk is en kwalitatief ook echt niet heel slecht. Alleen de base heb ik zelf slechte ervaringen mee, wat overigens niet wil zeggen dat jij het hetzelfde ervaart Ben benieuwd naar de blauwe lak. Foto
Ik mag van mezelf de komende twee maanden niets meer kopen. Heb vandaag een nieuwe dagcrème gekocht en morgen nog een haar olie bij mijn kapster en lipscrub bij Lush en dan mag ik niets meer kopen
ik moet ook echt op gaan letten met wat ik koop. volgende week een fotoshoot van een hond laten doen, kost ook niet niks. maar voor 1 euro kan ik die nagellak niet laten staan haha
Oh oliebol, das waar, jij woont in Canada natuurlijk... Maar dan nog kan je het lijkt me zo duur maken als je wilt?
Anoniem
Geplaatst: 15-02-14 00:08
Wij houden het heel simpel, alleen wij en de getuigen. Maar prijzen liggen hier gewoon veel hoger. Wij zitten nu al aan de $2000 en dat is alleen haar & makeup op de dag zelf, ceremonie meester en fotograaf voor 2 uur.
Pff ik ben gelukkig nog te jong om te trouwen als ik die prijzen zie.
ik heb net in een goedkoop nagelharderner stukjes knoflook gegooit zo groot dat je ze niet meelakt maar daar schijnen je nagels heel sterk van te worden