Nu dus lekker verder gaan met level 3, helemaal top meid. Ga ervoor!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kel2004 schreef:Goedendag goedendag!
Ik heb voor het eerst spierpijn in mn kont, ik ben met lunges wat dieper gegaan nu mn knie na die klap van paard weer helemaal dun en pijnvrij is.
Maar dat voel ik dus goed![]()
Ik heb echt moeite met het eten van 1500 kcalEn dan eerder dat ik te weinig eet... Ja als ik 5 volkorenboterhammen eet dan kom ik er wel natuurlijk, maar gevoelsmatig is dat te veel... Vind het best moeilijk hoor...
MightyJoe schreef:Kel2004 schreef:Goedendag goedendag!
Ik heb voor het eerst spierpijn in mn kont, ik ben met lunges wat dieper gegaan nu mn knie na die klap van paard weer helemaal dun en pijnvrij is.
Maar dat voel ik dus goed![]()
Ik heb echt moeite met het eten van 1500 kcalEn dan eerder dat ik te weinig eet... Ja als ik 5 volkorenboterhammen eet dan kom ik er wel natuurlijk, maar gevoelsmatig is dat te veel... Vind het best moeilijk hoor...
dat valt toch best mee? 2 als ontbijt en 3 als lunch
Joanne1987 schreef:Ik hoop er idd even mn gedvhten vanaf te kunnen zetten, vooral na de miskraam in november was ik een klaar met mezelf en vooral toen is flubber tevoorschijn gekomen...
Ik haal 1500 ook net niet kel...
Monster_tos schreef:Het is lastig, maar haalbaar! Ben half 6 klaar met werken, dan sta ik 6 uur in de sportschool. Rond een uur of 8 kom ik daar weer uit ( inclusief sauna) Dan snel naar stal om de paarden naar binnen te gooien en te voeren. Ben ik half 9 thuis, snel koken en eten. En dan rond 10 uur nog een shred rondje. Slaap ik rond 11 uur.
Ga niet elke dag naar de sportschool, maar ongeveer 4 keer per week.
Kel2004 schreef:Ik heb echt moeite met het eten van 1500 kcalEn dan eerder dat ik te weinig eet... Ja als ik 5 volkorenboterhammen eet dan kom ik er wel natuurlijk, maar gevoelsmatig is dat te veel... Vind het best moeilijk hoor...
Monster_tos schreef:Het is lastig, maar haalbaar! Ben half 6 klaar met werken, dan sta ik 6 uur in de sportschool. Rond een uur of 8 kom ik daar weer uit ( inclusief sauna) Dan snel naar stal om de paarden naar binnen te gooien en te voeren. Ben ik half 9 thuis, snel koken en eten. En dan rond 10 uur nog een shred rondje. Slaap ik rond 11 uur.
Ga niet elke dag naar de sportschool, maar ongeveer 4 keer per week.