Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 11:31

Wauw Bzoem, wat een fijne opsteker zeg!
Nu dus lekker verder gaan met level 3, helemaal top meid. Ga ervoor! *\o/*

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 11:35

Goedendag goedendag!
Ik heb voor het eerst spierpijn in mn kont, ik ben met lunges wat dieper gegaan nu mn knie na die klap van paard weer helemaal dun en pijnvrij is.

Maar dat voel ik dus goed :o

Ik heb echt moeite met het eten van 1500 kcal := En dan eerder dat ik te weinig eet... Ja als ik 5 volkorenboterhammen eet dan kom ik er wel natuurlijk, maar gevoelsmatig is dat te veel... Vind het best moeilijk hoor...

Kel2004

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 11:36

Echt een super strakke buik heb ik voorbij zien komen :oo

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 11:43

Stel helden allemaal!!

Ik heb net dag 3, level 1 gedaan. Viel me erg zwaar. Ik heb veel last van mijn kuiten. Die staan helemaal strak. Helaas kan ik morgen niet trainen. Dan sta ik de hele dag op een beurs :(

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 11:48

NeverGiveUp, mooi resultaat! :)

Ik moet veel doen vandaag, maar het is zo'n lekker weer om een stuk te gaan lopen! Ik ga in keihard tempo door, dan heb ik misschien nog tijd. :D

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 11:54

Wauw wat een fanatiekelingen! Goed bezig hoor! Ik begin ook eindelijk verschil te zien! Helaas geen voor foto's of maten genomen dus daar is het niet mee te vegelijken. Vandaag op t programma: Ripped level 1, yoga meltdown en een half uur fietsen. Maar nu eerst lekker ontbijten :)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 11:57

Kel2004 schreef:
Goedendag goedendag!
Ik heb voor het eerst spierpijn in mn kont, ik ben met lunges wat dieper gegaan nu mn knie na die klap van paard weer helemaal dun en pijnvrij is.

Ik heb echt moeite met het eten van 1500 kcal := En dan eerder dat ik te weinig eet... Ja als ik 5 volkorenboterhammen eet dan kom ik er wel natuurlijk, maar gevoelsmatig is dat te veel... Vind het best moeilijk hoor...

dat valt toch best mee? 2 als ontbijt en 3 als lunch :)

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 12:14

MightyJoe schreef:
Kel2004 schreef:
Goedendag goedendag!

dat valt toch best mee? 2 als ontbijt en 3 als lunch :)

Maar ik ontbijt altijd met brinta, dus om dan ook nog 2 boterhammen te eten, ik krijg dat niet weg...
Maar is misschien tussen mn oren hoor, dat ik best kan starten met brinta, tussendoor om 10 uur 2 boterhammen en voor lunch 3 boterhammen...
En dan in de middag tussendoor joghurt met fruit ofzo???
Laatst bijgewerkt door Kel2004 op 21-02-13 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 12:15

Ik hoop er idd even mn gedvhten vanaf te kunnen zetten, vooral na de miskraam in november was ik een klaar met mezelf en vooral toen is flubber tevoorschijn gekomen...

Ik haal 1500 ook net niet kel...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 12:16

wat ik nu doe Kel, is ontbijten met havermout, lunchen met 2 broodjes en vervolgens rond een uur of half vier, 2 beschuitjes met pindakaas.
Maar jouw voorstel is in principe ook prima hoor. :j

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 12:17

Joanne1987 schreef:
Ik hoop er idd even mn gedvhten vanaf te kunnen zetten, vooral na de miskraam in november was ik een klaar met mezelf en vooral toen is flubber tevoorschijn gekomen...

Ik haal 1500 ook net niet kel...

Poeh, heftige oliebol Joanne.... Maar top dat je voor jezelf het roer omgooit :j

Ik moet ook even een weegschaaltje aanschaffen, dan kan ik ook gericht mn voedingswijzer invullen :j

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 12:20

Dag 11 gedaan...poe was écht weer zwaar als je er even tussenuit bent geweest ! Maar wel weer een fijn gevoel als je klaar bent :)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 12:21

Ik haal makkelijk 1600 op een dag. En dan eet ik maar 2 geroosterde boterhammen :D Je kan ook goed eten met yoghurt + muesli + fruit (200kcal), een smoothie (zeker met banaan erin, krijg je snel veel kcal bij), een stuk vis of vlees + flink wat groente + handje zetmeelproduct. Wat ik 's avonds tekort kom aan mijn 1600 ondergrens, eet ik eraan met nootjes, smoothies en een paar koppen thee. Ik geef toe, soms verruil ik die zaken voor paaseitjes :o Maar waar ik vroeger meteen de halve zak at, eet ik er nu hooguit 4 op een dag.

Volgens mij wordt m'n bum minder groot -O- Over een paar dagen pas meten (halverwege Ripped), ik vrees ervoor. Tijd voor squats en lunges met veeeel gewicht :D

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 12:24

Ja Smoothies is ook wel een optie, maar ik ben zo iemand die fruit op de schaal heeft liggen en dan geen zin heeft in fruit := En als ik het niet heb bedenk ik dat ik zin heb in een smoothie ofzo...

Het is ook gewoon dat ik alleen woon en gewoon vrijgezelle boodschappen doe (lees: lege koelkast, op 1 of 2 maaltijden na) :o

En ik kook wel voor mezelf hoor, ik eet zelden kant en klaar, maar vers producten bederven als ik weer eens 3 dagen bij mn vriend geweest ben :+

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 12:27

Ik moet me er ook toe zetten fruit te eten, houd er echt niet van. Pleur thuis idd redelijk vaak wat in de sapcentrifuge, ga nog een blender aanschaffen want bij de SC krijg je geen vruchtvlees en vezels erin

Was toen idd dubbel ongelukkig, maar zit nu op de hoede weg, ook qua motivatie. Ik hoef geen wasbordje, maar afvallen dmv het diëten en wat strakker dmv jillian en dan ben ik blij :)

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 12:29

ik eet meestal na de shred 2 boterhammen met beleg (willekeurig) 2 gekookte eitjes en een banaan. Ik krijg zo'n honger van t sporten ;)

Verder nog een bak yoghurt met crusli en soms nog ergens een beschuitje of een koekje. Dan gewoon avondeten en 's avonds vaak nog iets. Meestal fruit :)

Ik zal eens opzoeken hoeveel kcal ik dan eet!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 12:33

Normaal gesproken shred ik nadat ik uit mijn werk kom, dus vlak voor het avondeten of erna.
Maar momenteel heb ik vakantie dus kan mooi aan het eind van de ochtend shredden, zodat ik na die tijd het eitje kan combineren met de lunch.
Zag dat ik nog maar 2 sinaasappels en een appel heb liggen, dus die gaan strakjes gewoon samen in de blender voor een lekker sapje. (de sinaasappels worden natuurlijk eerst geperst O:) )

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 12:39

Bedankt voor de complimentjes :D

Monster_Tos, pfoe knap hoor!!

Joanne, jeetje wat heftig :\ :(:)

Bzoem goed bezig! :oo

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 12:41

Monster_tos schreef:
Het is lastig, maar haalbaar! Ben half 6 klaar met werken, dan sta ik 6 uur in de sportschool. Rond een uur of 8 kom ik daar weer uit ( inclusief sauna :o ) Dan snel naar stal om de paarden naar binnen te gooien en te voeren. Ben ik half 9 thuis, snel koken en eten. En dan rond 10 uur nog een shred rondje. Slaap ik rond 11 uur.

Ga niet elke dag naar de sportschool, maar ongeveer 4 keer per week.

Pfoee.. mij niet gezien. Wil zoieso na 8 uur niets meer eten aangezien je dat allemaal opslaat als vet zegt men :P
En als ik 's avonds sport ben ik daarna hyper en kan ik niet meer slapen, plus dat ik heel snel last heb dat m'n eten in de weg zit als ik ga sporten na het eten :)

Kel2004 schreef:

Als je volkorencrackers ofzo tussendoor eet kom je er ook wel aan :) Ik kom er makkelijk aan, en zoveel eet ik echt niet :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 12:44

Als je shaker bestaat je ontbijt en lunch ook maar uit 200 kcal, zal er ook wel wat mee te maken hebben

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 12:47

Monster_tos schreef:
Het is lastig, maar haalbaar! Ben half 6 klaar met werken, dan sta ik 6 uur in de sportschool. Rond een uur of 8 kom ik daar weer uit ( inclusief sauna :o ) Dan snel naar stal om de paarden naar binnen te gooien en te voeren. Ben ik half 9 thuis, snel koken en eten. En dan rond 10 uur nog een shred rondje. Slaap ik rond 11 uur.

Ga niet elke dag naar de sportschool, maar ongeveer 4 keer per week.

Tjeeeeeeeeeee :oo :oo :oo
En wanneer rij je dan? Of lopen de paarden niet onder de man? (of iig niet onder jou :+ )

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 12:50

Wow ik vind het wel knap hoor dat jullie je daar allemaal zo streng aan kunnen houden :j

Net foto gemaakt...ik ga ze eens naast elkaar zetten en kijken naar het verschil. Ben in ieder geval al wel een kilo kwijt :D

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 12:50

Nou eigenlijk eet ik standaar als ik thuis kom van stal nog een cracker met smeerworst/smeerkaas/kaas of iets...
Goed juist, hou die spijsvertering maar lekker aan het draaien...

Sjors__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 12:54

Hallo!
Ik meld me ook maar even, ik ben al ongeveer 2 weken een stille meelezer!
Ik ben nu bij dag 2 van level 2, mar zo hé level 2 is aardig pittig! Ik merk wel dat alles wat strakker is geworden, dus dat is wel een motivatie om door te gaan :) (ik heb ook foto's..?)

En wat een goed resultaten komen hier voorbij zeg! En dat sommige mensen zelfs een paar trainingen op 1 dag doen, echt respect!

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 12:58

Jaaaaaah foto's!!!!!
Ik vind dat het mag :P Weet niet wat nu de regel is hahaha