Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SimoneeM schreef:Ik heb toch besloten voor een mirena spiraal te gaan. Wordt vrijdag geplaatst bij de gynaecoloog.
Stress nu al, en dat helpt natuurlijk niets
Maar ik houd me er maar aan vast dat de positieve verhalen vaak niet online staan..
pandour4evuh schreef:We hebben nog niet heel lang een relatie en ik wacht altijd een tijd. Nu wou het er dus vorige week van komen en toen gebeurde dat. Het probleem is dus idd dat ik zo reageer. het is bijvoorbeeld hoofdpijn waar niks tegen op te slikken is. Waardoor ik dan weer met 1 van de 2 moet stoppen om het weer weg te laten ebben. Wat in beide gevallen absoluut een probleem is.
Hij zei quote condooms vind ik geen permanente optie.
Gianti schreef:_Dominique schreef:oliebol, oke ik was sowieso niet safe ivm antibiotica. Maar als ik nu dus een week lang de pil goed slik zit ik wel weer goed?
Regel van 7. Minimaal 7 dagen pil slikken om veilig te zijn met (daarna) stopweek van Max 7 dagen
Sem_ schreef:Vrijdag heb ik een koperspiraal laten plaatsen, dit ging allemaal prima, de rest van de dag wat buikpijn gehad en een klein beetje bloedverlies. De volgende dag voelde ik me weer helemaal goed, toen heb ik ook seks gehad (dat mocht gelijk weer, heb ik nagevraagd bij de HA). Sinds ik seks heb gehad verlies ik weer bloed ((donker)bruine afscheiding). Het is gelukkig wel te doen met wat inlegkruisjes.. Herkennen mensen dit en hoe lang kan dit aanhouden? Is het verstandig om even geen seks te hebben? Ik heb verder geen pijn en de spiraal zit volgens mij nog gewoon goed op zijn plek.