Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Na die training echt bagger geslapen, alles oranje ipv blauw bij Garmin.
Het was echt warm en benauwd afgelopen twee dagen, goed dat jullie rustig aan hebben gedaan. En wat een fantastische plaatjes weer! De Ardennen zijn zo geweldig! De Haute Ardenne Ultra Trail Festival was ook in de buurt van Stoumont en Coo, zo mooi daar. Tip voor avondeten mocht je die nog zoeken: Wood Pizza bij Coo, echt een van de beste pizza's die ik ooit gegeten heb.
Was heel gezellig, maar waar ik de eerste 17 km rond 6:00/6:10 liep, liep ik de tweede 17 km rond 5:30/5:40.
En hij deed nog wel zijn best om langzaam te lopen. De laatste kilometers waren trouwens wel zwaar hoor, lekker verzuurde en vermoeide beentjes, en toch ergens nog het gevoel langer door te kunnen.
Maar rust en volledig herstel is ook belangrijk! De plek aan de binnen zijkant van mijn linker onderbeen had ik gister helemaal geen last van tijdens het lopen, maar is wel pijnlijk als ik erop druk (vanaf mijn enkel tot begin kuit), dus dat heeft in ieder geval wat tijd nodig. Donderdag zie ik de fysio en kan zij er ook naar kijken.
Eenmaal thuis moe, maar heel blij en voldaan! 

Wat een waanzinnige prestatie. Geweldig! En dan die "Ik heb trouwens ook nog 50 km gefietst gister." er achteraan
Goed herstel gewenst, lekker nagenieten en ben benieuwd wat de volgende uitdaging wordt. Ben nu wel benieuwd, wat vond je achteraf het leukste van meedoen aan de 500km challenge?
Prachtige foto's, en wat een heerlijke vreetzame foto!
) maar gister eruit geweest voor een kort rustig rondje. En nu met horloge waar ik heel blij mee ben! Vond het heel fascinerend om te zien hoe mijn hartslag langzaam steeg haha. Mijn afstand is jullie inloop rondje, maar toch 

Ik zou het leuk vinden om de komende tijd 10-15 km per week te lopen verdeeld over 2-3 dagen. En dan kan ik hopelijk op een blessurevrije manier uitbouwen naar runs van 10-15 km op termijn, dat lijkt me heerlijk

Spijtig van de brug bij Sneek. Maar gelukkig dan de rest van de omgeving ook mooi is. Supervixen schreef:Die prestatie van Matthieu Bonne, ongelooflijk, wereldrecord op de 48 uur lopen: 485 kilometer.
Hoe dan??!
Supervixen schreef:Die prestatie van Matthieu Bonne, ongelooflijk, wereldrecord op de 48 uur lopen: 485 kilometer.
Hoe dan??!
Heel nice.
En dan ook gewoon zaterdag nog 24km.
Die is goed zoals die gaat.
Het was natuurlijk gister pas zaterdag. Op zondag maak ik meestal mijn long run en nu was dat natuurlijk donderdag. Dus nu had ik beide in 1 week staan
.
Supervixen schreef:Die prestatie van Matthieu Bonne, ongelooflijk, wereldrecord op de 48 uur lopen: 485 kilometer.
Hoe dan??!
Echt niet voor te stellen.
Ik kijk er ook wel heel erg naar uit om te gaan rennen met herstelde benen, ben benieuwd hoe dat gaat voelen, maar ik weet dus niet zo goed hoeveel tijd het kost voor ze volledig hersteld zijn. Mijn spieren zullen wel ok zijn na 3 dagen, maar mijn pezen en gewrichten zijn natuurlijk ook buiten proportie belast met de plotse toename van kilometers en elke dag rennen, de 10% regel is flink overboord gegaan.
Vind ik ook juist lekker na rennen!
Maar de komende tijd gaan we vast en zeker vaker lopen en hoogtemeters oefenen, zowel voor de VUT als de Zeven Heuvelen Trail!
Wel heel leuk, ze gaat pal aan de veluwezoom wonen, dus ik weet waar ik binnenkort mijn trainingsdagen ga houden.