Goof,sterkte met de ontsteking,leuke foto's en fijn dat je er weer lekker op uit bent geweest met de honden.
Lizard,ook weer mooie plaatjes!
SusanH,mooie zo met die nevel.
Jojo,aparte foto hoor
Ik lees lekker mee,ben of aan het werk of druk rondom het huis. Gisteren Maya naar huis gehaald,ze moet even een paar dagen alleen staan,woensdag ga ik een leenpaardje ophalen. Voor mij was dit even de beste oplossing zo.
Wauw Faringo wat een prestatie! Gefeliciteerd met het volledig uitlopen!
Beterschap Goof Erg waardeloos een slijmbeursontsteking! Wel fijne foto's.
Verder hier steeds meegelezen en plaatjes gekeken maar reageren op mijn mobiel was wat onhandig en foto's uploaden trok de wifi op de camping niet zo goed! Dus ik zal komende dagen onze overige wandelingen nog even delen, het was echt een heerlijke vakantie! Gisteravond weer thuis gekomen.
Ik wilde al heel lang het Kreelse pad helemaal lopen. Vanmorgen geen zin in huishouden, dus ultieme uiting van werkontwijkend gedrag lekker de hele ochtend aan de wandel. Koffie en tussendoortje mee in de tas. Hele stukken lekker alleen met de hond. Ik vind het zelf minder fijn dat je ook langs oa boerderij de Mossel komt en daar vond ik het voor een niet vakantie doordeweekse dag toch best druk hoop sporen gezien (vooral hert) maar op de schapenkudde en de paarden bij de Mossel geen groot wild gespot. En het was best pittig door het zand, flink stuk klimmen en boomwortels. Maar de omgeving maakt alles goed, het is er heel mooi. Alleen het stuk bij de Mossel kende ik nog niet, ook dat is prachtig.