Ach die arme vogel, wat zal die 'gevochten' hebben.
Wat een prachtig weer buiten. Helaas geen loopje, ik mag naar kantoor. Maar dit keer wel een leuke zomerse jurk aangetrokken. Gelukkig voel ik me ook weer wat beter.
gaucho
Geplaatst: 12-07-22 07:30
Ah fijn Faringo.
Ik was geïnspireerd door jullie en vanochtend vroeg op pad gegaan. Had gehoopt op nevel, maar die was er iets te veel Zon had wat moeite om door de mist heen te komen. Alsnog wel erg mooi. Beekbergerwoud:
moonsparkle
Geplaatst: 12-07-22 07:49
Mooi, heerlijk om vroeg op pad te gaan
Sure_lee
Geplaatst: 12-07-22 07:51
Echt mooi daar JudithO
Groesbeekse bos ziet er ook leuk uit Eelmo
Gaaf die stoomtrein marly!
Wat een mooi plekje heb je weer gevonden lizard. Die rotsen
Gezellig met Jut en Jul op pad Goof. En wat sneu van die vogel.
Ook een lekker ochtendwandeling Gaucho.
Wij zijn dus gisteren in Woerden aangekomen. In de middag gelijk een mooi rondje gelopen met Bo.
We hadden 1,5 uur gewandeld en ze heeft ook nog een hele poos gezwommen. Maar moe zijn ho maar... toen we terugwaren heeft ze eerst nog 100 rondjes door de tuin lopen scheuren... maf beest.
En ook vanmorgen al get 1e rondje gedaan.
Echt wel mooi zo'n plas. Het enige jammere is dat het dicht op de a12 ligt. Dus die hoor je wel heel goed de hele tijd.
Jeetje Goof, dat is idd best luguber om tegen te komen! Ik kan niet goed zien wat het nou voor soort was? Lijkt best groot ook? Arm dier zal best geleden hebben
Gaucho: Prachtig! Heerlijk die stilte en de frisse lucht!
Sure_Lee: Wat leuk zo'n waterrat! Ook goede training voor haar spieren! Had je geen zin om erbij in het water te springen?
Wat een heerlijke foto'd Gaucho en Sure-lee. Mooie ochtend was het al. Sure-lee, ik vind het een leuke hond. Die mini is ook zo, die kan gerust 15km lopen en dan thuis met zijn bal gaan spelen ofzo
Die vogel was, denk ik, een jonge kauw of kraai ofzo. Hij was te groot voor een merel.
Het was inderdaad een heerlijke ochtend om te wandelen. Ik ben zelf om 7 uur begonnen, dus helaas geen tijd om te wandelen. Heftige foto Goof, wat een paniek en pijn moet het beestje hebben gehad
JudithO
Geplaatst: 12-07-22 10:45
Bedankt voor alle tips rondom apps! Ik ga er eens een paar proberen. We willen in de toekomst een klein vakantiehuisje gaan verhuren, dan is het extra leuk om zelf routes te verzinnen en die dan vast te kunnen leggen met hoe lang je erover doet en hoe ver het is. Met een kaartje om te laten zien waar je langs gaat natuurlijk
Mooie omgeving Goof! Waar is dat ergens? Sneu van die vogel... Hoe vaak beesten niet vast komen te zitten in gaas is echt bizar... Egels hadden we vroeger standaard, maar in het bos ook konijnen en zelfs reeën. Echt heel sneu.
Prachtig gaucho, ik houd enorm veel van mist. Het heeft altijd iets magisch... Ziet er ook uit als een hele mooie route om te lopen!
Sure_Lee, gezellig met de hond op stap! Wat een prachtig dier.
Hier vandaag geen gewandel, van 7 tot 16 werken en daarna zal het zo'n 35 graden zijn. En overstroomd met toeristen, dus vooral het standaard rondje wil je niet meer doen na 10 uur op dit soort dagen.
germie
Geplaatst: 12-07-22 10:49
Mooie ochtend daar. Hier begint de zon nu wat te komen.
35 graden? pffff. Ergens vind ik dat normaal heel fijn, maar momenteel kan ik bij elke foto van water gewoon alleen nog maar huilen. Ik wil gewoon weer zwemmen. Ook komt het steeds meer in me op dat als ik gevallen was met die aanval dat ik dood geweest was. Ik heb nog steeds geen echte hond weer aangeraakt terwijl ik dol was op honden. Alleen een paar kleintjes. Ik wil ook niet bang worden voor honden, maar eerst moet die wond dicht.
Komend weekend ga ik nog jouw kant op Judith. Maar dit keer niet de Lison. We blijven wat noorderlijker. Denk 1 tot 1.5 uur bij jou vandaan. Ik weet hoe druk het park bij de Lison en de Sarrazine kan zijn. Dat moet je 's avonds doen. Ook als je wilt duiken in de Soure d'Orbe in Vallorbe moet je dat na sluitingstijd van de 'Schauhöhle' doen, anders mag je er nu niet met de auto komen.
JudithO
Geplaatst: 12-07-22 11:03
Lison moet je 's ochtends voor 10 uur of 's avonds na 8 uur doen. Dan is het heerlijk rustig. Ochtend heeft mijn voorkeur want 's avonds is het erg donker omdat de zon om half 9/9 uur al achter de bergen verdwijnt. Maar goed met dit soort dagen ga ik alleen 's ochtends vroeg. 35 graden is me veel te warm, niet leuk meer. En op die drukke dagen gaan we eigenlijk nooit naar de Lison maar alleen routes waar de toeristen niet komen (die komen meestal toch al niet verder dan de Lison, stel je voor dat je eens echt zou gaan wandelen).
Ga je om te duiken? Ik hoop dat er daar nog water staat. De Lison is zo bizar droog, echt schrijnend om te zien.
Mooie foto's weer. Wat sneu van die vogel Ik heb vanochtend een rondje over het land gemaakt. Het gras zou gemaaid worden en dan wil je niet dat er band of grote takken meegaan. Nog even 2 foto's gemaakt van mooie bloemen. Verder ben ik Nala constant in de gaten aan het houden, die doet net of ze nix heeft
Bootsiebob
Geplaatst: 12-07-22 11:51
Oh die Nala! Wisten ze maar dat ze rustig aan moeten doen Mooie bloemen
Sure_Lee wat een leuk dier en een prachtige plas. Jammer van de snelweggeluiden maar ook dat went wel. Mooie foto‘s
Gaucho oooh nevel! Ik hoopte er vanochtend ook op, maar hier was helemaal geen nevel dus ben niet aan de wandel gegaan. Even wat energie sparen voor de vakantie Zo mystiek met de zon die erdoor probeert te komen
Mooi die korenbloemen! En arme Nala Wat een zorgen!
Hier vanochtend niet gelopen. Momenteel staat onze papegaai Mango lekker in het zonnetje, maar die haal ik straks om 1 uur binnen, want dan begint het zelfs voor hem te warm te worden.