Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Astrazenica gaat al in China produceren. Dan krijg je dus dadelijk zonder dat je het weet een LOT uit China.
Nu is dat nog een gecontrolleerd groot bedrijf dat vele vaccins maakt. Wie gaat dadelijk al die pop-up vaccin makers controlleren?
Krijg je dan dadelijk niet zulke praktijken als in Chili waar de pil niet betrouwbaar is?
Ik ben ietwat sceptisch.
purny schreef:tokedri schreef:Ik kan aanstaande zondag pfizer krijgen
En... ik vind het enorm eng
Vraag me niet waarom want ik weet het niet precies
Niet angst voor de prik
Voor de bijwerkingen denk ik ( ik woon alleen met veel dieren, ik heb lyme en heb de verkeerde filmpjes gezien met mensen die enorm ziek werden van de prik en ziek bleven)
Mijn tante heeft astra geweigerd, is opgenomen in het ziekenhuis en gaat de slechte kant uit...
Choiix schreef:Duitsland wil Janssen alleen nog maar voor 60+ in gaan zetten. Daar gaat NL een enorm probleem hebben als zij hetzelfde gaan doen.
Jessix schreef:Tot mijn verbazing had ik zojuist een uitnodiging in de brievenbus om een vaccin te mogen halen! Dus direct de afspraak gemaakt. 23 mei krijg ik mijn eerste prik. Ik had niet gedacht er oprecht blij mee te zijn. Ik heb me er de afgelopen weken gewoon niet meer zo mee bezig gehouden, dacht dat het nog wel heel lang zou duren en zou het dan allemaal nog wel zijn. Maar nu toch wel opgelucht.
karuna schreef:Gefeliciteerd.
Hier was de brievenbus gewoon leeg.Het frustrerende is dat zeker drie priklocaties in de buurt hun prikplekken niet vol krijgen omdat er te weinig afspraken gemaakt worden. Maar ook geen huisartsenpraktijken nog aan de beurt zijn om hun risicogroepen te laten enten. Oftewel hier zitten mensen te springen om een brief die ergens een keer komt de komende twee weken (als de post hem niet kwijtmaakt). En zijn er meer dan voldoende plekken over om geprikt te worden. Maar die twee kunnen niet gecombineerd worden. Dat is best balen eigenlijk en ook zuur.
karuna schreef:Gefeliciteerd.
Hier was de brievenbus gewoon leeg.Het frustrerende is dat zeker drie priklocaties in de buurt hun prikplekken niet vol krijgen omdat er te weinig afspraken gemaakt worden. Maar ook geen huisartsenpraktijken nog aan de beurt zijn om hun risicogroepen te laten enten. Oftewel hier zitten mensen te springen om een brief die ergens een keer komt de komende twee weken (als de post hem niet kwijtmaakt). En zijn er meer dan voldoende plekken over om geprikt te worden. Maar die twee kunnen niet gecombineerd worden. Dat is best balen eigenlijk en ook zuur.
Jessix schreef:karuna schreef:Gefeliciteerd.
Wat ik uit de brief begreep is dat de informatie bij de huisarts vandaan komt. Die moeten doorgeven wie er in hun praktijk onder de risico groep horen. Dus misschien toch daar eens aan de bel trekken?
purny schreef:De brieven gaan er gefaseerd uit. Heel veel mensen zitten met smart op de brief te wachten.
Per dag gaan er geloof ik iets van 170.000 brieven uit. Het zal dus nog wel minimaal een week duren voordat je bericht hebt