Tancreda4 schreef:Bloodymary schreef:Hij zal gebeld zijn door Kuijpers.
Ja of 20.000 euro gekregen als hij er op terug zou komen.
Zoiets is dat toch steeds?
Nee die 20.000€ krijgen de artsen per IC patiënt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Barbabientje schreef:secricible schreef:Ja, terwijl de IC's leeg zijn dus die artsen doen écht iets verkeerd...
Bij mij in het zkh is de IC alles behalve leeg :/
Barbabientje schreef:secricible schreef:Ja, terwijl de IC's leeg zijn dus die artsen doen écht iets verkeerd...
Bloodymary schreef:Een andere reden dat er nog bijna geen faillissementen zijn, is dat veel ondernemers die getroffen zijn werken in de vorm van een eenmanszaak of een VOF. Dan vraag je ook niet zo snel faillissement aan als wanneer je een BV. zou hebben, omdat dan ook je privévermogen voor jaren onder het faillissement valt. Dan kun je daarna dus letterlijk niks jarenlang. Daarom wordt vaak de keuze gemaakt zoals bij Swah hierboven om te stoppen. En dat komt niet in de cijfers terug.
verootjoo schreef:Barbabientje schreef:
Waarschijnlijk met acteurs dan
Ik heb een verkeerd beroep gekozen, die 20.000 per patiënt lijkt me wel wat. Hoef ik maar 2 patiënten te behandelen voor mijn jaarsalaris
verootjoo schreef:Waarschijnlijk met acteurs dan
Ik heb een verkeerd beroep gekozen, die 20.000 per patiënt lijkt me wel wat. Hoef ik maar 2 patiënten te behandelen voor mijn jaarsalaris
Tancreda4 schreef:Barbabientje schreef:
Is in dit topic bij de meeste (zeker van secricible) sarcasme. Maar helaas zijn er wappies (en ja, ik heb daar geen ander woord voor) die dit geloven.
karuna schreef:Citaat:Diederik Gommers stelt avondklokmening bij na bestuderen van nieuwe data
Gisteravond was IC-arts Diederik Gommers uitgesproken over de avondklok, die zeer waarschijnlijk vanmiddag wordt aangekondigd door het kabinet. "Ik vind dat we over zo'n rigoureuze maatregel, die ook heel veel invloed heeft op de jeugd, heel goed moeten nadenken." Hij baseerde zijn mening aan tafel bij Jinek op de data die hij op dat moment gezien had.
Nu zegt hij op zijn Instagrampagina dat hij nieuwe berekeningen van het RIVM en OMT heeft ingezien. "Helaas ziet het ernaar uit dat extra maatregelen noodzakelijk zijn, waaronder een avondklok", schrijft hij. Hij voegt eraan toe dat er wat hem betreft ook oplossingen moeten komen voor jongeren, mensen die eenzaam zijn en iedereen die in financiële problemen is gekomen.
Nos
Hij komt er dus van terug nu
rien10 schreef:Diederik Gommers stelt avondklokmening bij na bestuderen van nieuwe data
Gisteravond was IC-arts Diederik Gommers uitgesproken over de avondklok, die zeer waarschijnlijk vanmiddag wordt aangekondigd door het kabinet. "Ik vind dat we over zo'n rigoureuze maatregel, die ook heel veel invloed heeft op de jeugd, heel goed moeten nadenken." Hij baseerde zijn mening aan tafel bij Jinek op de data die hij op dat moment gezien had.
Nu zegt hij op zijn Instagrampagina dat hij nieuwe berekeningen van het RIVM en OMT heeft ingezien. "Helaas ziet het ernaar uit dat extra maatregelen noodzakelijk zijn, waaronder een avondklok", schrijft hij. Hij voegt eraan toe dat er wat hem betreft ook oplossingen moeten komen voor jongeren, mensen die eenzaam zijn en iedereen die in financiële problemen is gekomen.
Hij komt er dus van terug nu
Hij komt nergens van terug. Als je goed leest, zegt hij "... heel goed moeten nadenken."
Hij zegt niet "ik ben het er niet mee eens"
Twijfel is een goede zaak in deze. Het maakt dat je de dingen van meerdere kanten beziet.