Wij aten 's avonds pizza, dus daar ging mijn balans al heen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blijft toch leuk om te zien.
dus al met al toch ruim 3 kg erbij….
Maar goed, eigen schuld…ik heb gister wel iets meer speculaas gegeten dan strikt noodzakelijk, maar ook een uur gefietst en bijna 10.000 stappen. Ik moet wel want paardlief staat even op rust, hopelijk niet voor lang.
Waar heeft paardlief last van? Hopelijk valt het mee... MuSLi schreef:Bij mijn nichtje op verjaardag had m'n zus hele lekkere taart, in plaats van zo'n vieze kindertaart![]()
Echter had ik voor mezelf al besloten dat ik niet zou nemen, dus niet gedaan.
Alleen een klein hapje gestolen van mijn man![]()
Wat mij betreft ben je gewoon 10 kg afgevallen en dat vind ik reuzeknap
Maar ik voel me ook wat vadsiger dusdanig dat t wel klopt…ik zal morgen het beruchte meetlint erbij pakken, dat ding liegt niet
veel bewegen maar ook veel eten houdt de weegschaal gelijk. In ieder geval niet omhoog en ik heb er zeker van genoten. Overwinning is dat ik in ieder geval de afgelopen dagen steeds gekozen heb voor de gezonde opties ipv brood met hagelslag en m&m's mee-eten met de kids. Komende dagen in ieder geval geen etentjes en wel heel veel beweging dus hoop dat de weegschaal dan ook een dalende lijn kan gaan vinden. 
En alleen maar lekkere dingen gegeten.

(bewuste keuze. Had erg trek in chocolade. Dit was beter dan een hele reep chocolade zegmaar) en als avondeten pizza
en nu maar even een boterham gepakt met iets zoets erop want wil chocola…het is hier altijd voorhanden, dus ik moet t dan echt van discipline hebben (en dat heb ik nog niet teruggevonden
)Roosch schreef:Ik ben nog steeds complot off track.
Het is zo zonde, als ik ook maar iets verslap zit er gelijk weer een hoop aan.
Mentaal ben ik er weer bijna bovenop, fysiek moet nog. Heb mezelf in ieder geval naar de sportschool gesleurd en zo te zien gaat de training ook ok. Mijn hartslag is sinds m'n pauze zo stabiel..
.
dan wil ik iets lekkers eten, maar met lekkers kan ik weer zo moeilijk maat houden. Gisteravond is dat toch redelijk gelukt met een stukje chocola en 2 speculaasjes. Iig beter dan een half pak en een hele reep…
als beloning mocht ik nog even onder de warme douche….vanmorgen waren de 2 kilo die er gister opeens aan zaten weer eraf gelukkig dus tov de bruiloft zit er zo’n 3 kilo aan, ik hoop daar weer 2 kilo vanaf te krijgen, ik hoef niet perse naar dat gewicht terug van de trouwerij. Vanmorgen weer braaf m’n buikspieroefeningen gedaan en ontbeten met havermout met kaneel banaan en walnoot. Wil vanmiddag op de fiets naar stal, kijken of dat gaat….
EIN-DE-LIJK was de weegschaal lief voor mij -10,3 vandaag
Eet nu vaker gewoon fruit tussendoor om het snaaien te voorkomen, al lukt dat niet altijd