Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:In ons dorp is het momenteel bij de (overigens vrij rustige) supermarkt het gesprek dat de kerkdiensten niet meer doorgaan.
Hoorde ik iemand zeggen: 'Ach, de Heer beschermt ons toch wel tegen die onzin dus ik snap niet dat de dienst is afgelast..'
cursebreaker schreef:AH zet alles aan de deur en dat werkt prima - ik liet normaal alles in de gang zetten, sowieso niet naar binnen. Enige dingetje is natuurlijk dat al die mensen dat pin ding in handen hebben. Een optie om vooraf online te betalen zou nu wel handig zijn.
sureido schreef:O wat triest dat iedereen aan het hamsteren is. Gaat echt niet gebeuren dat de supermarkten sluiten en er geen eten is
Vind die mensen echt verschrikkelijk, typisch Nederlands haantje de voorste gedrag.
Cayenne schreef:MyWishMax schreef:
Wanneer is dat bekend gemaakt? Ik zat vanochtend juist nog een mail van de jumbo te lezen dat ze de boodschappen niet meer binnen brengen, maar voor de deur zetten.
Ik woon trouwens in een heel gelovig dorp, heb nog niks gehoord over diensten die niet doorgaan. De supermarkt was wel enorm druk vanochtend om 9 uur, geen melk meer te krijgen.
Sorry, had het verkeerd begrepen! Ze bezorgen idd nog tot de deur.
Hamsteren kan ik hier niet want we hebben vogels die dagelijks verse groenten nodig hebben.
Maar dingen zoals rijst, pasta etc hebben we altijd genoeg van in huis. De vriezer zit ook altijd voor met kliekjes dus daar kunnen we nog zeker 2 weken van eten wanneer dat nodig is.
Heb wel 2 extra pakjes thee ingeslagen, want dat is het enige wat ik drink en ik zag dat de voorraad van de supermarkt bijna op was.
PSvanLot schreef:https://petities.nl/petitions/corona-vr ... ?locale=nl
Ik zag dit net voorbij komen.
Petitie om de scholen te sluiten.
Fira schreef:Wij hebben op het werk (grote supermarkt) al best wel wat collega's die thuis moeten blijven, zie daarom ook een beetje op tegen de drukte.
We komen toch echt flink wat handen te kort dit weekend.
Hopelijk is daar wel begrip voor!
Pareltjes schreef:Fira schreef:Wij hebben op het werk (grote supermarkt) al best wel wat collega's die thuis moeten blijven, zie daarom ook een beetje op tegen de drukte.
We komen toch echt flink wat handen te kort dit weekend.
Hopelijk is daar wel begrip voor!
Ik vrees van niet, maar vat het niet persoonlijk op. Laat het niet onder je huid komen...