[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Xanthippe

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 11:24

Kijk maar uit Yasmine, wij krijgen hier toch af en toe een stevige zon door de wolken hoor :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 11:44

Leuk Yasmine! Ik heb 'm ook op die plek, uiteraard wel een hele andere :D.
Ik heb pas House with Chicken Legs gelezen, wat ook een retelling van Baba Yaga was, maar blijkbaar een giga andere, want herken er niets uit in jouw tat. Vind 'm wel erg leuk. Of is Baba Yaga echt zuiver de naam van de artiest?

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 12:03

Ik mocht onverwachts gisteren al naar Marika van Tattoo Kaatje ipv in november pas.

6 uur binnen geweest, 4.5 uur bijna aan een stuk gelegen. Volgende x maken we hem af!

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 12:08

Zo dat is een flinke !
Die op de vorige pagina zijn ook super gaaf <3

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 12:32

Yv_ schreef:
Leuk Yasmine! Ik heb 'm ook op die plek, uiteraard wel een hele andere :D.
Ik heb pas House with Chicken Legs gelezen, wat ook een retelling van Baba Yaga was, maar blijkbaar een giga andere, want herken er niets uit in jouw tat. Vind 'm wel erg leuk. Of is Baba Yaga echt zuiver de naam van de artiest?

Baba Yaga is de shop. Met Russische artiesten uiteraard :D Maar dit is geen specifieke referentie naar een boek, gewoon algemeen boeken en lezen en zo :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:22

Gaaf Zoey!

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:41

Mooie tattoos zie ik passeren.

Yasmine ik had dit jaar ook eentje laten zetten op vakantie op de laatste dag. Echter door de terug reis is hij toch een beetje ontstoken. Hij zat nu wel op mijn hand en we reisden met de bus dus kon ik hem ook moeilijk proper houden.

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:42

En respect voor iedereen die langer als 3u ligt. Na 3u op mijn rug heb ik het echt gehad :D

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 16:05

Tempus schreef:
En respect voor iedereen die langer als 3u ligt. Na 3u op mijn rug heb ik het echt gehad :D

Ik vond het easypeasy lemonsqueezy totdat ze begon in te kleuren. Goddomme wat een naar gevoel

Het was ook mn eerste grote, dus vond het na 4.5 uur wel mooi geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 16:08

Bij mij juist andersom, van alle drie m'n 6-uur sessies ging ik door de grond bij de lijnen :=

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 16:10

Zo grappig dat dat echt per persoon verschillend is!

Ben benieuwd hoe het inkleuren de volgende keer voelt. Tegen die tijd heb ik er ook nog een extra hahaha

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 17:10

Ik ben de 29ste weer op mijn been! Boven mn knie

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 19:29

ZoeyDercks schreef:
Ik mocht onverwachts gisteren al naar Marika van Tattoo Kaatje ipv in november pas.

6 uur binnen geweest, 4.5 uur bijna aan een stuk gelegen. Volgende x maken we hem af!

[ [url=m/6WFsME.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die is gaaf!
Staat op je heup?

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 19:51

Ik wil me hier ook melden, nog geen tattoos, maar wel veel ideeën. Ben me nu aan het oriënteren op mijn eerste tattoo. Heb een hele tijd zitten dubben of ik kleur wilde of niet. Uiteindelijk besloten dat het toch geen kleur word. Wil hem evebtueel uit kunnen breiden en als ik hem in kleur laat zetten ga ik dat niet doen.

Het idee in om een illustratie/portret van mijn kat te laten zetten, met (jawel, hier ook) wat bloemen erbij. Plaatsing het liefste op de bovenste helft mijn bovenarm. Ik ben me nu dus aan het oriënteren op welke shop/artist ik hem wil laten zetten. Ik ben alleen heel kieskeurig aangezien ik bij kennissen en vrienden best veel kwalitatief slechte tattoos zie waardoor ik nogal huiverig ben. Gelukkig hier in het topic niet dus vandaar dat ik het hier vraag.

Vandaar mijn vraag, welke artist/shop zouden jullie aanraden? Heb zelf zitten denken aan Hanne Smit van black bear, maar hoewel ik haar bloemen echt fantatisch vind, zijn de dieren die ik gezien heb net niet mijn ding. Maar dus wel iets in die richting. Ik woon in regio Rotterdam dus daar in de buurt zou fijn zijn, eventueel een stukje rijden is niet erg, maar liever niet helemaal naar het noorden.

Wat voorbeeldjes die mij inspireerden
Een Twee Drie Vier

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 21:34

Mandy Denise doet dieren, maar volgens mij doet zij vooral kleur en ik vind niet al haar tattoos mooi. ze heeft die van een vriendin toch verpest. Je zou eens kunnen kijken wat je ervan vindt. Verder weet ik het even niet zo snel.

Edit: ik zie dat ze ook wel zwart wit doet, http://mandydenisetattoo.com/nl/portfolio/

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 21:43

Ik ben vandaag voor mijn eerste (en voorlopig ook laatste.. Auw!!) tattoo bij my precious ink geweest. Super blij mee!!

Afbeelding
(Op amanda haar foto komt hij veel beter tot zijn recht maar ik weet niet of ik die hier mag delen..)

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:37

Tanya schreef:
Mandy Denise doet dieren, maar volgens mij doet zij vooral kleur en ik vind niet al haar tattoos mooi. ze heeft die van een vriendin toch verpest. Je zou eens kunnen kijken wat je ervan vindt. Verder weet ik het even niet zo snel.

Edit: ik zie dat ze ook wel zwart wit doet, http://mandydenisetattoo.com/nl/portfolio/

Thanks, heb even gekeken maar haar werk is niet mijn ding, te realistisch. Had het misschien wat duidelijker moeten verwoorden,maar ik wil een beetje een gestileerd portet. Ook als je zegt dat ze bij je vriendin een tattoo verknalt heeft maakt dat me al helemaal huiverig.

Ben nu het topic aan het doorspitten en heb wel iemand gevonden die zeker op mijn lijstje komt. Maar het topic is lang, dus als iemand dit leest en denkt oh ja, die zou dat goed kunnen, suggesties zijn nog steeds welkom.

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 03:01

Onwijs mooie dingen komen er voorbij weer.

Gister(donderdag) was ik aan dede beurt bij Stan van Blaowww in Zutphen.
Mijn idee van een lotus met drie driehoeken hebben we flink aangepast en ik ben zeer tevreden!

Afbeelding

Best lastig om je onderbeen zelf op de foto te zetten..

Dit was mijn zesde tattoo en ik heb nog veel meer ideeën Stopt dit ooit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 11:32

Pas als je echt helemaal vol zit en coveren ook niet meer gaat... alhoewel dan is laseren weer een optie..

Mooi geworden!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 11:43

Ik ga volgende week weer verder aan m'n onderarm. Bloemetjes verder inkleuren.
Afbeelding

Ook maar vast een balletje opgegooid voor de rest van m'n arm. Wil toch nog zoiets erbij, opgevuld met bloemen e.d.
Afbeelding

Zoals dit opvullen:
Afbeelding

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 13:36

ZoeyDercks schreef:
Tempus schreef:

Ik vond het easypeasy lemonsqueezy totdat ze begon in te kleuren. Goddomme wat een naar gevoel

Het was ook mn eerste grote, dus vond het na 4.5 uur wel mooi geweest.

Bij mij was het ook omgekeerd. Ik heb liever kleuren dan lijnen. Hoe meer ze erover gaat hoe minder ik het voel. Maar sommige plekjes blijven gevoelig :D

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 17:06

Afbeelding

Heb toestemming om deze foto te gebruiken dus bij deze. Komt hij beter tot zijn recht.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 17:13

prachtig die poot afdrukken!!
Ik wil ook heel graag een afdruk van de poot van m'n hond in de toekomst.
Hoe heb je deze afdrukken gemaakt? Gewoon inkt op de poot en op een blaadje gedrukt?
Ik zie dit echt niet makkelijk gaan met mijn mormel hahaha.
Ik wil graag iets in deze stijl - zonder hartje in de poot verwerkt.

Afbeelding
Afbeelding

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 17:26

Mijn hond is overleden en na overlijden dus idd inkt op de poot en stempelen maar..

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 17:30

ah jeetje, gecondoleerd! Prachtig aandenken zo maar wel met dubbele gevoelens lijkt me!

Ik heb dit idee ook al jaren in m'n hoofd, maar ik wil voor m'n eerste tattoo beginnen met wat kleiners - afspraak staat voor 26 oktober.

Als ik na de eerste niet gillend weggerend ben, ben ik wel van plan om voor de pootafdruk te gaan als tweede - wil hem graag boven mijn hart laten zetten.