Sanne, dat is inderdaad wel weinig pindakaas

Dilan, had je verregende foto al in een ander topic voorbij zien komen! En ik vind regen onderweg nooit zo erg, alleen de stap om ook echt te gaan wel

Eulogy, je koekjes zagen er heerlijk uit! En je vrijdagavond besteding klinkt erg aantrekkelijk

Aria, dan snap ik dat je elkaar niet zo vaak ziet. Maar wel in het vooruitzicht dus! Heerlijk. Waar woont je vriend eigenlijk?
Kimvicious, aaaah die puppy

Marlinde, wat voor weekmenu doe je?
Benthe, fijn dat je je beter voelt. Gewoon bezig zijn doet al veel voor je mentaal he?
Ik druk weekend gehad, van het weekend gegroomd op concours. Dus slecht eten op rare tijden, zoals om half 1 's nachts avondeten in onze hotelkamer met McDonald's. Hele korte nacht in Van de Valk, met uiteraard wel een heerlijk ontbijtje daar. Maar ook gisteren een heerlijke buitenrit gemaakt, 13 km in kleine 1.5 uur. Ik rij veel buiten, maar zo in een natuurgebied is wel heel wat anders dan mijn eigen omgeving. Zelfs na twee M2 proeven had ze het eigenlijk nog niet gezien na 13 km.

Vandaag maar even balansdagje
L: skyr met muesli en whey crispy
T: 2 speculaasjes, 2 gekookte eieren met rookvlees
A: salade met gebakken zalmfilet, croutons, pijnboompitten, kaassnippers en mosterd-dillesaus
T: melbatoastjes met huttenkase en honing
Totaal 1.118 kcal. Erg weinig, maar had zaterdag 2.508 en gisteren 2.662 kcal, dus flinke balansdag vandaag is niet verkeerd.