Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

velvetblack schreef:Heeel gaaf Donnar! Vooral die 2e. Linda is sowieso wel tof.
Djil, ik vind die voorbeelden van Temptalia juist mwah. Alsnog teveel tinten door elkaar. Ik zou het zoals bij Heat doen, zelfde kleurentinten in 1 palette. En dan bv een brown/bronze palette, een taupe/mauve palette, een kleurrijk palette met kleuren zoals geel, een groen/nature palette etc. Ik denk dat dat commercieel gezien mega slim zou zijn. Want ik merk dat er in de winkel ook vraag naar is.
Niniane schreef:velvetblack schreef:Heeel gaaf Donnar! Vooral die 2e. Linda is sowieso wel tof.
Djil, ik vind die voorbeelden van Temptalia juist mwah. Alsnog teveel tinten door elkaar. Ik zou het zoals bij Heat doen, zelfde kleurentinten in 1 palette. En dan bv een brown/bronze palette, een taupe/mauve palette, een kleurrijk palette met kleuren zoals geel, een groen/nature palette etc. Ik denk dat dat commercieel gezien mega slim zou zijn. Want ik merk dat er in de winkel ook vraag naar is.
Beetje zoals wat Huda doet met die Obsession palettes?
Niniane schreef:Born To Run sta ik echt iedere keer als ik in Eindhoven ben bij te dralen. Vind de hoek met blauw en groen echt onwijs gaaf, maar kan niet voor mezelf beslissen of ik de rest te warm vind. Heat was voor mij al een miskoop. Dus als iemand die wil overnemen? Heb die nog niet eens 5 keer gebruikt sinds ik die januari gekocht heb.

ik gebruik meestal zo een wenkbrouwliner
Wel totaal geen spijt ervan. Heerlijk palette en twijfels waren nergens voor nodig