[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 20:46

Iemand hier was een fan van Bodil Schilperoord, (net als ik)
Ze heeft haar agenda open voor 2 maanden en dan gaat ze weer op reis, hoorde dat de plekkies hard gaan! Ik ga mooi nog ff een afspraak maken :D

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 20:48

Ginger1991 schreef:
Ze heeft haar agenda open voor 2 maanden en dan gaat ze weer op reis, hoorde dat de plekkies hard gaan! Ik ga mooi nog ff een afspraak maken :D

Jaa, ik zag het. Heb al gemaild :D Hoop zo dat ik mijn tattoo als nog van haar kan krijgen.

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 21:00

love_mandy schreef:
Ginger1991 schreef:

Jaa, ik zag het. Heb al gemaild :D Hoop zo dat ik mijn tattoo als nog van haar kan krijgen.

Aah super :D Hoop het ook voor je!

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 23:35

Ginger1991 schreef:
love_mandy schreef:

Aah super :D Hoop het ook voor je!

Mijn afspraak staat, 14 januari mag ik!

Druif_01

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 02:01

Ik ben vandaag naar de tattooshop geweest. Ik zal tussen de 800 en 900 euro kwijt zijn voor drie tattoo's van elk ongeveer 9 cm groot. Zal in twee sessies gedaan worden. Ik twijfel nog wel erg gezien het geld dat het kost... Van de andere kant wil ik deze al heel lang... Dilemma's ;)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 07:50

Zijn het echt drie aparte stukken? Dan zou ik gewoon met eentje beginnen en dan zien wanneer het uitkomt om de volgende te laten zetten...

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 08:01

love_mandy schreef:
Ginger1991 schreef:

Ja en in Alkmaar! *\o/*
Ik vind haar werk erg mooi... Maar wil ik nu een Mandela, of een paardenbloem? Zo'n zachte pluis.
Of toch mijn sugarskull met Mandela hoofd :o

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 08:11

Het zijn drie losse stukken, maar ze horen bij elkaar. Ze zijn dus eigenlijk onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:04

Druif_01 schreef:
Ik ben vandaag naar de tattooshop geweest. Ik zal tussen de 800 en 900 euro kwijt zijn voor drie tattoo's van elk ongeveer 9 cm groot. Zal in twee sessies gedaan worden. Ik twijfel nog wel erg gezien het geld dat het kost... Van de andere kant wil ik deze al heel lang... Dilemma's ;)

Hoe is die 9 cm bedoeld? 9 cm lang en 9 cm breed, 9 vierkante cm of...?
In eerste instantie klinkt het me namelijk als behoorlijk veel geld voor zoiets :o

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:21

wat wil je precies dan druif? wel perse bij die artiest?

mandy_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 15:45

Ik ben van plan om binnenkort mijn 2e tattoo te laten zetten. Kunnen jullie mij een shop aanraden waar ik samen met de tatoeëerder de tattoo kan ontwerpen? Echt waarbij zo'n prettige sfeer hangt en alles goed en rustig wordt uitgelegd?
Ik heb mijn eerste tattoo in groningen laten zetten en ik miste dat daar een beetje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 15:51

mandy_8 schreef:
Ik ben van plan om binnenkort mijn 2e tattoo te laten zetten. Kunnen jullie mij een shop aanraden waar ik samen met de tatoeëerder de tattoo kan ontwerpen? Echt waarbij zo'n prettige sfeer hangt en alles goed en rustig wordt uitgelegd?
Ik heb mijn eerste tattoo in groningen laten zetten en ik miste dat daar een beetje.

Ik vond het bij Sailors en crooks heel relaxed. Ze maken m ook digitaal en maken dan een foto van het deel van je lichaam waar je m wilt hebben, en dan kun je zelf zien hoe het eruit komt te zien, hoe groot je m wilt etc. Ik wist al heel goed hoe en wat ik wilde, maar vond het toch wel prettig om te zien.

mandy_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 16:20

Ah dat is zeker prettig! Ik heb ook een duidelijk beeld van wat ik wil, maar aangezien ik zelf als een kleuter teken, is het erg handig als ze me daarbij helpen om een mooi ontwerp te maken. ;p
Het werk dat op Facebook staat is wel erg mooi van hun!

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 16:39

Ik ben van mening dat een shop je altijd moet helpen, tijd nemen voor je enz. Maar je eigen gevoel bij de shop en de mensen daar is natuurlijk persoonlijk.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 16:59

Ik vind de sfeer bij On edge veel prettiger dan de shop waar mn eerste hondenpootjes zijn gezet.(dit was toen bij Fearless) bij On edge was alles bespreekbaar en namen ze de tijd voor me. Heb zelfs de eerste afspraak die ik had mogen verplaatsen, vrij last minute, omdat ik twijfelde. Zo kon ik er nog rustig over denken. Dus naar mijn ervaring eeg fijne shop, behulpzaam en een goede sfeer.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:22

Het worden drie kolibrie's dus elke tattoo wordt 9cm lang. Er gaat veel tijd inzitten, omdat het heel gedetailleerd moet worden. De verwachting is dat ze 9 uur bezig zijn ermee (daar had ik me nogal op verkeken :D)
Veel collega's van mijn zijn al bij deze shop geweest en komen er altijd terug. Mijn gevoel bij deze shop is ook erg goed en dat vind ik ook wat waard, zeker gezien de grote emotionele lading die er aan deze tattoo hangt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 18:53

Weet iemand toevallig +- de wachtlijst van Marsha? Dan heb ik een idee of ik al eens moet mailen of beter nog langer sparen en dan pas keer contact opnemen :')

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 18:54

Dan zou ik vogel per vogel laten zetten naarmate het comfortabel te betalen is. Ik heb mijn rug ook laten opdelen in fasen omdat ik het niet in één keer kan ophoesten en dat stoort me ook niet, omdat elke fase wel afgewerkt is.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 19:37

Nou, hij staat er, ik ben super tevreden ermee. De wolf die eropstaat is eigenlijk het silhouet van mijn eigen wolfhond, inclusief haar aftekeningen (origineel was de tekening met een staande silhouet en een huilende silhouet, maar helemaal zwart. Dat wilde ik niet, liever geschaduwd).
De schaduwen gaan nog lichter worden, ik ben benieuwd hoe die zal zijn als hij genezen is! kwaliteit van de foto is wel bagger ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 19:41

Ik vind hem mooi! Maar ik mis het gezicht een beetje. Is dat bewust?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 20:12

Ben benieuwd als die genezen is! Denk dat het 'gezichtloze' dan veel minder 'hard' overkomt. Wel tof zo ook met de achtergrond!

Vind alleen de rechterpoot jammer zo strak rechte achterzijde :o

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 20:44

Ik wilde geen echt portret, mijn hond (en paarden ook trouwens) hebben een echt specifieke gezichtsuitdrukking, en ik ben bang dat ze dat niet kunnen capturen en ik een tattoo heb van een vreemde hond zeg maar.
toen ik eerst naar beneden keek dacht ik ook even van, oei, het is net een doodshoofdje :D
Maar het zijn effectief wel de schaduwen in haar gezicht, en als het genezen is kan ik eventueel nog altijd kiezen om bv haar ogen erin te laten zetten.
Het zou inderdaad een heel stuk lichter en zachter moeten worden.
die rechte achterzijde van de poot had ik inderdaad nog niet gezien.
Dit is de originele foto, door de hoek waaruit de foto gemaakt is is dat been ook gewoon recht zo te zien
Edit: foto heb ik snel even vanaf facebook opgeslagen en geupload, kwaliteit is er niet beter op geworden zo te zien:

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 21:38

Gaaf!!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 21:59

Ja idd, mooi hoor!

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 10:36

Mooie tattoo!

Mag ik jullie mening vragen?
Toen ik naar de tattooshop ging om mijn tattoo te laten ontwerpen en zetten, heeft mijn moeder ook gevraagd voor ontwerpen. Mijn tattoo staat al bijna een maand maar voor mijn moeder heb ik nog geen ontwerpen binnen (hij moet ze nog uitwerken) en vind het zo l.llig om er achter aan te blijven gaan.. ben zelf heel tevreden met mijn tattoo en de persoon die hem heeft gezet maar dit vind ik dan weer wat minder.. of overdrijf ik nu? Wat zouden jullie doen?