Ze heeft haar agenda open voor 2 maanden en dan gaat ze weer op reis, hoorde dat de plekkies hard gaan! Ik ga mooi nog ff een afspraak maken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ginger1991 schreef:Iemand hier was een fan van Bodil Schilperoord, (net als ik)
Ze heeft haar agenda open voor 2 maanden en dan gaat ze weer op reis, hoorde dat de plekkies hard gaan! Ik ga mooi nog ff een afspraak maken
love_mandy schreef:Ginger1991 schreef:Iemand hier was een fan van Bodil Schilperoord, (net als ik)
Jaa, ik zag het. Heb al gemaildHoop zo dat ik mijn tattoo als nog van haar kan krijgen.
love_mandy schreef:Ginger1991 schreef:Iemand hier was een fan van Bodil Schilperoord, (net als ik)
Jaa, ik zag het. Heb al gemaildHoop zo dat ik mijn tattoo als nog van haar kan krijgen.
Druif_01 schreef:Ik ben vandaag naar de tattooshop geweest. Ik zal tussen de 800 en 900 euro kwijt zijn voor drie tattoo's van elk ongeveer 9 cm groot. Zal in twee sessies gedaan worden. Ik twijfel nog wel erg gezien het geld dat het kost... Van de andere kant wil ik deze al heel lang... Dilemma's
mandy_8 schreef:Ik ben van plan om binnenkort mijn 2e tattoo te laten zetten. Kunnen jullie mij een shop aanraden waar ik samen met de tatoeëerder de tattoo kan ontwerpen? Echt waarbij zo'n prettige sfeer hangt en alles goed en rustig wordt uitgelegd?
Ik heb mijn eerste tattoo in groningen laten zetten en ik miste dat daar een beetje.