Ik ben heel benieuwd. Ben er nooit geweest. Altijd leuk iets nieuws ontdekken. Stiekum baal ik dat het zaterdag is morgen. Zal wel drukker zijn maarja.
Faringo
Geplaatst: 24-04-21 08:09
Welkom Thioro! Ik wou dat ik hier saai bos had . 5 kilometer is toch ook prima. Ieder loopt wat hij/zij prettig vindt.
Mooi de zwanen. Ik blijf ze ook altijd mooi vinden.
Mooi rondje Haaksbergen lizard.
Vervelend Pien dat je wat last had van de Pfizer. Mijn vader had zelfs geen spierpijn. Lijkt bij vrouwen toch anders te gaan in het lichaam. Hopelijk vandaag weet fit genoeg voor een wandeling.
Ik werd vanmorgen pas om 7.35 wakker. Dat is voor mij echt uitslapen haha. Nu even m'n ontbijtje en dan aan de wandel.
Létterlijk... Er is een natuurgebiedje met de naam het paradijs. Daar ga ik straks heen. Zal mijn fototoestel meenemen
Thioro
Geplaatst: 24-04-21 14:02
Is idd wel een dingetje. Maar te verwachten bij een jonge jachthond . Ik kan hem ook afleggen (nog niet op gebaar) en hij blijft netjes bij me in de buurt. Behàlve als hij wild gezien heeft. Los is hij dan weg, vast is het piepen en janken aan de lijn en als ik hem in het beste geval stil aan de voet kan houden, staat hij te trillen als een rietje en vergeet bijna te ademen van de spanning.
Komt wel goed met training (en ouder worden ) maar het is nog een fikse work in progress. Hond kan er weinig aan doen, het vergt enkel oplettendheid van mijn kant om hem tijdig aan te lijnen indien er vermoedelijk wild in de buurt zit (lees: als hij wel heel enthousiast begint te snuffelen) of simpelweg aan de lijn houden als ik bij voorbaat weet dat er wild dichtbij kan zitten. In de bossen in de buurt weet ik ondertussen wel waar het wild zich 's morgens en 's avonds ophoudt, reeën/herten houden verrassend veel van routine . Het lukt me dus vrij aardig om naargelang de plek en tijd te kiezen voor een ontspannende wandeling of juist express een trainingswandeling om de hond aangelijnd wat impulscontrole aan te leren.
Dadelijk wordt het een ontspannen wandeling met hondenvriendjes.
pien_2010
Geplaatst: 24-04-21 14:40
Faringo schreef:
Ziet er uit als een mooie en gezellige wandeling Pien. Lekker zonder jas ook! Daar is het hier nog te fris voor helaas.
Het was zelfs nog wat te warm. Het is hier 25 graden.
Ik ben vandaag naar de Veluwe geweest. Eerst bij Hoog soeren, daarna naar Uddel. Ik vind de kroondomeinen maar saai. Lange brede paden. Wel een paar foto's gemaakt.
Oh, ik ervaar de Kroondomeinen helemaal niet als saai. Er zijn inderdaad lange, brede paden, maar daar kun je gewoon vanaf, er zijn zat kleine paadjes ook. Ik vind het vanuit Uddel heerlijk wandelen.
Goof,dan heb ik de goede paadjes nog niet gevonden. Het was vandaag ook belachelijk druk. Dat is ook niet zo goed voor mijn humeur op dat moment. .
pien_2010
Geplaatst: 24-04-21 16:20
Mooie foto's Lizard. Nederland is te klein voor al die mensen met al die wensen. Dus helaas is het vaak te druk.
BeFunny
Geplaatst: 24-04-21 16:47
Ppff zit nu in de trein. Wandeling was echt heel mooi. Foto's volgen weet niet of die mooi zijn. Maar onderweg mijn niet persoonlijke OV kaart verloren met 50 euro erop. Zit nu zonder in de trein want kon nergens briefgeld in doen of mee betalen. Pinpas vergeten. Wel gebeld maar NS (het zonder kaartje reizen komt hopelijk goed) maar man wat een sukkel voel ik me dan. Sorry hoor wilde het even schrijven. Gelukkig was het wel de moeite waard. Heb 15 km gewandeld in sjok sjok tempo. Wel een spier verrekt in mijn bovenbeen En was met mijn voet in drijfzand beland en moest ergens een beek in om over te steken (was kennelijk op een verkeerd paadje en dan was het één van de tien om terug te kijken. Of gewoon door die beek. Schoenen uit. Hondjes één voor één erover Dus wel wat avonturen beleefd lol.
Oh jee dat was een avontuurlijke wandeling. Balen zeg dat je je chipkaart kwijt raakte. Kan me je gevoel wel voorstellen. Zou ik ook hebben. Hopelijk kom je zonder nog meer gedoe thuis.
lizard
Geplaatst: 24-04-21 16:59
Nou,we zijn heel benieuwd naar de foto's. Jammer van je OV kaart.